Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs YH haluaa kanssani kovasti naimisiin (olen varakas).

Vierailija
07.08.2019 |

Mitkä edut hän menettää siinä tapauksessa?
Nyt saa ainakin elareita ja asumistukea.
Ollaan asuttu eri osoitteissa, koska minua ei kiinnosta joutua maksumieheksi.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ryhdy suhteeseen naisen kanssa, jota halveksit noin.

Näytä aloituksesi hänelle, niin sitten hänkään ei halua enää nsimisiin eikä ylipäätään suhteeseen kanssasi.

Ongelma ratkaistu.

T. Varakas yh-nainen, joka meni naimisiin köyhän yh-miehen kanssa

Vierailija
2/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ehkä törmännyt eksääni. Varo häntä! Minulla kesti hyvän tovin saada lompakko eheytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ryhdy suhteeseen naisen kanssa, jota halveksit noin.

Näytä aloituksesi hänelle, niin sitten hänkään ei halua enää nsimisiin eikä ylipäätään suhteeseen kanssasi.

Ongelma ratkaistu.

T. Varakas yh-nainen, joka meni naimisiin köyhän yh-miehen kanssa

Missä sanottiin, että yh on nainen?

Vierailija
4/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, miten nykymaailmassa joku haluaisi naimisiin ilman kokemusta yhdessäasumisesta? Miksi yh:si on niin pienituloinen, että saa asumistukea? Mikset valitse puolisoa itsesi kaltaisella taustalla, sellaisenhan kanssa asuminen laskisi omia menojasi, vai haluatko vain random ilmaisen reiän? Hyvätuloisiakin yh:ita on, eikö rahkeesi riitä sellaiseen? Hyvätuloinen yh saa yh-etuna lapsilisäänsä muutaman kympin kuussa lisää, ei muuta. Sen menetys ei hyvätuloista kirpaise.

Vierailija
5/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, miten nykymaailmassa joku haluaisi naimisiin ilman kokemusta yhdessäasumisesta? Miksi yh:si on niin pienituloinen, että saa asumistukea? Mikset valitse puolisoa itsesi kaltaisella taustalla, sellaisenhan kanssa asuminen laskisi omia menojasi, vai haluatko vain random ilmaisen reiän? Hyvätuloisiakin yh:ita on, eikö rahkeesi riitä sellaiseen? Hyvätuloinen yh saa yh-etuna lapsilisäänsä muutaman kympin kuussa lisää, ei muuta. Sen menetys ei hyvätuloista kirpaise.

Uskovaiset edelleen haluaa naimisiin, mutteivät asua yhdessä sitä ennen =)

Vierailija
6/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun rahkeet ei riitä hyvätuloiseen yhäriin.

Olen yrittänyt monta kertaa katkaista tätä (pano)suhdetta, mutta tämä ei suostu siihen. Tulee kaukea itku ja valitus. Sitten minä hellyn ja taas homma jatkuu aikansa.

Vierailija
7/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mun rahkeet ei riitä hyvätuloiseen yhäriin.

Olen yrittänyt monta kertaa katkaista tätä (pano)suhdetta, mutta tämä ei suostu siihen. Tulee kaukea itku ja valitus. Sitten minä hellyn ja taas homma jatkuu aikansa.

Kyllä on taas. Kyseinen henkilö on siis paras puoliso, jonka voit saada ja haukut häntä noin halveksivasti. Sinun pitäisi näköjään lähinnä kiittää häntä, että suostuu olemaan kanssaai, mutta sen sijaan oudosti syyllistät ja väheksyt.

Tässä on näköhään ap sellainen naisia vihaava la ss ukka, joka tyytyy vihaamaansa ja inhoamaansa ihmiseen ja kostaa hänelle sen, ettei itse saa parempaa.

Vierailija
8/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas paljon rakkautta ilmassa. Juu älä vaan mene naimisiin ja ehkä vaan parempi elellä sinkkuna.

Tuskin kukaan oikeasti varakas edes menisi naimisiin ilman avioehtoa ja halua elää yhdessä perheenä jolloin ei paljoa toisen asumistuen menetys kiinnosta.

Jos vaan joku nyt tulee ja sanoo että mennään naimisiin niin ei ole pakko suostua :)

Vierailija
9/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti mua nyt täällä haukutaan, mutta kysymykseeni ei vastata.

Eli loppuuko elarit, mitkä muut edut?

Vierailija
10/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko suhteisiin joissa on kovin suuret tai todella suuret tuloerot. Siinä on aina saamapuoli hyväksikäyttämässä, ei mitään muuta ja maksajalla jotain ongelmia, rakkausvajetta tai muuta henkistä probleemaa jota koittaa paikata. Mistään rakkaudesta on turha puhua.

Vierailija
11/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään elarit lopu. Asumistuki tietysti loppuu. Missä maailmassa sinä elät kun näitä et tiedä?

Vierailija
12/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tapauksessa tarkoittaa, että ap on varakas? Tämä taitaa olla aika suhteellista.

Minusta kuulostaa siltä, että ap on aika materialistinen. Normaalisti ihmiset eivät ajattele ihmissuhteita tuolla lailla rahan kautta.

Vierailija
13/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki loppuu, lapsilisän yh-korotus loppuu ja jos yh on saanut toimentulotukea, myös se loppuu.

Elarit tulevat kuten ennenkin. Kuitenkin, jos eksä niitä maksaa, hän saattaa pyyttä tarkistamaan elarit jos asumisen kustannukset merkittävästi muuttuvat.

Vierailija
14/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyökkäätte persoonaani vastaan?

Sanotte minua lassukaksi, materialistiksi ym.

Tein yksinkertaisen kysymyksen, johon olisitte voineet vastata loogisesti. 

Juu en halua naimisiin, koska halua kuunnella tuollaista. Naisista ei ole pulaa.

Vierailija
15/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän aiheen vierestä mutta ihmetyttää nyky niuhotus raha-asioista jos asutaan yhdessä.. Meillä miehen kanssa kaikki on yhteistä niin menot kuin tulot ja se maksaa kummalla sattuu sillä hetkellä olemaan rahaa ja pankkitunnukset on molempien käytössä.. Jos toisella rahat loppu ja toisella on voi käydä ilman kyselyitä siirtämässä toisen tililtä omalle.. Luotto toimii molemmin puolin eikä ongelmia ole.. Yhdessä mässäillään jos rahaa on ja kun ei niin yhdessä sekin ongelma ratkaistaan.. Yhdessä oltu jo 25+ vuotta.. Ei tulis mieleenkään että oma rakas olisi p. a ja itellä lojuu rahaa tilillä.. Wtf

Vierailija
16/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

-ap

Vierailija
17/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyökkäätte persoonaani vastaan?

Sanotte minua lassukaksi, materialistiksi ym.

Tein yksinkertaisen kysymyksen, johon olisitte voineet vastata loogisesti. 

Juu en halua naimisiin, koska halua kuunnella tuollaista. Naisista ei ole pulaa.

Vaikutat epäkypsältä ja ikävältä ihmiseltä.

Ja kun kerran vihaat nsisia, etkä halua naimisiin ja olet vielä kertomasi mukaan varakaskin, niin lukijpita ihmetyttää kyselysi jonkun yh:n saamista tuista. Vaikutat aika rahanahneelta ja laskelmoivalta ja yleisesti naisia halveksuvalta. Siksi varmaan kommentit ovat kärkeviä.

Vierailija
18/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen "naisen" kanssa jos naimisiin aiot, niin tee hyvä mies ENNEN naimisiin menoa AVIOEHTO millä koplaat ulos rahoistasi ja omaisuudesta tuollaisen Lokin & Harakan-kombon. Muuten se on aamenen jälkeen -50% mulle Kitoooos ! ja olet just sitä mitä yrität vältellä.

Vierailija
19/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No emme tiedä mitä tuo yh saa. Hyvätuloinen yh ei saa mitään muuta kuin lapsilisän yh-korotuksen, ei edes elareita jos on sovittu esim vuoroviikkoasumisesta ja kummankin samansuuruisesta rahapanostuksesta.

T. 7000e/kl brutto, kaikki yh:t ei ole samanlaisia

Vierailija
20/52 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on monta mätää ja kysymystä herättävää kohtaa.

Miksi ylipäätään harkitset avioliittoa juuri sen naisen kanssa, kun olet yrittänyt päästä hänestä eroon? Toisaalta kirjoitat, että "naisia riittää" ja toisaalta, että "rahkeet ei riitä" parempaan. Toisaalta kehut olevasi varakas, mutta olet epänormaalin kiinnostunut naisen saamista tuista.

On kyllä niin epäselvää kuvausta, että on vaikea hahmottaa tilannettasi. Yritä kuvailla sitä tarkemmin ja selitä, miksi haluaisit ylipäätään mennä naimisiin hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän