Mikään ei miehelle kelpaa
Tuli lapsen harkoista, pilasi tunnelman parissa minuutissa. Pitsansa on kuulemma väärää lajia kun on kinkkupitsa.
Kommentit (26)
Ei muuta kuin ruoka pois ja itkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Aina se kiukuttelee.
Kyllä, ihan aina.
Kurko kirjoitti:
Jos vaimo ostaisi minulle jonkun homejuusto-ananas-kinkku-oksennuksen, niin se olisi välitön avioero.
Tuossa ei ole homejuustoa mutta ei ole havaiji pitsa vaan proscutto.
En tykkäisi, jos mieheni ostaisi mulle kinkkupitsan, en söisi, yäk sianlihaa. Ota nyt edes selvää, mitä se miehesi syö ja mitkä ovat sen inhokit, itselläsikin on varmaan ruokia, jotka maistuvat mielestäsi pahoilta tai jostain muusta syystä et niitä syö. Parisuhteessa on järkevää tietää, mitä toinen syö ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi, jos mieheni ostaisi mulle kinkkupitsan, en söisi, yäk sianlihaa. Ota nyt edes selvää, mitä se miehesi syö ja mitkä ovat sen inhokit, itselläsikin on varmaan ruokia, jotka maistuvat mielestäsi pahoilta tai jostain muusta syystä et niitä syö. Parisuhteessa on järkevää tietää, mitä toinen syö ja mitä ei.
Mun mieheni syö lihaa ja paljon syökin. Ap
Mies voi myös ostaa itse pitsansa seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi myös ostaa itse pitsansa seuraavalla kerralla.
Niin, en kiireessä huomannut etteivät ole havaiji pitsoja vaan prosciutto pitsoja.
Siis ihme kitinää. Nyt se valitti kun meinasin tehdä huomiseksi keittoa, etteo hän kuulemma tykkää. Näköjään taantunut lapseksi.
Jos miehesi on vain negatiivinen taakka elämässäsi, niin kannattaisiko keskustella hänen kanssaan asiasta ja pyrkiä parantamaan tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi on vain negatiivinen taakka elämässäsi, niin kannattaisiko keskustella hänen kanssaan asiasta ja pyrkiä parantamaan tilannetta?
Onhan sitä keskusteltu. Tuollaiseksi hän on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihme kitinää. Nyt se valitti kun meinasin tehdä huomiseksi keittoa, etteo hän kuulemma tykkää. Näköjään taantunut lapseksi.
Mies siis tarjoutui kokkaamaan kaikille. Hienoa! Kysy, mitä aikoo teille valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis tarjoutui kokkaamaan kaikille. Hienoa! Kysy, mitä aikoo teille valmistaa.
Ei se mitään kokkaa. Tulee joskus illalla töistä ehkä n kello 18.
Tein lasun koska kaltoinkohtelet mieslastasi!
siis ostit "pizzan" kaupan pakastealtaasta?
wt ongelmat.....
Kurko kirjoitti:
Jos vaimo ostaisi minulle jonkun homejuusto-ananas-kinkku-oksennuksen, niin se olisi välitön avioero.
Sen takia sulla ei olekaan vaimoa.
Minun exnainen teki tuota tahallaan. Aina väärä, tai sitten unohti tuoda minulle pyytämäni asian kokonaan. Puhui kerran itsensä pussiin ja jäi kiinni. Kysyin vielä teetkö sinä tuota tahallaan, niin kohautti olkia ja käveli pois. Toivottavasti ap ei käyttäydy näin.
mitä hattiwattia??? Syötte jotain saamarin lämmitettävää pitsaa?? Hyi helvetti.
Tee ny jumalauta oikeaa ruokaa tai älä tee mitään.
Pihvit ja uusiperuat tekee nopeasti, pagetti hieman monimutkaisempaa jos aikoo pistää valkosipulia mukaan jamuutenkin vain snellmannin paistinjauheliha kävisi. Tai edes munakas.