Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä yksin on parempi kuin parisuhteessa

Vierailija
07.08.2019 |

Tähän tulokseen olen tullut yhden avoliiton ja kahden avioliiton ja seurustelusuhteiden tuloksella.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu vähän samaa.Mulla on 1 avioliitto ja 2 avoliittoa takana.Yksin oon asunu aikuisiästä 9v.Se on vaikeaa löytää miestä,jonka kanssa kemiat,elämäntavat,arvot,seksuaaliset halut ja mielenkiinnon kohteet kohtaa :)

Vierailija
2/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuoruudessa lyhyitä seurustelusuhteita, yksi avoliitto ja yksi pitkä avioliitto, josta jäin leskeksi. Sen jälkeen päätin, etten enää aio muuttaa yhteen yhdenkään miehen kanssa, mutta parisuhteessa haluan olla. Löysin itselleni samoin ajattelevan ihanan miehen. Tämä suhde toimii täydellisesti. Mies tuo elämääni mukavaa lisämaustetta, mutta ei kuitenkaan huononna elämänlaatuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannu vähän samaa.Mulla on 1 avioliitto ja 2 avoliittoa takana.Yksin oon asunu aikuisiästä 9v.Se on vaikeaa löytää miestä,jonka kanssa kemiat,elämäntavat,arvot,seksuaaliset halut ja mielenkiinnon kohteet kohtaa :)

Joo, ei niitä meinaa saada kohtaamaan mitenkään vaikka itse yrittää olla kuinka joustava tahansa. Muistan nuorena 3v ajan kun asuin yksin ja se oli kyllä paras aika elämässäni.

Vierailija
4/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parasta. Parisuhteessa on niin paljon huonoja puolia ja olematon määrä hyviä, että hyödyt ei korvaa haittoja. Yhtään hyötyä ei tule mieleen, mutta annan silti sille mahdollisuuden, että jossain sellainen on.

Vierailija
5/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa sitten yksin. Hapannaamat. :D

Vierailija
6/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa sitten yksin. Hapannaamat. :D

Päinvastoin. Parisuhteessahan sitä näyttää surkealle ja maansa myyneelle,

Vierailija
7/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieluummin yksin. Kukaan ei valita, sido eikä vaadi mitään. Seksi ei ole niin tärkeää, että tarvitsisin säännöllistä panemista. Olen sosiaalinen, enkä tarvitse yksinäisyyteeni äijää. Eli ainoa hyöty olisi raha. Ja sen takia...ei jaksa.

8/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kantsis kokeilla sellaista hyvää parisuhdetta?

Toisaalta jos toteaa että lukuisista yrityksistä huolimatta yksin parempi niin kantsii syytä etsiä peilistä eikä menneistä😉

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Toisaalta jos toteaa että lukuisista yrityksistä huolimatta yksin parempi niin kantsii syytä etsiä peilistä eikä menneistä😉

Ai niin se yksisarvinen. Se yksi nainen joka ei ole hullu tai kontrollifriikki. NAWALT.

Juuei kyl mä vaan oon jo paljon onnellisempi ilman naisia elämässäni.

Vierailija
10/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Kieltämättä huonot kokemukset eivät auta. Peiliin katsomalla olen todennut, että en todennäköisesti sovellu parisuhteeseen. Olen siviilissä liian herkkä. Naisen ja miehen erot ovat liian suuret. Töissä se ei ole mikään ongelma, päinvastoin. Parisuhteessa pääsee "liian" lähelle.

Vierailija
11/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Miksi pitäisi kokeilla jos tietää jo valmiiksi että on onnellisempi yksin?

Vierailija
12/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Ai kuinka monta mielenvikaista vielä pitäisi käydä läpi siinä projektissa kun etsisi sitä yhtä hyvää. Ei tässä ole koko elämää aikaa istua terapiassa siitä että on suhteessa, voi pitää hauskaakin tai vain nauttia rauhasta.

Vierailija
13/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän, jos on noinkin paljon takana kariutuneita liittoja. 

On helpompi toivoa ja uskoa, jos eroja ei ole niin paljon.

Vierailija
14/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä parisuhteesta olisi kyllä hyötyä päätöksessä pysyä yksin. Olen kateellinen niille, jotka ovat saavuttaneet ymmärryksen yksinolon ihanuudesta. Ei mitään ristiriitaisuutta eikä kasvukipuilua. Senkun nauttii olostaan.

Vierailija
15/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se yksisarvinen. Se yksi nainen joka ei ole hullu tai kontrollifriikki. NAWALT.

Juuei kyl mä vaan oon jo paljon onnellisempi ilman naisia elämässäni.[/quote]

Mä olen tasapainoinen nainen.Enkä kontrolllifriikki.Jokaisella on oikeus omaan tahtoon toista kunnioittaen.Jos ihminen paljastaisi todellisen minän nopeammin,niin jäisi moni suhde syntymättä.

Vierailija
16/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vihdoin ymmärtänyt etten vaan ole parisuhdetyyppiä. En vaan jaksa ollenkaan sitä jatkuvaa epävarmuutta, vääntöä ja säätöä mitä parisuhde tuo mukanaan. Enkä varsinkaan sitä, että vaikka kuinka itse yrittää mukautua, sopeutua ja olla valmis kompromisseihin niin toinen ei tulekaan puolitiehen vastaan vaan tekee just niin kuin itse tykkää välittämättä siitä oliko meillä jo sovittuna yhteistä menoa/tekemistä.

17/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Miksi pitäisi kokeilla jos tietää jo valmiiksi että on onnellisempi yksin?

No kerrankin yksi nainen minulle kertoili että aina rakastuu vääriin miehiin, ne miehet tuntien väistämättä tuli mieleen että ihan odotettua ettei onnistu. Jannut ihan laidasta lukien ns. elämänkoululaisia, päihdeongelmaisia, epätasapainoisia ihmisiä.

Yritin kysellä että mitäpä jos vaikka paremmin tutustuisit (ehdotin lukuisia tuttujani) paremmin ja katselisit oisko jatkoedellytyksiä.

Neito kyllä kuunteli ja tyrmäsi ehdotukseni koska ehdottamiltani puuttui se jokin, kemia.

Minä sitte kyselin että onko se jokin rikosrekisteri, päihteidenkäyttö, jälkikasvu puolenkymmenen exsän kanssa? 😆

Neito on jatkanut valitsemallaan linjalla ja vieläkin tuskailee ettei löydy hänelle sopivaa🙂

Eli omista valinnosta on aika paljon kiinni🙂

Juu mut eihän yksinolossa oo mitään pahaa, itsekin olen ollut sinkkuna pitkään ja tosi hiljaista ollut, mutta se on tietoinen oma valinta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisten vastine MGTOW:lle kerää ylätumputuksia? Kaksinaismoralisminne on niin näurettavaa. 

Vierailija
19/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on täydellinen parisuhde. <3

Jos tämä lause sai sinut vihastumaan, voi olla että olet katkera onnellisessa parisuhteessa eläville joten uskottelet itsellesi, että yksin parempi. Vikahan nyt kuitenkin luultavasti on sinussa (joko sinun luonteessa, tai kykenemättömyytenä löytää hyvää kumppania) kun noin moni epäonnistunut suhde takana.

Vierailija
20/41 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten vastine MGTOW:lle kerää ylätumputuksia? Kaksinaismoralisminne on niin näurettavaa. 

Tässä on se ero, että naiset ei tän oman tiensä jälkeen keskitä koko elämäänsä miesten haukkumiseen ja mustamaalaamiseen toisin kuin vastaavat miehet. Omasta halustaan yksin olevat sinkkunaiset tuntuu useimmiten keskittyvän enemmän harrastuksiin, lemmikeihin, työhön jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi