Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kysellä Tinder-miehen kuulumisia,

Vierailija
06.08.2019 |

Joka on siis edelleen matcheissäni, vaikka itse dumppasin hänet, koska pitkä välimatka 120km, emme montaa viestiä ehditty vaihtaa. Toivotin jo hyvää loppuelämää, jne ystävällisesti. Kumpikaan meistä ei poistanut matchia. Aina välillä olen käynyt kattelee miehen kuvia ja ajatellut, että on se vaan hyvän näköinen, mutta en ole tehnyt mitään. Eli olisko ihan idioottia kuukauden tauon jälkeen muina naisina kysellä kuulumisia?
Vai poistaa koko tyyppi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä kommentteja kiitos! :)

Vierailija
2/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Lähestymiset on aina voittoja lähestyjälle. Ota yhteyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lähestyjälle? Mä aattelin, että sille, jota lähestytään. Varsinkin kun tässä on nyt se, että selkeästi ilmoitan, että täällä vielä mietin mitä hänelle kuuluu. Inhottaa tässä ihmisiin tutustumisessa se, että tulee paljastaneeksi kiinnostustaan, jos toinen antaakin rukkaset. Mutta kait se on vain turhat ajatukset unohdettava, jos meinaa kumppanin löytää.

Ap

Vierailija
4/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai lähestyjälle? Mä aattelin, että sille, jota lähestytään. Varsinkin kun tässä on nyt se, että selkeästi ilmoitan, että täällä vielä mietin mitä hänelle kuuluu. Inhottaa tässä ihmisiin tutustumisessa se, että tulee paljastaneeksi kiinnostustaan, jos toinen antaakin rukkaset. Mutta kait se on vain turhat ajatukset unohdettava, jos meinaa kumppanin löytää.

Ap

Omasta perspektiivistäni lähestyminen on aina win/win. Pidä sitä lähestymistä sellaisena, että katsot tai selvität lähestymisellä onko hän siisti/sinulle sopiva ihminen. Jos on ja hän myös kiinnostuu sinusta, niin siistiä. Jos ei tai hän ei kiinnostu sinusta, niin opitpahan sitten ainakin jotain.

Win/win lopputuloksesta huolimatta.

Vierailija
5/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lähestyjälle? Mä aattelin, että sille, jota lähestytään. Varsinkin

Ap

Omasta perspektiivistäni lähestyminen on aina win/win. Pidä sitä lähestymistä sellaisena, että katsot tai selvität lähestymisellä onko hän siisti/sinulle sopiva ihminen. Jos on ja hän myös kiinnostuu sinusta, niin siistiä. Jos ei tai hän ei kiinnostu sinusta, niin opitpahan sitten ainakin jotain.

Win/win lopputuloksesta huolimatta.

Tuossahan on kaikki oleellinen sanottu. 👍

Vierailija
6/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä välimatka 120km? Oishan se kiva jos elämän rakkaus löytyisi ihan siitä lähiostarilta, ei tarviis nähdä vaivaa matkustaa ja silleen. Älä viestittele, mies on kiitollinen kun ei tarvitse sinunlaistasi katella.

Vierailija
7/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä välimatka :D :D

Vierailija
8/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti näitä naisia tulee jotka sitten kuitenkin pitkän jahkailun jälkeen haluaa sittenkin isoa-Erkkiä, muutamalle olen käynyt myös antamassa

Vierailija
9/9 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei asu pk-seudulla. On toi 120 km kyl pitkä matka, mutta periferiassa kaikki on matkan päässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi