Kuka teillä laittaa kondomin päälle siis pukee ja milloin?
Kommentit (24)
Olen vasta-alkaja myönnetään se heti. Kerran olen ollut vaginaalisessa yhdynnässä ja kerran harrastanut suuseksiä. Kondomi oli naisella mukana ja hän sen asetti. Ei kovin varmoin ottein eikä harjaantuneesti, mutta laittoi kuitenkin. Kondomi oli kohtalaisen oikean kokoinen kaluuni ja se oli täysin läpinäkyvä. Näin nainen tiesi hyvin minkälaista tavaraa oli tulossa. Seuraavaa kertaa odotellessa...
Ei kukaan, onneksi. Kumi on erotiikantappaja numero 1.
Mies ulos lähtiessään. Osaa jo pukea itse.
Pidetään niitä siinä eteisessä päällysvaatekaapissa, josta helppo ottaa.
Itse olen joskus kokeillut, mutten tykännyt, joten annoin omanikin miehelle.
Mies laittaa ja se on hyvin kiihottavaa
Joko mies itse tai minä suullani. Se, joka käy kuumempana ja jolla on kovempi kiire laittaa, se on tavallaan merkki siitä että leikit seis, nyt pannaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:51"]
Joko mies itse tai minä suulla Se, joka käy kuumempana ja jolla on kovempi kiire laittaa, se on tavallaan merkki siitä että leikit seis, nyt pannaan.
[/quote]
En ole kuullut kenenkään tekevän noin. Onko miehelläsi voimistelu taustaa tai erityisen pitkä vehje??
Yleensä mies laittaa, mutta minä "avustan" eli kostutan ja sivelen hänen peniksensä liukkaaksi ennen kumin laittoa. Joskus minä myös rullaan kumin, mutta yleensä en yksinkertaisesti viitsi (meillä mies on se, joka niitä haluaa käyttää).
Mies laittaa itse esileikin jälkeen eli ennen yhdyntää. Ei latista tunnelmaa lainkaan, kun kääre on valmiiksi avattu, ei tartte repiä sitä auki.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:51"]
Joko mies itse tai minä suulla Se, joka käy kuumempana ja jolla on kovempi kiire laittaa, se on tavallaan merkki siitä että leikit seis, nyt pannaan.
[/quote]
En ole kuullut kenenkään tekevän noin. Onko miehelläsi voimistelu taustaa tai erityisen pitkä vehje??
[/quote]
:D hahhah, sattuipa lapsus.
Joo ei ole voimistelutaustaa, siis ainoa joka siihen suullaan yltää on minä.
Mä otan esiin, mies laittaa just ennen yhdyntää. Usein vielä snadisti suuhommia: käytetänä vaan makukortsuja, kun tavalliset haisee niin pahalle.
Mies vähän ennen laukeamistaan, muutaman kerran tosin on lauennut ennen kuin laittoi kondomin päälle.
Me pannaan aluksi paljaalla ja laitan kortsun vähän ennen laukeamista päälle. Vaatii ykllä itsehillintää alkaa laittaa korsua päälle ennen laukeamista. Vaimo luottaa siihen, etä en laske sisään. Joskun vedän loppuun asti paljaalla ja vedän ulos ennen laukeamista.
Sen verran voi ottaa partiolaisista mallia että on aina valmiina.
Terv. Mies.
Silloin kun viela kaytettiin kondomia niin sen puin mina (suullani). Mutta on niin allo kapistus, etta mahdollisimman nopeasti testeihin ja sen jalkeen ilman.
Minä useimmiten. Vaimo toisinaan haluaa kiusoitelle laittaa sen ja katsoa miten reagoin kun hän laittaa sen hitaasti käsin tai suulla.
Vierailija kirjoitti:
Me pannaan aluksi paljaalla ja laitan kortsun vähän ennen laukeamista päälle. Vaatii ykllä itsehillintää alkaa laittaa korsua päälle ennen laukeamista. Vaimo luottaa siihen, etä en laske sisään. Joskun vedän loppuun asti paljaalla ja vedän ulos ennen laukeamista.
Mikä järki tässä on? Jos tarkoitus ei oo tulla raskaaksi niin kannattais sitä korttia käyttää koko yhdynnän ajan. Miehellä kun voi tulla " touhutippojen" mukana myös siittiöitä.
Edelliseen; sitä kortsua oli tarkoitus kirjoittaa ;)
Toimii muuten yllättävän hyvin, kun laittaa vähän liukkaria
terskaan ennen kortsun päälle laittoa.
Jos käytetään (peppu) niin minä laitan kumppanille ja hän minulle.
ap
Vvaimo sujauttaa sen päälle ennen yhdynnän aloittamista tuntuu kivalta.