Mikään ei miehelle kelpaa
Tuli lapsen harkoista, pilasi tunnelman parissa minuutissa. Pitsansa on kuulemma väärää lajia kun on kinkkupitsa.
Kommentit (26)
Tiedän tunteen! Niin monta kertaa minäkin olen ostanut tai tehnyt jotain väärää, että nykyään aiheesta ei enää kovinkaan usein keskustella. Miesparka on tosiaan joskus luullut, että tein sen tahallani. Mutta kun piti ostaa vaikka joku varaosa, minä en voinut edes tietää, että niitä on olemassa sekä x, y että z vaan otin sen ensimmäisen, minkä satuin näkemään. Omapa oli hölmöytensä, kun ei ymmärtänyt vielä silloin antaa riittävän tarkkaa ohjeistusta. Nyt se soittaa itse varaosaliikkeeseen tai vastaavaan ja tekee tilauksen, minun pitää vain käydä se noutamassa eikä silti aina tule oikeaa tavaraa.
Juu, ei yhtään naista tähän talouteen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi, jos mieheni ostaisi mulle kinkkupitsan, en söisi, yäk sianlihaa. Ota nyt edes selvää, mitä se miehesi syö ja mitkä ovat sen inhokit, itselläsikin on varmaan ruokia, jotka maistuvat mielestäsi pahoilta tai jostain muusta syystä et niitä syö. Parisuhteessa on järkevää tietää, mitä toinen syö ja mitä ei.
Mun mieheni syö lihaa ja paljon syökin. Ap
Ihminen on sitä mitä syö. Hän on sianperse.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen! Niin monta kertaa minäkin olen ostanut tai tehnyt jotain väärää, että nykyään aiheesta ei enää kovinkaan usein keskustella. Miesparka on tosiaan joskus luullut, että tein sen tahallani. Mutta kun piti ostaa vaikka joku varaosa, minä en voinut edes tietää, että niitä on olemassa sekä x, y että z vaan otin sen ensimmäisen, minkä satuin näkemään. Omapa oli hölmöytensä, kun ei ymmärtänyt vielä silloin antaa riittävän tarkkaa ohjeistusta. Nyt se soittaa itse varaosaliikkeeseen tai vastaavaan ja tekee tilauksen, minun pitää vain käydä se noutamassa eikä silti aina tule oikeaa tavaraa.
Minun kohdalla nuo olivat luokkaa, vissy tai lempi juustoni ym. Aina selitys että unohti ja muisti vasta kassalla. Minä lähden autostakin hakemaan jos muistan että olen luvannut jotakin tuoda.
Jos ei se paapominen kelpaa, lopeta paapominen. Tee huomenna sitä keittoa, mitä olit ajatellutkin, ja jos ukkos valittaa, sano, ettei se keitto hänelle ollut tarkoitettukaan.
Aina vaan onnellisempi että olen tyäntänyt pois kaikki tyttiksiksi haluavat. Yksinäisyys on parasta.