Tinder-inhokki-fraasinne naisilta?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Profiili enkuksi
Profiili ilman tekstiä
Profiili ilman kuvaa
Profiili jossa kuvina joku kukkanen, maisema tai silmä tahi jokin muu rajattu kohde
Ymmärrän, että olet sitä sukupolvea, että vieraat kielet ovat sinulle vaikeita.Ilmeisesti lapsenlapsesi tai lapsenlapsenlapsesi opetti sinut käyttämään Tinderiä.Varmaan oli vaikea oppia, sillä sinun nuoruudessaan, eli 1940-luvulla harvalla oli edes televisiota tai radiota
:D
Eiku kyse on siitä millä mielellä olen Tinderissä :) Josko vaikka löytäisin sen elämäni mielitietyn, yhden ja oikean :) Jos oma profiili olisi minulla vaikkapa enkuksi niin silloin tarkoitukseni ei olisi kovin vakava, eli saalistaisin vain p****
Koen että jos vakavissani olen niin pitempää suhdetta olisi kovin hankalaa kaukorakkauden varaan laskia koska esimerkiksi viihdyn nykyisessä asuinpaikassani ja aatellut pysyä nykyisen työnantajan palveluksessa. Sitäpaitti suomalaiset naiset ovat maailmase parhaita, miksi siis jotain muuta?
Voithan itse miettiä että jos sinulla on naisena profiili enkuksi niin mitä haluat viestittää sillä suomalaisille miehille :) Esimerkiksi tälläkin palstalla on ollut joskus aloituksia suomalaisten naisten edesottamuksista ja heidän maineestaan ulkomaisten miesten silmin nähtynä, sekin saattaa sitten vaikuttaa siihen että kun saat suomalaisen kanssa tärpin niin vastapuoli taitaa olla vain yhden asian takia painanut sydäntä ja ehkäpä se yksi asia ei ole puolisohaave :)
J
Vastaan vierestä, mutta kiitos vinkistä, suosittelen kaikille naisille tekstin vaihtoa enkuksi, juurikin että välttäisi osuman hopea-ketun kaltaisilta umpimielisitä suomi-leijona-prkl-miehiltä. :)
:D Saattaa mennä ojasta allikkoon koska en lukeudu noihon maitsemiisi. Saattaa olla päinvastainen vaikutus koska tunnetusti umpimielisillä suomi-leijona-prkl-miehillä pyörii ajatukset kahden eri asian piirissä, ekana aate tahi vastaava, toisena sitten se minkä takia he Tinderissäkin sydämmiä kaikille laittavat :D
Juu mutta eipä se minun mielestä tuo mitään lisäarvoa, infoa tai osoita sivitystasoa, jos siis enkuksi profiili. Ainoa minkä se minun mielestä osoittaa on, että eipä pitempiaikaista seuraa ole laittaja vailla.
Eihän sen olekkaan tarkoitus osoittaa sivistystaitoa tai tuoda suomi-miehen silmille lisäarvoa.
Jos sinä käyt kerran vuodessa thaikuissa hakemassa pika seuraa ja käytät vain silloin enkkua, niin se ei suinkaan tarkoita, että muut suomalaiset naiset tai miehet puhuisivat enkkua vain jos aikomus on päästä päästä pikap*nolle.
Kommenttisi kertovat kyllä sinun sivistymättömyydestäsi paljonkin. Joten hyvä vain jos mahdollisimman moni nainen välttää osuman kanssasi.
Hitsi, mainehan tässä menee kun hävetäkseni joudun myöntämään etten ikinä ole thaikuissa käynyt :D
Kommenttisi loppuosasta vosi päätellä että meillä, siis sinulla ja minulla on eriävä taso sivistyksessä. Selkeä tahallinen argumentointivirhe osaltasi :D
Menee? Eiköhän se ole aikoja sitten mennyt ja älä välitä, luulenpa että kenellekkään ei tulisi yllätyksenä vaikka et koskaan olisi poistunut Suomesta.
Palstan hopea-kettu latelemassa miinus listaa naisten profiileista, hah, eiköhän se ole monellekkin naiselle vain helpotus jos täyttävät nuo listassasi mainitsemasi asiat tai edes osan niistä ja välttävät luodin.
Luulenpa vain että ropolainen antaa kaikille epätoivoisesti oikeaa, koska ei ole varaa valita, saat toki leikkiä että valikoisit, kuten muutkin palsta ulisija miehet.
Kiitos rakentavasta palautteesta 😆
Tosin kommentistasi tulee mieleen lisää asioita jotka eskaloituvat siten että tää Hopeakettu ruksia painaa, nimittäin negatiivisyys. Jos kovin negatiivinen profiili niin eipä se lie ilo kelleen olla tekemisissä moisen henkilön kanssa.Erityismaininnan ansaitsee myöskin naiset jotka jo etukäteen ilmoittavat olevansa oman elämänsä pikku-Myitä. Vallan yleinen naisilla näkyy olevan esittelyteksti jossa lukee jotain tämän tyylistä:
"Jos et siedä minua pahimmillaan niin et ansaitse minua parhaimmillaan"
Tuohan on tavallaan vastuuvapautuslause, lisenssi olla känkkäränkkä😄 Joo ei kiitos ja tää Hopeakettu pääsee taas painamaan, ruksia nimittäin 🤠Suosittelen käyttämään sellaista kieltä, jonka hallitsee, eli jos kirjakieli ja sivistyssanat eivät ole hallinnassa, niin siinä käy niin, että tekstistä tulee vaikeaselkoisia, kuten tässä viestissä.
Eli Suosittelen käyttämään puhekieltä, kumpikaan kotimainen ei luonnistu.[/quote]
Kuule, kokeileppa ihan ite :D Töissä olin tuolloin ja samaan aikaan tein töitä ja kännykällä kirjoitin tuon! Ihan kuule olen ylpeä miten sulavaa moisesta tuotoksesta tullut :) On hienoja sanoja, mitä ne sitten lie ovatkaan ja vokaalit konsonanttien kera lentävät kuin Masa Nykänen aikoinaan.
Aiheellisempi neuvo lie olisi kehoittaa minua keskittymään työntekoon sillä se ei oikein samaan aikaan luonnistu :( Onnekseni omaan huonon työmoraalin, niin ihan sama :D
Vierailija kirjoitti:
Hohohoijakkaa, eli suomalainen nainen joka seurustelee/on seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa on "pilaantunut" ja suhde on ollut vain panosuhde ja nainen miehelle vain *ja tämmöinen nainen on saastaa, joka ei kelpaa kuin polkemiseen....vai riippuuko se miehen kansalaisuudesta, vai kaikki ei-kantasuomalaiset lasketaan tähän?
Ihan näin vaan lyhennettynä ja suoraan sanottuna tuo sinun viestisi.Voi elämän kevät minkälaisia miehiä on liikkeellä, huhuhhuhuijaaa.Taas muistin , miksi en hengailee S24:ssä....taitaa olla sen foorumin miehet siirtyneet Tinderiin.
Koskeeko sama arvottaminen muuten myös suomalaisia miehiä, eli suomalainen mies, joka on ollut/on /haluaa seurustella ulkomaalaisen naisen kanssa on vain panemista varten ja pilaantunutta tavaraa, ja kenenkään suomalaisen naisen ei pidä tämmöisen mieheen sotkeutua.Vai meneekö se vaan naisen tavara tämmöisessä kaupassa pilalle?
Hohohoijakkaa, jopa on oletuksia, nuo on ihan sinun omia tulkintoja ja näkemyksesi suomalaisista miehistä sekä naisista, ei minun :D Vastaan tietenkin omista mielipiteistäni ja enpä noilla sanoilla kirjoitellut.
Sinänsä olen kyllä surullinen puolestasi kun kyynisyytesi määrä on valtava, raskas taakka lie :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Eiku laita Suomenlippu niin hämmennät kivasti.