Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
Mitä ihmettä? Eikö täällä saa puhua Vesa Keskisen kissasta? 😂
Kommentit (60)
Mulla on tullut joskus myös ihan tavallisesta aloituksesta tyyliin "mitä mummolle lahjaksi". Joku virhe varmaan.
Minulle tuli kerran jostain mäkkäri-aloituksesta :D
Jotain rikki vissiin. Poista vauva.fi:n evästeet selaimesta niin taas pelittää.
Minullekin tuli tuollainen hetki sitten enkä taatusti ole mitään kiellettyä sanonut. Nyt toimii taas normaalisti eli varmaan oli joku katkos vaan tai ehkä sitä ketjua tarkastettiin juuri silloin tms.
Mulle tuli äsken, kun kysyin vauvoista, ja aiemminkin jopa kaksi kertaa, kun keskustelin lapsettomuushoidoista😠
Tuli inhottava olo, kun kysyt juuri niistä aiheista joita varten kai tämä palsta, Vauva, kai on. Tuli olo kuin olisit rikoksen epäilty ja tehnyt jotain väärää.
Ihmettelen!
Minulle tuli kun olin puolustanut työttömiä jossain työttömienhaukkumisketjussa 🤔
Täällä sama ongelma. En ole keskustellut mistään "kielletystä".
Mulle tuli kanssa juuri äsken, kun vastasin (yritin vastata) asiallisesti siihen saako viiltelyjäljet nopeasti pois. Enkä ole mitään muutakaan törkeää tänne kirjoitellut.
Tuli kanssa mulle, aivan asiallisia vastauksia olen muutaman antanut tänään, ei mitään palstan vastaisia, you know.
Pitäkää sitten tunkkinne.
Täällä on muutenkin vaikea keskustella mistään vakavasti kun joko täysin tavalliset sanat on automaattibannattu tai sitten jotkut aiheet, jopa ajankohtaiset, menee suoraan roskiin kun hölmöillyt poliitikko/julkimo tai muuten omaa propagandaansa surutta mediassa spämmivä edunvalvontajärjestö jolla on kavereita toimituksessa poistattaa niitä samaa vauhtia kun uusia avataan.
Jos jostain saakin hetken keskustella niin ketjuun pesiytyy paikan joku paikan jankkaritrolleista (joista muutamalla tuntuu olevan mod ero inti oikeus kun kummasti vain vastaukset heidän kommentteihinsa katoavat) jotka suoltaa sellaista törkyä kommentista toiseen ja ketjun aiheesta riippumatta että nuo pitäisi pikemminkin ohjata hoitoon.
Itse olisin kysellyt että kun lääkäri on yli 30min myöhässä, voinko käydä kyselemässä onko lääkäri edes paikalla. Kokeilen nyt incognito tilaa jos saisi edes tämän viestin lähetettyä.
Minulle tuli, kun kirjoitin kommentin ilmastomuutospolitiikan epärealismista.
sateenkaaren vaikutusta kv adoptioihin ei saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kun olin puolustanut työttömiä jossain työttömienhaukkumisketjussa 🤔
Sama. Ja nyt toimii. On tullut ennenkin. Kaikki vaan ei toimi kunnolla aina.
Minä olen tänään keskustellut vain taloista. 😮
Sanoman ideologiapoliisi on päättänyt että olet rikollinen. Rikosta tosin ei kerrota.
Minullekin tuli (ensimmäistä kertaa) aika hiljattain. En edes ollut kommentoinut mitään muutamaan päivään, saati sitten aloittanut keskusteluja. Saa kyllä vakavasti miettimään siirtymistä jollekin muulle palstalle, tai, vielä parempaa vaihtoehtoa, lopettaa tämäntyyppisten palstojen seuraaminen kokonaan.
Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.