Mies käy usein exänsä facebook sivuilla
Sain katsottua mieheni puhelimelta hänen facebook hakuja ja huomasin hänen käyneen exänsä facebook sivuilla välillä päivittäin,välillä n.kolmen päivän välein...ajat olivat useimmiten aamu,ilta ja yö.Hän on sanonut rakastavansa minua eikä kaipaa exää mutta mielestäni nämä haut kertovat aivan muuta.He ovat kavereita facebookissa.Miksi mies on käynyt ainoastaan tämän exän sivuilla eikä juurikaan paljoa muiden,ei varsinkaan naisten?
Kommentit (34)
Miehet tekevät noin kun haluavat vielä paneskella exän kanssa. Naiset tekevät noin koska ovat vain uteliaita.
Jos ihmettelee sitä minkä takia mies käy usein exän fb-sivulla, niin minä taas puolestani kyllä ihmettelen sitä minkä takia pitää tutkia puolison tekemisiä sosiaalisessa mediassa saati puolison puhelinta? : D
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät noin kun haluavat vielä paneskella exän kanssa. Naiset tekevät noin koska ovat vain uteliaita.
Voivat ne miehetkin olla uteliaita... Esimerkiksi ex-mieheni ei seuraa minua Instagramissa enkä minä häntä, mutta hän käy säännöllisin väliajoin katsomassa instastoryjani... Erostamme on 2 vuotta eikä hän ole KERTAAKAAN ottanut mitään yhteyttä saati tuonut sitä esille, että haluaisi paneskella kanssani :D uskon tuon olevan vain uteliaisuutta, että mitä minä puuhaan nykyisin ja kun storyissa on paljon videoita ja kuvia siitä mitä teen nykyisen mieheni kanssa.
Hyvänen aika minähän olisin mieheni silmissä varsinainen entisten perään haikailija ja pettäjä ja voisinpa olla jopa bi-seksuaali, jos hän jostain syystä näkisi minun hakujani facessa tai instagramissa... Olen vain utelias, en haikaile kenenkään perään.
Tässä nyt eivät taas suurinosa ihmisistä ymmärrä hommaa ollenkaan. Uteliaisuutta voi käydä EX:n sivulla silloin tällöin. Jos käy monta kertaa viikossa ja jos vielä käy vain tämän yhden EX:n sivuilla, eikä muita käy etsimässä, niin kyllä homma on jotain muuta kuin pelkkää stalkkausta ja uteliaisuutta.
itse en uskalla käydä katsomassa exän profiilia, koska pelkään että vanhat muistot palaavat mieleen ja kaipuu käy liian tuskalliseksi. 10 vuotta olen jo onnistunut olemaan stalkkaamatta.
Ymmärtäisin, jos kävisi exänsä facea katsomassa korkeintaan kerran kuukaudessa, mutta että joka päivä... Ihan sairasta. Tuli mieleen sellainenkin ajatus, että runkkaako hänen kuvilleen. Ei ole kovin harvinaista miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakulla on aikaa katsoa puolison tekemisiä facessa t. muualla? Etenkään jos on lapsia huolehdittavana. Tää on mulle iso kysymysmerkki. Itse olen osa-aikatyötön, mies ei ole facessa ja ollaan 60v molemmin puolin.
Vuorokaudessa on 24 tuntia. Ja kyllä siinä pitäisi ehtiä vaikka mitä. Itse ihmettelen miten osa-aikainen työtön ei ehtisi jotain ihmistä googlettaa tai katsoa Facebookia? Ei edes samalla kuin syö tai katsoo uutisia telkusta?
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakulla on aikaa katsoa puolison tekemisiä facessa t. muualla? Etenkään jos on lapsia huolehdittavana. Tää on mulle iso kysymysmerkki. Itse olen osa-aikatyötön, mies ei ole facessa ja ollaan 60v molemmin puolin.
Tässä kyllä voi olla jo ihan iälläsikin jotain tekemistä tämän "ymmärtämättömyytesi" kanssa. Some vaan on erittäin suuri osa nuorempien ihmisten elämää siinä kuin joku ristikot ja Järvi-radio on osa sinun elämääsi, mille taas nuoremmat eivät raivaisi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt eivät taas suurinosa ihmisistä ymmärrä hommaa ollenkaan. Uteliaisuutta voi käydä EX:n sivulla silloin tällöin. Jos käy monta kertaa viikossa ja jos vielä käy vain tämän yhden EX:n sivuilla, eikä muita käy etsimässä, niin kyllä homma on jotain muuta kuin pelkkää stalkkausta ja uteliaisuutta.
Tätä minäkin ihmettelen, jos ainoastaan etsii tämän ex.n sivuja niin tuntuu että jotain siinä on koska jos olisi utelias ihminen etsisi kai kaikkien muidenkin tuttavien,kavereiden sivuja
Vierailija kirjoitti:
anitaro kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Onko teidän erosta kauan? Rakastatko uutta kumppaniasi vai sekoittaako rakkaus exää kohtaan vielä tunteita?
Uskoisin miehelläni olevan samantyylinen tilanne kuin sinulla,hän kertoi ettei heidän suhde olisi voinut toimia vaan oli alusta asti vaikea.
Jotenkin tuntuu että olisiko paras antaa vain periksi koska luulen että en tule koskaan olemaan hänelle yhtä rakas kuin exä on ollut
Mistä syystä kuvittelet sen exän olevan sinua rakkaampi, jos kerta miehesi on sanonut, että suhde oli alusta asti vaikea!? Minusta se kertoo vaan siitä, että he eivät olleet sopivia toisilleen ja nuo vaikeudet ovat negatiivisia asioita... Minullakin on takana vaikea suhde ja se oli vaikea siksi, että exä oli manipuloiva sekopää... Annoin kohdella itseäni huonosti ja sitten vain heräsin tilanteeseen, että ei tästä voi tulla mitään eikä toinen tule ikinä muuttumaan, että miksi ihmeessä kiusaan itseäni paskassa suhteessa...
Ajattelen että mies kaipaa/rakastaa exäänsä vaikka suhde onkin ollut alusta asti vaikea, voi olla että hän haluaisi vielä exän takaisin mutta tietää ettei siitä kuitenkaan tulisi mitään.Jonkunlaista on/off suhdetta he pitivätkin ilmeisesti pitkän aikaa.Tuntuu että olisin hänelle vain keino päästä exästä yli ja ns.hätävara
anitaro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anitaro kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Onko teidän erosta kauan? Rakastatko uutta kumppaniasi vai sekoittaako rakkaus exää kohtaan vielä tunteita?
Uskoisin miehelläni olevan samantyylinen tilanne kuin sinulla,hän kertoi ettei heidän suhde olisi voinut toimia vaan oli alusta asti vaikea.
Jotenkin tuntuu että olisiko paras antaa vain periksi koska luulen että en tule koskaan olemaan hänelle yhtä rakas kuin exä on ollut
Mistä syystä kuvittelet sen exän olevan sinua rakkaampi, jos kerta miehesi on sanonut, että suhde oli alusta asti vaikea!? Minusta se kertoo vaan siitä, että he eivät olleet sopivia toisilleen ja nuo vaikeudet ovat negatiivisia asioita... Minullakin on takana vaikea suhde ja se oli vaikea siksi, että exä oli manipuloiva sekopää... Annoin kohdella itseäni huonosti ja sitten vain heräsin tilanteeseen, että ei tästä voi tulla mitään eikä toinen tule ikinä muuttumaan, että miksi ihmeessä kiusaan itseäni paskassa suhteessa...
Ajattelen että mies kaipaa/rakastaa exäänsä vaikka suhde onkin ollut alusta asti vaikea, voi olla että hän haluaisi vielä exän takaisin mutta tietää ettei siitä kuitenkaan tulisi mitään.Jonkunlaista on/off suhdetta he pitivätkin ilmeisesti pitkän aikaa.Tuntuu että olisin hänelle vain keino päästä exästä yli ja ns.hätävara
Omalla exälläni oli tuollainen menneisyyden haamu repussa, eikä tästä haikailusta suhteemme aikaan päässyt eroon. Neljän vuoden sinnittelyn jälkeen erottiin tästä syystä (suhde oli muuten hyvä ja sovittiin yhteen loistavasti). Exä löysi aika pian eromme jälkeen elämänsä rakkauden, jonka kanssa on ollut naimisissa pari vuosikymmnentä. Itse löysin myös ihanan mieheni, joka on hyvin exäni kaltainen - sillä erotuksella että olen hänelle voittamaton ykkönen. Olen niin paljon onnellisempi tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä mieheltäsi! Hän varmasti osaa kertoa miksi niin tekee, ei kukaan muu. Jotkut voivat ihan uteliaisuuttaan katsella...
Porvoossa ei miehiltä kysellä!! Nih!
No onhan se eri asia joskus käydä katsomassa sivuja/kuvia, mutta jos sitä lähes joka päivä tekee... eiköhän asia ole selvä.