Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NOLO! En osaa olla missään sosiaalisessa tilanteessa normaali

Vierailija
06.08.2019 |

Jopa kaupan kassat nauraa, kun änkytän siinä kassalla. En vain osaa olla tarpeeksi asiallinen, vaikka yritän :( Tuttavallisissa tilanteissakin olen ihan liian jäykkä, tai levoton. Ei tästä tule mitään. Kuka mua edes töihin huolisi kun en osaa käyttäytyä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin..itsekin änkytän aina sosiaalisissa tilanteissa jännityksen takia. Jopa kaupassa asioiminen jännittää niin paljon että en osaa asioida normaalisti! Puhelimella soittaminen on yhtä tuskaa..

Vierailija
2/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hyvin. Olisiko siitä ammatiksi ja työksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Vapaa-ajallani olen mieluiten yksin, kun tämä sosiaalinen osaamiseni on mitä on. Eipä tarvitse hävetä.

Olen kyllä onneksi töissä. Mutta vaikkapa kahvitauot on ihan piinaa. Sillä aikaa kun muut istuu ja naureskelee rennosti, itse oon ihan jäykkänä ja hermostunut. Näkyy varmaan kilometrin päähän että oloni on epämukava.

No, näillä mennään.

Vierailija
4/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään, mutta ei se mua haittaa. Pidän ihmisistä kovasti, mutta en halua olla heidän seurassaan, mieluummin tarkkailen kauempaa. Ei tulisi mieleenkään, että uskaltaisin hakea mitään töitä! Olen kerran saanut työpaikan ja kontaktin otti nimenomaan se työnantaja, en olisi itse uskaltanut soittaa. Nyt olen työtön ja varmaan sellaiseksi jäänkin.

Vierailija
5/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
6/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin

Vierailija
7/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajan ammatti on kyllä ollut haaveeni. Siinä ei niinkään ihmiskontaktia tarvitse ylläpitää. Mutta jos haluaa kirjailijana menestyä, pitää oikeasti OSATA kirjoittaa. Millään keskivertokirjoilla ei voi itseään elättää. En tiedä olenko niin hyvä.

Vierailija
8/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nolo! Ymmärrän, että susta tuntuu tuolta, mutta yritä silti olla välittämättä liikaa. Sä olet sellainen kuin olet ja se on täysin ok. Tyhmät saattaa olla ilkeitä, mutta kuka niistä nyt välittäisi! Yritä rentoutua ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Kyllä se siitä pikku hiljaa. Tsemppiä!

Vierailija
9/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajan ammatti on kyllä ollut haaveeni. Siinä ei niinkään ihmiskontaktia tarvitse ylläpitää. Mutta jos haluaa kirjailijana menestyä, pitää oikeasti OSATA kirjoittaa. Millään keskivertokirjoilla ei voi itseään elättää. En tiedä olenko niin hyvä.

Olet pohtinut asiaa, hyvä. :) 

Vierailija
10/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva kuulla että teillä muilla on samanlaisia tunteita. Välillä tuntuu, että kaikki muut ovat charmikkaita ja omaavat niin paljon luontaista karismaa, mutta minä olen se maailman ainoa tärisijä-änkyttäjä. Onneksi en ole yksin.

Vierailija
11/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt sen tapahtuvan, mutta voisin veikata, että monetkin teiniporukat ovat kuvanneet someen kun kaltaiseni ”kylähullun” näkevät. Tai ainakin voisivat hyvin kuvata. Pakko se on vaan jotenkin huumorilla yrittää ottaa. Siinähän tuijottavat, jos eivät ole ihmistä nähneet.

Vierailija
12/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut asiakaspalvelutyössä tosi itsetietoinen.

Olen ollut yhdessä myymälässä jo useamman vuoden töissä, ja meillä käy paljon kanta-asiakkaita.

Höpötän monesti samoja juttuja uudelleen esitellessä tuotteita, ja sitten saatan toistaa asioita.

Nyt olen jotenkin tiedostanut tämän, ja mietin koko ajan omaa "esiintymistapaa" ja juttujani.

Olen siinä esillä aamusta iltaan ja pitäisi olla edustava ja uskottava, mutta jotenkin vuosien saatossa se perusnormius (?) häviää, kun alkaa vaan miettiä että miltä mun esittelypuheet kuulostaa yms... :D

Vierailija
13/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi miettinyt asiaa. Se on moninkertaisesti paremmin kuin he, jotka kävelevät muiden rajojen yli ja joita täytyy estää ottamasta yhteyttä koska heillä ei ole edes perus kunnioitusta muita ihmisiä tai heidän henkilökohtaisia rajoja kohtaan.

Eli et olekaan yhtään nolo tai huono.

Vierailija
14/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😐

Vierailija
15/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiva kuulla että teillä muilla on samanlaisia tunteita. Välillä tuntuu, että kaikki muut ovat charmikkaita ja omaavat niin paljon luontaista karismaa, mutta minä olen se maailman ainoa tärisijä-änkyttäjä. Onneksi en ole yksin.

Pahinta on se, kun portsari kuvittelee minun olevan humalassa. Tasapainoaisti vaan on huono ja satuin horjahtamaan. 

Vierailija
16/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkä hän on asiallinen😁

Vierailija
17/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en juuri puhu.

Vierailija
18/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista nolointa on olla sellainen hiljainen äiti, kun on ruvennut tuntumaan, että lapsikaan ei saa kavereita kun se edellyttää äitinä kommunikointia niihin toisiin äiteihin.

Mutta kun ei vaan ole mitään asiaa, en keksi mitään sanottavaa, pitäisi varmaa puhua töistä mistä aina tuntuu ihmisillä juttua riittävän mutta itselläpä ei satu olemaan töitä tällä hetkellä joten olo on aina todella ulkopuolinen :(

Vierailija
19/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista nolointa on olla sellainen hiljainen äiti, kun on ruvennut tuntumaan, että lapsikaan ei saa kavereita kun se edellyttää äitinä kommunikointia niihin toisiin äiteihin.

Mutta kun ei vaan ole mitään asiaa, en keksi mitään sanottavaa, pitäisi varmaa puhua töistä mistä aina tuntuu ihmisillä juttua riittävän mutta itselläpä ei satu olemaan töitä tällä hetkellä joten olo on aina todella ulkopuolinen :(

❤️

Vierailija
20/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi