Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä laittaa kondomin päälle siis pukee ja milloin?

Vierailija
28.05.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vvaimo sujauttaa sen päälle ennen yhdynnän aloittamista tuntuu kivalta.

Vierailija
2/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta-alkaja myönnetään se heti. Kerran olen ollut vaginaalisessa yhdynnässä ja kerran harrastanut suuseksiä. Kondomi oli naisella mukana ja hän sen asetti. Ei kovin varmoin ottein eikä harjaantuneesti, mutta laittoi kuitenkin. Kondomi oli kohtalaisen oikean kokoinen kaluuni ja se oli täysin läpinäkyvä. Näin nainen tiesi hyvin minkälaista tavaraa oli tulossa. Seuraavaa kertaa odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, onneksi. Kumi on erotiikantappaja numero 1.

Vierailija
4/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulos lähtiessään. Osaa jo pukea itse.

Pidetään niitä siinä eteisessä päällysvaatekaapissa, josta helppo ottaa.

Itse olen joskus kokeillut, mutten tykännyt, joten annoin omanikin miehelle.

Vierailija
5/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa ja se on hyvin kiihottavaa

Vierailija
6/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies itse tai minä suullani. Se, joka käy kuumempana ja jolla on kovempi kiire laittaa, se on tavallaan merkki siitä että leikit seis, nyt pannaan.

Vierailija
7/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:51"]

Joko mies itse tai minä suulla Se, joka käy kuumempana ja jolla on kovempi kiire laittaa, se on tavallaan merkki siitä että leikit seis, nyt pannaan.

[/quote]

En ole kuullut kenenkään tekevän noin. Onko miehelläsi voimistelu taustaa tai erityisen pitkä vehje??

Vierailija
8/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies laittaa, mutta minä "avustan" eli kostutan ja sivelen hänen peniksensä liukkaaksi ennen kumin laittoa. Joskus minä myös rullaan kumin, mutta yleensä en yksinkertaisesti viitsi (meillä mies on se, joka niitä haluaa käyttää).

Vierailija
9/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa itse esileikin jälkeen eli ennen yhdyntää. Ei latista tunnelmaa lainkaan, kun kääre on valmiiksi avattu, ei tartte repiä sitä auki.  

Vierailija
10/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:51"]

Joko mies itse tai minä suulla Se, joka käy kuumempana ja jolla on kovempi kiire laittaa, se on tavallaan merkki siitä että leikit seis, nyt pannaan.

[/quote]

En ole kuullut kenenkään tekevän noin. Onko miehelläsi voimistelu taustaa tai erityisen pitkä vehje??

[/quote]

:D hahhah, sattuipa lapsus.

Joo ei ole voimistelutaustaa, siis ainoa joka siihen suullaan yltää on minä.

Vierailija
11/24 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan esiin, mies laittaa just ennen yhdyntää. Usein vielä snadisti suuhommia: käytetänä vaan makukortsuja, kun tavalliset haisee niin pahalle.

Vierailija
12/24 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vähän ennen laukeamistaan, muutaman kerran tosin on lauennut ennen kuin laittoi kondomin päälle.

Vierailija
13/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pannaan aluksi paljaalla ja laitan kortsun vähän ennen laukeamista päälle.  Vaatii ykllä itsehillintää alkaa laittaa korsua päälle ennen laukeamista.  Vaimo luottaa siihen, etä en laske sisään. Joskun vedän loppuun asti paljaalla ja vedän ulos ennen laukeamista.

Vierailija
14/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voi ottaa partiolaisista mallia että on aina valmiina.

Terv. Mies.

Vierailija
15/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun viela kaytettiin kondomia niin sen puin mina (suullani). Mutta on niin allo kapistus, etta mahdollisimman nopeasti testeihin ja sen jalkeen ilman. 

Vierailija
16/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä useimmiten. Vaimo toisinaan haluaa kiusoitelle laittaa sen ja katsoa miten reagoin kun hän laittaa sen hitaasti käsin tai suulla.

Vierailija
17/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pannaan aluksi paljaalla ja laitan kortsun vähän ennen laukeamista päälle.  Vaatii ykllä itsehillintää alkaa laittaa korsua päälle ennen laukeamista.  Vaimo luottaa siihen, etä en laske sisään. Joskun vedän loppuun asti paljaalla ja vedän ulos ennen laukeamista.

Mikä järki tässä on? Jos tarkoitus ei oo tulla raskaaksi niin kannattais sitä korttia käyttää koko yhdynnän ajan. Miehellä kun voi tulla " touhutippojen" mukana myös siittiöitä.

Vierailija
18/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen; sitä kortsua oli tarkoitus kirjoittaa ;)

Vierailija
19/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii muuten yllättävän hyvin, kun laittaa vähän liukkaria

terskaan ennen kortsun päälle laittoa.

Vierailija
20/24 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytetään (peppu) niin minä laitan kumppanille ja hän minulle.

ap