Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-inhokki-fraasinne naisilta?

Vierailija
07.08.2019 |

Klassikko eli ainoa teksti on "Ota selvää."

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Profiili jossa kuvina joku kukkanen, maisema tai silmä tahi jokin muu rajattu kohde

Ymmärrän, että olet sitä sukupolvea, että vieraat kielet ovat sinulle vaikeita.Ilmeisesti lapsenlapsesi tai lapsenlapsenlapsesi opetti sinut käyttämään Tinderiä.Varmaan oli vaikea oppia, sillä sinun nuoruudessaan, eli 1940-luvulla harvalla oli edes televisiota tai radiota

:D

Eiku kyse on siitä millä mielellä olen Tinderissä :) Josko vaikka löytäisin sen elämäni mielitietyn, yhden ja oikean :)  Jos oma profiili olisi minulla vaikkapa enkuksi niin silloin tarkoitukseni ei olisi kovin vakava, eli saalistaisin vain p****

Koen että jos vakavissani olen niin pitempää suhdetta olisi kovin hankalaa kaukorakkauden varaan laskia koska esimerkiksi viihdyn nykyisessä asuinpaikassani ja aatellut pysyä nykyisen työnantajan palveluksessa. Sitäpaitti suomalaiset naiset ovat maailmase parhaita, miksi siis jotain muuta?

Voithan itse miettiä että jos sinulla on naisena profiili enkuksi niin mitä haluat viestittää sillä suomalaisille miehille :)  Esimerkiksi tälläkin palstalla on ollut joskus aloituksia suomalaisten naisten edesottamuksista ja heidän maineestaan ulkomaisten miesten silmin nähtynä, sekin saattaa sitten vaikuttaa siihen että kun saat suomalaisen kanssa tärpin niin vastapuoli taitaa olla vain yhden asian takia painanut sydäntä ja ehkäpä se yksi asia ei ole puolisohaave :)

J

Vastaan vierestä, mutta kiitos vinkistä, suosittelen kaikille naisille tekstin vaihtoa enkuksi, juurikin että välttäisi osuman hopea-ketun kaltaisilta umpimielisitä suomi-leijona-prkl-miehiltä. :)

:D Saattaa mennä ojasta allikkoon koska en lukeudu noihon maitsemiisi. Saattaa olla päinvastainen vaikutus koska tunnetusti umpimielisillä suomi-leijona-prkl-miehillä pyörii ajatukset kahden eri asian piirissä, ekana aate tahi vastaava, toisena sitten se minkä takia he Tinderissäkin sydämmiä kaikille laittavat :D

Juu mutta eipä se minun mielestä tuo mitään lisäarvoa, infoa tai osoita sivitystasoa, jos siis enkuksi profiili. Ainoa minkä se minun mielestä osoittaa on, että eipä pitempiaikaista seuraa ole laittaja vailla. 

Eihän sen olekkaan tarkoitus osoittaa sivistystaitoa tai tuoda suomi-miehen silmille lisäarvoa.

Jos sinä käyt kerran vuodessa thaikuissa hakemassa pika seuraa ja käytät vain silloin enkkua, niin se ei suinkaan tarkoita, että muut suomalaiset naiset tai miehet puhuisivat enkkua vain jos aikomus on päästä päästä pikap*nolle.

Kommenttisi kertovat kyllä sinun sivistymättömyydestäsi paljonkin. Joten hyvä vain jos mahdollisimman moni nainen välttää osuman kanssasi.

Hitsi, mainehan tässä menee kun hävetäkseni joudun myöntämään etten ikinä ole thaikuissa käynyt :D

Kommenttisi loppuosasta vosi päätellä että meillä, siis sinulla ja minulla on eriävä taso sivistyksessä. Selkeä tahallinen argumentointivirhe osaltasi :D  

Menee? Eiköhän se ole aikoja sitten mennyt ja älä välitä, luulenpa että kenellekkään ei tulisi yllätyksenä vaikka et koskaan olisi poistunut Suomesta.

Palstan hopea-kettu latelemassa miinus listaa naisten profiileista, hah, eiköhän se ole monellekkin naiselle vain helpotus jos täyttävät nuo listassasi mainitsemasi asiat tai edes osan niistä ja välttävät luodin.

Luulenpa vain että ropolainen antaa kaikille epätoivoisesti oikeaa, koska ei ole varaa valita, saat toki leikkiä että valikoisit, kuten muutkin palsta ulisija miehet.

Vierailija
62/102 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Profiili jossa kuvina joku kukkanen, maisema tai silmä tahi jokin muu rajattu kohde

Tämä voi tulla suomi-jörölle yllätyksenä, mutta tinderissä on suht paljon enkuksi puhuvia, ihmiset myös matkustelee, joten teksi englanniksi on ymmärrettävää, olettaen että suurinosa suomalaisista osaa lukea kuitenkin englantia.

Vai onko instant turn off jos naiselle kelpaa muukin kuin suomi-jörö?

Ehdottomasti on, kaikki enkkukieliset menee vasemmalle, koska ollaan Suomessa ja haetaan Suomalaista, eikä mitään la ku pek ko ja, niin siis minulle ei kelpaa ulkomaalaisten rakastajat. Olen Suomalainen leijona ja nati onalisti

Tynnyrissä mettän keskellä vieläpä kasvanut, saattaa tulla yllätyksenä kun käy vaikkapa muualla euroopassa riittää ihan jo se etelä-suomi, että mitä häh puhuuko täällä valkolaiset enkkua ja muitakin kieliä kun suomi, eikö se ollut vain mustien ominaisuus.

Joo, mutta minulle ei kelpaa naiset, joille kelpaa mies, joka puhuu jotain muuta kieltä kuin Suomea. Suomi Suomelle! 

Luuletko että sinä taas kelpaat naiselle jotka ajattelevat toisin. Tuohan on oiva tapa osoittaa, että suomi-suomile-juntit pysykää kaukana. Se on vain kovin hienovaraisemmin ilmaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Ymmärrän, että olet sitä sukupolvea, että vieraat kielet ovat sinulle vaikeita.Ilmeisesti lapsenlapsesi tai lapsenlapsenlapsesi opetti sinut käyttämään Tinderiä.Varmaan oli vaikea oppia, sillä sinun nuoruudessaan, eli 1940-luvulla harvalla oli edes televisiota tai radiota

Eiku kyse on siitä millä mielellä olen Tinderissä :) Josko vaikka löytäisin sen elämäni mielitietyn, yhden ja oikean :)  Jos oma profiili olisi minulla vaikkapa enkuksi niin silloin tarkoitukseni ei olisi kovin vakava, eli saalistaisin vain p****

Koen että jos vakavissani olen niin pitempää suhdetta olisi kovin hankalaa kaukorakkauden varaan laskia koska esimerkiksi viihdyn nykyisessä asuinpaikassani ja aatellut pysyä nykyisen työnantajan palveluksessa. Sitäpaitti suomalaiset naiset ovat maailmase parhaita, miksi siis jotain muuta?

Voithan itse miettiä että jos sinulla on naisena profiili enkuksi niin mitä haluat viestittää sillä suomalaisille miehille :)  Esimerkiksi tälläkin palstalla on ollut joskus aloituksia suomalaisten naisten edesottamuksista ja heidän maineestaan ulkomaisten miesten silmin nähtynä, sekin saattaa sitten vaikuttaa siihen että kun saat suomalaisen kanssa tärpin niin vastapuoli taitaa olla vain yhden asian takia painanut sydäntä ja ehkäpä se yksi asia ei ole puolisohaave :)

J

Vastaan vierestä, mutta kiitos vinkistä, suosittelen kaikille naisille tekstin vaihtoa enkuksi, juurikin että välttäisi osuman hopea-ketun kaltaisilta umpimielisitä suomi-leijona-prkl-miehiltä. :)

:D Saattaa mennä ojasta allikkoon koska en lukeudu noihon maitsemiisi. Saattaa olla päinvastainen vaikutus koska tunnetusti umpimielisillä suomi-leijona-prkl-miehillä pyörii ajatukset kahden eri asian piirissä, ekana aate tahi vastaava, toisena sitten se minkä takia he Tinderissäkin sydämmiä kaikille laittavat :D

Juu mutta eipä se minun mielestä tuo mitään lisäarvoa, infoa tai osoita sivitystasoa, jos siis enkuksi profiili. Ainoa minkä se minun mielestä osoittaa on, että eipä pitempiaikaista seuraa ole laittaja vailla. 

Eihän sen olekkaan tarkoitus osoittaa sivistystaitoa tai tuoda suomi-miehen silmille lisäarvoa.

Jos sinä käyt kerran vuodessa thaikuissa hakemassa pika seuraa ja käytät vain silloin enkkua, niin se ei suinkaan tarkoita, että muut suomalaiset naiset tai miehet puhuisivat enkkua vain jos aikomus on päästä päästä pikap*nolle.

Kommenttisi kertovat kyllä sinun sivistymättömyydestäsi paljonkin. Joten hyvä vain jos mahdollisimman moni nainen välttää osuman kanssasi.

Hitsi, mainehan tässä menee kun hävetäkseni joudun myöntämään etten ikinä ole thaikuissa käynyt :D

Kommenttisi loppuosasta vosi päätellä että meillä, siis sinulla ja minulla on eriävä taso sivistyksessä. Selkeä tahallinen argumentointivirhe osaltasi :D  

Menee? Eiköhän se ole aikoja sitten mennyt ja älä välitä, luulenpa että kenellekkään ei tulisi yllätyksenä vaikka et koskaan olisi poistunut Suomesta.

Palstan hopea-kettu latelemassa miinus listaa naisten profiileista, hah, eiköhän se ole monellekkin naiselle vain helpotus jos täyttävät nuo listassasi mainitsemasi asiat tai edes osan niistä ja välttävät luodin.

Luulenpa vain että ropolainen antaa kaikille epätoivoisesti oikeaa, koska ei ole varaa valita, saat toki leikkiä että valikoisit, kuten muutkin palsta ulisija miehet.

Kiitos rakentavasta palautteesta 😆

Tosin kommentistasi tulee mieleen lisää asioita jotka eskaloituvat siten että tää Hopeakettu ruksia painaa, nimittäin negatiivisyys. Jos kovin negatiivinen profiili niin eipä se lie ilo kelleen olla tekemisissä moisen henkilön kanssa.

Erityismaininnan ansaitsee myöskin naiset jotka jo etukäteen ilmoittavat olevansa oman elämänsä pikku-Myitä. Vallan yleinen naisilla näkyy olevan esittelyteksti jossa lukee jotain tämän tyylistä:

"Jos et siedä minua pahimmillaan niin et ansaitse minua parhaimmillaan"

Tuohan on tavallaan vastuuvapautuslause, lisenssi olla känkkäränkkä😄 Joo ei kiitos ja tää Hopeakettu pääsee taas painamaan, ruksia nimittäin 🤠

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
64/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealle pyyhkäisen ehkä noin 10% naisista.

Ulkonäkö edellä ja pelkillä kasvokuvilla ei mahdollisuuksia. Kokonaisuus on nähtävä.

Hylkyyn menee myös naamatatuoinnit, taistelukoirat, kirpparihipit ja muut elämäntapaintiaanit.

Tekstien perusteella hylkyyn menee yli kahden lapsen äidit ja yksinhuoltajat.

Vihreä, vassari, feministi, vegaani, yksittäin ihan ok, mutta jos on onnistunut listaamaan esim. 3/4 näistä tekstiinsä niin kiitos ei.

Profiilitekstien latteuksista en välitä. Niin moni matkutelee, sukeltaa, laskettelee, juo hyvää viiniä ja syö hyvää ruokaa. Ei merkitystä.

Vierailija
65/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

J

Tosin kommentistasi tulee mieleen lisää asioita jotka eskaloituvat siten että tää Hopeakettu ruksia painaa, nimittäin negatiivisyys. Jos kovin negatiivinen profiili niin eipä se lie ilo kelleen olla tekemisissä moisen henkilön kanssa.

Erityismaininnan ansaitsee myöskin naiset jotka jo etukäteen ilmoittavat olevansa oman elämänsä pikku-Myitä. Vallan yleinen naisilla näkyy olevan esittelyteksti jossa lukee jotain tämän tyylistä:

Tuohan on tavallaan vastuuvapautuslause, lisenssi olla känkkäränkkä😄 Joo ei kiitos ja tää Hopeakettu pääsee taas painamaan, ruksia nimittäin 🤠

Vastuuvapauslause repolaisista. Kamalaa.

Se on melkeenpä täysin sama mitä sinne naisena kirjoittaa vai kirjoittaako ollenkaan, miehet kuten repolainenkin ei lue tekstejä ja jos lukevat, se ei ratkaise sitä antaako ruksia, kovasti nyt yritetään kuitenkin esittää muuta "kyllähän minä ruksia annan jos väärä teksti" no et anna. Ensinnäkin ikäluokkasi jo karsii suurimmanosan naisista pois on täysin höpöhöpöä että sieltä kykenisit valitsemaan naisen.

Kyllä sinä teksteilläsi osoitit sen "positiivisuutesi" melken voisi puhua pikkumyy- tai marilyn mietelause- röpöäisestä.

Vierailija
66/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksilla ei väliä, koska harvemmin niitä yhdessä aletaan harrastaa. Tietty poikkeuksia on esim. jos haluat kumppanin mukaan golf kierrokselle tai prätkä ajeluille jne.

Kyllä mulle naisena ainakin merkkaa toisen harrastukset, kertoohan se ihmisestä paljon mikä kiinnostaa ja mihin aikaansa kuluttaa.

Vierailija
67/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas. (=Sairaalloisen plösö.)

Joku one liner naisten suosimista elokuvista.

Sisustustaulujen teksti mottona.

Done, done ja done.....sain varmasti 200pros enemmän mätsejä kuin sinä.Eikö maailma olenkin epäreilu😂😂😂

Olet mätsien jälkeen edelleenkin vain kliseitä hokeva plösö. :(

Vierailija
68/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Tämä voi tulla suomi-jörölle yllätyksenä, mutta tinderissä on suht paljon enkuksi puhuvia, ihmiset myös matkustelee, joten teksi englanniksi on ymmärrettävää, olettaen että suurinosa suomalaisista osaa lukea kuitenkin englantia.

Ja jos suomijörö haluaa thainaisen, niin se on palstan maailmankansalaisnaisille  raivon aihe.

Vierailija
69/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Liikunnallinen ja terveelliset elämäntavat" (pelkkiä tiukasti rajattuja kasvokuvia profiilissa)

- "Sopivan pyöreä tai normaalipainoinen" (jos kokovartalokuvia, niin valehtelematta vähintään 30kg ylipainoa) 

Jos pelkästä lärvistä kuva ja vielä yläviistosta, niin ei ole ylläri mitä sen pään alapuolella on loppuosa.

Yläviistokuva=kaksoisleuka ja lihava.

70/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

J

Vastuuvapauslause repolaisista. Kamalaa.

Se on melkeenpä täysin sama mitä sinne naisena kirjoittaa vai kirjoittaako ollenkaan, miehet kuten repolainenkin ei lue tekstejä ja jos lukevat, se ei ratkaise sitä antaako ruksia, kovasti nyt yritetään kuitenkin esittää muuta "kyllähän minä ruksia annan jos väärä teksti" no et anna. Ensinnäkin ikäluokkasi jo karsii suurimmanosan naisista pois on täysin höpöhöpöä että sieltä kykenisit valitsemaan naisen.

Kyllä sinä teksteilläsi osoitit sen "positiivisuutesi" melken voisi puhua pikkumyy- tai marilyn mietelause- röpöäisestä.

Neito ottaa huomioon ettei tää Hopeakettu edusta Tinder-uroita vaan yksinomaan itseään ja siksi ei ehkäpä toimi kuten muut uroot🙂

Miksi minun pitäisi valita naista? Siis jos sydäntä painan niin se tarkoittaa vain sitä että vastapuoli vaikuttaisi ihmisenä mielenkiintoiselta ja kiinnostusta olisi mahdollisesti tutustua paremmin. Siitä on valinta kaukana🙂

Niin ja teksteillä on väliä tai jos tekstiä ei ole ollenkaan🙂

"kyllähän minä ruksia annan jos väärä teksti" no et anna. " Tuohon kohtaan voisi esittää vastakysymyksen: Miksi? Miksi minun pitäisi painaa jotain muuta kuin ruksia jos en halua tutustua ruksin saajaan? Tinderin hyvä puolihan on se että se on tasa-arvoinen. Jokainenhan saa tehdä omat päätöksensä omien halujensa mukaan🙂

Vierailija
71/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

V—-leksää mulle:) ?? Kyllä ne kysyy, kerä oikeesti kiinnostaa, kuten ovat kysyneetkin!

Mulla on siellä muutakin:)

Olen saanu helkutisti tykkäyksiä ja kymmeniä matcheja - en ole kaikkiin ottanut yhteyttä, kun ei vaan jaksa.

Ja joo, tapasin lemmekkäitä merkeissä useamman kerran.....tavataan myöhemminkin....

Itse oon tykänny niistä joilla ei kuvia itsestä. Mukava tutustua ensin ilman ennakko- oletuksia sekä mielikuvia/ luuloja.

Vierailija
72/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viini, jooga, matkustelu.

tämähän on joka toisella tinderluuskalla profiilissaan 

Vierailija
73/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Liikunnallinen ja terveelliset elämäntavat" (pelkkiä tiukasti rajattuja kasvokuvia profiilissa)

- "Sopivan pyöreä tai normaalipainoinen" (jos kokovartalokuvia, niin valehtelematta vähintään 30kg ylipainoa) 

Jos pelkästä lärvistä kuva ja vielä yläviistosta, niin ei ole ylläri mitä sen pään alapuolella on loppuosa.

Yläviistokuva=kaksoisleuka ja lihava.

Haha!

Ja kertoo hirveesti ulkonäkökeskeisyydestä. Kertooko kaksoisleukaa ja runsaus luonteesta?

Mulle on sanottu, että ihan sama jos ikää 10-15 vuotta enemmän ja kurvikas. Hyvin haluttu olin intohimoisen seksiin ... eikä jäänyt muutamiin kertoihin. Sinkkuustasolla ollaan...

74/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

V—-leksää mulle:) ?? Kyllä ne kysyy, kerä oikeesti kiinnostaa, kuten ovat kysyneetkin!

Mulla on siellä muutakin:)

Olen saanu helkutisti tykkäyksiä ja kymmeniä matcheja - en ole kaikkiin ottanut yhteyttä, kun ei vaan jaksa.

Ja joo, tapasin lemmekkäitä merkeissä useamman kerran.....tavataan myöhemminkin....

Itse oon tykänny niistä joilla ei kuvia itsestä. Mukava tutustua ensin ilman ennakko- oletuksia sekä mielikuvia/ luuloja.

En tietenkään vattuile sillä jos profiilisi on ollut kuvailemani kaltainen niin silloinhan meillä ei ole taatusti ikinä match'sia tullut. Kiva kuitenkin että olet itse ollut tyytyväinen profiiliisi ja ilmeisen menestykäs vielä👍 Eihän noi minulta ole pois🙂

Oikeastaan voisin kiittää sinua viestistäsi koska se vahvistaa minun ennakkokäsitystä ja toimintaani, olen oikealla tiellä jos haluan Tinderistä löytää pitempiaikaisen mielitietyn 😄

Vierailija
75/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Ja jos suomijörö haluaa thainaisen, niin se on palstan maailmankansalaisnaisille  raivon aihe.

Näin juuri, minulla miehellä on pian upean kaunis ja 17-vuotta nuorempi vaimo, joka on kotoisin Kamputseasta. Kyllä ja ihan täällä Suomessa tapasimme tuttujen kautta, kun hän oli käymässä. Hän rakastui minuun, vaikka Suominaisten mielestä olen pappa. Tämä hopeakettu on nyt varattu, ettekä enää saa minua, sori. 

Vierailija
76/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Näin juuri, minulla miehellä on pian upean kaunis ja 17-vuotta nuorempi vaimo, joka on kotoisin Kamputseasta. Kyllä ja ihan täällä Suomessa tapasimme tuttujen kautta, kun hän oli käymässä. Hän rakastui minuun, vaikka Suominaisten mielestä olen pappa. Tämä hopeakettu on nyt varattu, ettekä enää saa minua, sori. 

Niin ja olen komea ja sporttinen, mutta sehän ei Suomineidoille riitä, kun en ole 185cm. Tälle upealle Kamputsean kaunottarelle olen jättiläinen, näin se vaan menee. Suosittelen meille kaikille Suomikääpiöille alle 185cm naista tuolta suunnalta. Ovat muuten oikeita taskuvenuksia, pieniä ja eroottisia. Ja uskokaapa vielä tämä, he eivät harrasta seksiä ennen kuin avioliitossa, eivät ole mitään kevytkenkäisiä, niin kuin Suominaiset. Tämä minua nuorempi vaimo on vielä neitsyt, koska hän ei ole koskaan ollut naimisissa. Hän kertoi, että hänen kaikki ystävänsä ovat vielä neitsyitä, ketkä eivät ole olleet naimisissa. Oikeasti tämä on täysin tosi juttu, en huijaa yhtään. Hän on lähemmäs 30-v ja silti. Kun menemme naimisiin, niin olen hänen ensimmäinen, voiko tälläistä iloa vielä näin vanhalle hopeaketulle olla luvassa? En voi uskoa tätä onnea.

Vierailija
77/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Niin ja olen komea ja sporttinen, mutta sehän ei Suomineidoille riitä, kun en ole 185cm. Tälle upealle Kamputsean kaunottarelle olen jättiläinen, näin se vaan menee. Suosittelen meille kaikille Suomikääpiöille alle 185cm naista tuolta suunnalta. Ovat muuten oikeita taskuvenuksia, pieniä ja eroottisia. Ja uskokaapa vielä tämä, he eivät harrasta seksiä ennen kuin avioliitossa, eivät ole mitään kevytkenkäisiä, niin kuin Suominaiset. Tämä minua nuorempi vaimo on vielä neitsyt, koska hän ei ole koskaan ollut naimisissa. Hän kertoi, että hänen kaikki ystävänsä ovat vielä neitsyitä, ketkä eivät ole olleet naimisissa. Oikeasti tämä on täysin tosi juttu, en huijaa yhtään. Hän on lähemmäs 30-v ja silti. Kun menemme naimisiin, niin olen hänen ensimmäinen, voiko tälläistä iloa vielä näin vanhalle hopeaketulle olla luvassa? En voi uskoa tätä onnea.

Aikaisemmin minulla oli tyttöystävä joka oli Vietnamista kotoisin ja uskokaa tai älkää, hän kertoi, että hänen n. 20-v kaverit olivat minua vanhaa pappaa kehuneet komeaksi. Olen heidän kanssaan keskustellut ja he oikeasti pitävät enemmän vanhemmista miehistä, kuin oman ikäisistä. No tämä suhde Vietnamilaisen kanssa päättyi, emmekä menneet naimisiin, hän asui myös jo Suomessa. Jos ette tiennyt, niin Suomessa asuu todella paljon Vietnamilaisia yms. Että turha alkaa napisemaan, että haetaan vaimoja ulkomailta, ei se niin mene, kyllä ainakin minä olen löytänyt ihan täältä Suomesta ja heillä tietysti tuttuja paljon, niin minä en enää ota Suominaista, kun olen löytänyt nämä ihanat naiset, jotka ovat täällä jo.

Vierailija
78/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuri osa naisista Tinderissä tuntuu olevan epäaitoja, sieluttomia klooneja joissa ei ole mitään omaa vaan kaikki on kopioitu muualta. Tässä jotain turn-offeja joiden myötä itse ainakin vetäisen oikeaan välittömästi:

- typerät voimaantumiskuvat (ilmahyppy, jeesusposeeraus jonkun vuoren tms päällä)

- feminismi, yksinhuoltajuus, tatuoinnit

- alkoholilla tai tupakalla "leuhkiminen"

- mukanerokkaat ja tekosyvälliset voimaannuttavat mietelausekuvat jotka on kaapattu instagramista tms

- saliposeeraukset, duckfacet

- "osaan vaihtaa autoon renkaat, kädessä pysyy vasara" t

- liian läheltä naamaa ja/tai aurinkolasit päässä otetut kuvat

- peilin kautta otetut selfiet jossa katsotaan kännykkään eikä sinne peiliin

- ne kuvottavat koiranaama, silmälasi tms filtterit kuvissa

- useampi kuva eläimistä tms

- liikaa emojeja profiilissa, erityisesti jos pelkkä profiili koostuu niistä (tälläiset ihmiset ovat joko laiskoja tai sanallisesti lahjattomia)

- lyhyiden sanojen lyhentäminen: jtn, mtn

Vierailija
79/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella suuri osa naisista Tinderissä tuntuu olevan epäaitoja, sieluttomia klooneja joissa ei ole mitään omaa vaan kaikki on kopioitu muualta. Tässä jotain turn-offeja joiden myötä itse ainakin vetäisen oikeaan välittömästi:

- typerät voimaantumiskuvat (ilmahyppy, jeesusposeeraus jonkun vuoren tms päällä)

- mukanerokkaat ja tekosyvälliset voimaannuttavat mietelausekuvat jotka on kaapattu instagramista tms

- liikaa emojeja profiilissa, erityisesti jos pelkkä profiili koostuu niistä (tälläiset ihmiset ovat joko laiskoja tai sanallisesti lahjattomia)

Juuri näin, tässä on kattava lista myös omia inhokkeja. Renkaiden vaihto ja vasara eivät naisella todellakaan ole mitään valtteja, vaan niin miehisiä ominaisuuksia, että antaa todella rekkalesbomaisen kuvan naisesta.

Vierailija
80/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tässä on kattava lista myös omia inhokkeja. Renkaiden vaihto ja vasara eivät naisella todellakaan ole mitään valtteja, vaan niin miehisiä ominaisuuksia, että antaa todella rekkalesbomaisen kuvan naisesta.

Naisen pitää antaa kuva, että hän tarvitsee miestä, että hän on heikko ja avuton. Kukaan mies ei ole kiinnostunut naisesta, joka oikein korostaa feminismiään ja tuota rekkalesbomaisuuttaan. Ja sitä äijämäisyyttä. Miksi ihmeessä mies kiinnostuisi naisesta, joka kehuu olevan yksi "jätkistä", tai jopa "äijistä", hyi hyi