Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy usein exänsä facebook sivuilla

anitaro
07.08.2019 |

Sain katsottua mieheni puhelimelta hänen facebook hakuja ja huomasin hänen käyneen exänsä facebook sivuilla välillä päivittäin,välillä n.kolmen päivän välein...ajat olivat useimmiten aamu,ilta ja yö.Hän on sanonut rakastavansa minua eikä kaipaa exää mutta mielestäni nämä haut kertovat aivan muuta.He ovat kavereita facebookissa.Miksi mies on käynyt ainoastaan tämän exän sivuilla eikä juurikaan paljoa muiden,ei varsinkaan naisten?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin stalkkaan mun exää. Rakastan häntä vielä, vaikka tiedän että suhde ei ikinä tule toimimaan. Molemmilla on jo uudet puolisot eikä meidän homma alunperinkään ollut "terve". Silti.

Olen yrittänyt päästä tavasta eroon, mutta jotenkin lohduttaa kuulla mitä hänelle kuuluu. Tulee levoton olo muuten.

Vierailija
2/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä facebookista näkee milloin ja montako kertaa on käynyt jonkun profiilisivulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä facebookista näkee milloin ja montako kertaa on käynyt jonkun profiilisivulla?

Hakuhistoriasta

Vierailija
4/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuhistoriasta

Kerrotko tarkemmin missä siellä lukee ajankohdat ja käyntikertojen määrät?

Vierailija
5/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuhistoriasta

Kerrotko tarkemmin missä siellä lukee ajankohdat ja käyntikertojen määrät?

Kännyllä klikkaat hakukenttää ja valitset "muokkaa" sieltä näkee ketä haettu ja milloin.

Vierailija
6/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Onko teidän erosta kauan? Rakastatko uutta kumppaniasi vai sekoittaako rakkaus exää kohtaan vielä tunteita?

Uskoisin miehelläni olevan samantyylinen tilanne kuin sinulla,hän kertoi ettei heidän suhde olisi voinut toimia vaan oli alusta asti vaikea.

Jotenkin tuntuu että olisiko paras antaa vain periksi koska luulen että en tule koskaan olemaan hänelle yhtä rakas kuin exä on ollut

Vierailija
7/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä stalkkaan exääni ihan uteliaisuudesta :D ei ole mitään rakkaustunteita häntä kohtaan enää ja ollaan erottu jo 3 vuotta sitten, mutta uteliaisuuttani kiinnostaa miten hänellä ja uudella naisellaan menee... Ja ollaan edelleen fb-kavereita, kun ei ole ollut mitään syytä poistella (esim. häiriköinti).

Vierailija
8/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä stalkkailen kaikenlaisia ihmisiä... Exiä, vanhoja säätöjä, vanhoja opettajia, lapsuudenkavereita, miehen exiä, sukulaisia jne. Jos mieheni noista vetäisi jotkut mustiskilarit, jos pääsisi jostain syystä näkemään, niin voi morjes... Rakastan miestäni eikä ole mitään säätämistä hänen selän takana, olen vain utelias luonne.

Vierailija
9/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et ap koskaan käy katsomassa entistesi sometilejä?

Vierailija
10/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltäsi! Hän varmasti osaa kertoa miksi niin tekee, ei kukaan muu. Jotkut voivat ihan uteliaisuuttaan katsella...

Vierailija
11/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaipaa exäänsä,koska hän käy luultavasti katsomassa exänsä kuvia.

Vierailija
12/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kaipaa exäänsä,koska hän käy luultavasti katsomassa exänsä kuvia.

Minä en kaipaa exääni, vaikka käyn välillä katsomassa hänen kuvia ja profiilia ylipäätään.

Vierailija
13/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni haki päivittäin yhden naisen tietoja ja kuvia jopa googlesta yhteisellä tabletillamme (ihmettelen, miksei älynnyt poistaa sivuhistoriaa). Joskus kiusaus kävi suureksi ja katsoin myös hänen facehaut ja kyseinen naikkonen oli sielläkin joka päivä haettuna... Annoin asian olla, kun ei ollut mitään viitteitä pettämisestä tms.

Hetki meni ja tämä useasti googlailtu nainen otti minuun Messengerin kautta yhteyttä, että mieheni on pettänyt minua hänen kanssaan ja lähettelee jatkuvasti vonkausviestejä. Mies myös oli valehdellut tälle naiselle olevansa sinkku, mutta nainen oli sitten käynyt tonkimassa miehen fb:tä ja osasi yhdistää minut hänen avopuolisoksi.

Sitten äijä myönsi tekonsa ja erottiin. Kyllä olisi pitänyt itselläkin hälytyskellot soida miksi niin ahkeraan pitää jotain toista naista etsiä päivittäin jopa googlesta!?

Vierailija
14/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anitaro kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Onko teidän erosta kauan? Rakastatko uutta kumppaniasi vai sekoittaako rakkaus exää kohtaan vielä tunteita?

Uskoisin miehelläni olevan samantyylinen tilanne kuin sinulla,hän kertoi ettei heidän suhde olisi voinut toimia vaan oli alusta asti vaikea.

Jotenkin tuntuu että olisiko paras antaa vain periksi koska luulen että en tule koskaan olemaan hänelle yhtä rakas kuin exä on ollut

Lopullisesta erosta on pari vuotta.. Rakastan uutta kumppaniani, mutta kyllähän ne tunteet exää kohtaan häiritsee itseänikin. Joskus ei vaan voi olla ajattelematta että "entä jos"... En silti halua erota nykyisestä, en mistään hinnasta! Koska tiedän että exän kanssa asiat meni moneen kertaan liian pitkälle eikä niitä enää saa korjattua. Ja jos saisikin, niin parin kk jälkeen tilanne olisi taas sama. Eli se suhde oli "liikaa", niin hyvässä kuin pahassa. Ei sellaista voi kestää.

"Häntä rakastin paljon, sua rakastan joskus enemmän..." Älä luovuta.

Vierailija
15/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollakulla on aikaa katsoa puolison tekemisiä facessa t. muualla? Etenkään jos on lapsia huolehdittavana. Tää on mulle iso kysymysmerkki. Itse olen osa-aikatyötön, mies ei ole facessa ja ollaan 60v molemmin puolin.

Vierailija
16/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jollakulla on aikaa katsoa puolison tekemisiä facessa t. muualla? Etenkään jos on lapsia huolehdittavana. Tää on mulle iso kysymysmerkki. Itse olen osa-aikatyötön, mies ei ole facessa ja ollaan 60v molemmin puolin.

Some menee lasten edelle, tietysti.

Vierailija
17/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä stalkkaan omia ja miehen exiä. Ollaan oltu onnellisesti yhdessä 4 vuotta enkä kaipaa ketään muuta. Olen vain utelias :)

Vierailija
18/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et ap koskaan käy katsomassa entistesi sometilejä?

Käyn toki joskus, mutta en säännöllisesti ja niin että hakisin aina vaan jotain tiettyä ihmistä

Vierailija
19/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anitaro kirjoitti:

Mistä syystä kuvittelet sen exän olevan sinua rakkaampi, jos kerta miehesi on sanonut, että suhde oli alusta asti vaikea!? Minusta se kertoo vaan siitä, että he eivät olleet sopivia toisilleen ja nuo vaikeudet ovat negatiivisia asioita... Minullakin on takana vaikea suhde ja se oli vaikea siksi, että exä oli manipuloiva sekopää... Annoin kohdella itseäni huonosti ja sitten vain heräsin tilanteeseen, että ei tästä voi tulla mitään eikä toinen tule ikinä muuttumaan, että miksi ihmeessä kiusaan itseäni paskassa suhteessa...

Vierailija
20/34 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä kyylään ties keitä Facessa ihan jatkuvasti. Ja kyllä, myös eksääni, vaikka voin vannoa että ennemminkin inhoan kuin kaipaan häntä. Kauhea ihminen, kauhea suhde. Nykyään olen onnellisessa, vakaassa parisuhteessa rakastamani miehen kanssa, ja se on jotain, mitä mulla ei eksäni kanssa koskaan ollut. En ikimaailmassa haluaisi häntä takaisin, vaikka maksettaisiin. Ja kappas vaan - silti käyn häntäkin välillä Facessa kyyläämässä, joskus useinkin.

Ihan samoin kuin käyn katsomassa vanhoja treffikumppaneita, vanhoja opiskelukavereita, jopa joitain ala-asteen luokkatovereita joita en ole sen koommin nähnyt enkä tekemisissä ollut. :D Ihmisiä vanhoista työpaikoista, jopa kaverin kavereita, baarituttuja jotka joskus ovat sanoneet mulle nimensä, ihan keitä nyt sattuu mieleen tulemaan.

Olen vaan ihan superutelias, ja joo, melkoisen kyylämäinen luonne. Aika tylsistynyt myös. Ei nuo FB-haut tarkoita mitään muuta kuin sitä, että oli taas kerran tylsää ja sattui nyt vaan jonkun mutkan kautta tulemaan joku tietty henkilö mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi