Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin tuhota erään perheen

Vierailija
06.08.2019 |

Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.

Kommentit (347)

Vierailija
181/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava perheen mies petti varmaan yli vuoden ajan. Äijä jäi kiinni. Nainen jonka kanssa petti sai miehen muijalta kunnon haukut päälle. Tällä hetkellä elää edelleen samassa suhteessa. Niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ainoastaan tämän miehen vaimo ajoi rattijuopumuksen pian tiedon jälkeen. Eli luultavasti sullakin jää vaan luu käteen.

Vierailija
182/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niinkin, kuin tutulleni. Oli vuosikausia toinen nainen, tuhlasi tähän parhaat vuotensa selittäen "en halua suhdetta, mulle sopii tää että saan seksiä säännöllisesti". Kävikin niin, että mies kuoli äkillisesti ja yllättäen. Tää toinen nainen oli hajalla pitkään ja itki, kun ei voi surra, koska ei voi kertoa asiasta. Hautajaisiin ei tietenkään voinut mennä jne. Taisi sittenkin olla jotain muutakin homman takana kuin pelkkä seksisuhde, kun se itkun tuherrus kesti todella pitkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 6 vuoden ajan suhde varattuun mieheen. Voisin tuhota perheensä, mutta en aio tehdä sitä, koska haluan kostaa vain miehelle - perhe on syytön meidän sotkuihin enkä halua heidän elämäänsä puuttua mitenkään.

Mutta jos vain keksin keinon jolla satuttaa pelkästään miestä, aivan taatusti teen niin.

Vierailija
184/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 6 vuoden ajan suhde varattuun mieheen. Voisin tuhota perheensä, mutta en aio tehdä sitä, koska haluan kostaa vain miehelle - perhe on syytön meidän sotkuihin enkä halua heidän elämäänsä puuttua mitenkään.

Mutta jos vain keksin keinon jolla satuttaa pelkästään miestä, aivan taatusti teen niin.

Oletko mielenvikainen? Alat varatun kanssa suhteeseen ja sitten haluat kostaa hänelle? Miksi aloit suhteeseen ylipäätänsä?

Vierailija
185/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava perheen mies petti varmaan yli vuoden ajan. Äijä jäi kiinni. Nainen jonka kanssa petti sai miehen muijalta kunnon haukut päälle. Tällä hetkellä elää edelleen samassa suhteessa. Niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ainoastaan tämän miehen vaimo ajoi rattijuopumuksen pian tiedon jälkeen. Eli luultavasti sullakin jää vaan luu käteen.

Ja miehen päätä taas siliteltiin. Ihan jårjetöntä touhua.

Vierailija
186/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielenvikainen? Alat varatun kanssa suhteeseen ja sitten haluat kostaa hänelle? Miksi aloit suhteeseen ylipäätänsä?

Luuletko että kaikki kertovat heti avoimesti että ovat varattuja? Ehdin rakastua, se on mielenvikaista, siinä olet oikeassa.

Vierailija
187/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha luulla että se alkuperäinenkään parisuhde kovin hyvin voisi tuollaisen jälkeen. Kyllä siinä tulee se perhe turmeltua, vaikka ulospäin saattaakin näyttää ettei mikään olisi muuttunut.

Vierailija
188/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä niinkin, kuin tutulleni. Oli vuosikausia toinen nainen, tuhlasi tähän parhaat vuotensa selittäen "en halua suhdetta, mulle sopii tää että saan seksiä säännöllisesti". Kävikin niin, että mies kuoli äkillisesti ja yllättäen. Tää toinen nainen oli hajalla pitkään ja itki, kun ei voi surra, koska ei voi kertoa asiasta. Hautajaisiin ei tietenkään voinut mennä jne. Taisi sittenkin olla jotain muutakin homman takana kuin pelkkä seksisuhde, kun se itkun tuherrus kesti todella pitkään...

Olen seksisuhteessa sinkkumiehen kanssa

, koska en halua perinteistä parisuhdetta. Jos kuolisi, totta kai surisin häntä. En kuitenkaan ole ihan tubteeton ja kylmä ihminen. Suren jopa ihmisiä, joita en edes tunne.

Vierailija
189/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä toinen nainen vs vaimo keskustelut on aina yhtä masentavia. Eihän tuossa sotkussa voita kukaan muu kuin mies joka nauraa koko matkan pankkiin tai tarkemmin sanoen eri haarakonttoreihin. Naiset kehuu olevansa itsenäisiä ja voimaantuneita ja todellisuudessa molemmat vetää itsensä mutaan miehen takia.

Oikeasti voimaantuneella toisella naisella tai vaimolla, joka ei välitä, ei ole ollenkaan tarvetta vääntää kuka hommassa voittaa. Ei kukaan kai loppupeleissä, paitsi mies. Jos erikoinen kuvio ei oikeasti haittaa asianosaisia, niin hyvä sitten, mutta jänkyttämisestä saa kyllä lähinnä päinvastaisen kuvan.

Vierailija
190/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikki kertovat heti avoimesti että ovat varattuja? Ehdin rakastua, se on mielenvikaista, siinä olet oikeassa.

Kesti kuusi vuotta saada asia selville? Jos jatkoit suhdetta tietäen hänen olevan varattu, en ymmärrä kostoa.

Vierailija
191/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään helpottaa pahimpia lyttääjiä niin mun panokaveri on ollut naimisissa 20 vuotta ja lapsiakin on (lähes aikuisia). Ja olen kyllä kelvannut muillekin miehille. 2 yli 5v. suhdetta takana. Nyt haluan olla sinkku, ja hienoa ku on varma pano jos sitä haluaa.

Ap

Mikään ei ole kovin varmaa tässä maailmassa. Tuo yksi niistä epävarmimmista asioista oli se kaveri varattu tai ei.

Vierailija
192/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei olisi sekään pois jos panokaverillani olisi kolmaskin. Sitä epäilen kuitenkin. Kuten olen sanonut, ollaan myös ystäviä. Tiedän paljon hänen perheestään, läheisistään yms. Soitellaan monta kertaa päivässä ja lähetellään satoja viestejä. Hän on minulle tärkeä, mutta en mieheksi haluais.

Ap

Tämä logiikka on jotenkin itselleni käsittämätön. Mua ei hetkauta vaikka miehellä on muitakin. Miksi se automaattisesti hetkauttaisi sitä vaimoa?

Miten voit olla varma että mies ei ole ystävä myös vaimonsa kanssa. Yhtä vähän naista silloin hetkauttaa se että miehellä on muitakin.

Vierailija
193/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen tarpeellinen lisämauste? No jaa, voisin veikata että kovin hyvin ei mene sillä parilla joka tämmösiä lisämausteita tarvii. Eivätkö siis riitä toisilleen? Jotain puuttuu? Jotain mitä tämä toinen pystyy antamaan?

Miksi naisen pitäisi riittää kaikkeen. Ei se yksi mieskään läheskään aina riitä.

"Nainen tarvitsee neljä miestä

-Yksi on Jaguaarin allensa!

-Toinen on Minkin päällensä!

-Kolmas on Oriin Sänkyynsä!

-Neljäs on Aasi, joka maksaa kaiken!"

Vierailija
194/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei olisi sekään pois jos panokaverillani olisi kolmaskin. Sitä epäilen kuitenkin. Kuten olen sanonut, ollaan myös ystäviä. Tiedän paljon hänen perheestään, läheisistään yms. Soitellaan monta kertaa päivässä ja lähetellään satoja viestejä. Hän on minulle tärkeä, mutta en mieheksi haluais.

Ap

Tämä logiikka on jotenkin itselleni käsittämätön. Mua ei hetkauta vaikka miehellä on muitakin. Miksi se automaattisesti hetkauttaisi sitä vaimoa?

Miten voit olla varma että mies ei ole ystävä myös vaimonsa kanssa. Yhtä vähän naista silloin hetkauttaa se että miehellä on muitakin.

Ollessani vakavassa parisuhteessa en olisi sulattanut puolisolla muita kumppaneita. Nyt olen pelkästään seksisuhteessa ja asia ei vaivaisi yhtään. Siinä on ero millaisessa suhteessa on.

Vierailija
195/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, jota käy sääliksi olet sinä. Vaikka kerrot, että järjestely käy sinulle hyvin, paistaa kirjoituksestasi läpi se, että haluat mieheltä enemmän. Miksi muuten edes miettisit voivasi rikkoa perheen?

Ihan vinkkinä vaan, ei se mies sua silti luultavasti huolis, haikka kertoisitkin vaimolle.

Noin saattaa käydä. Minä tunnen yhden tälllaisen naisen, joka naureskeli kun hoitelee hommia varatun kanssa ja säälitteli vaimoa. Silti puhui miehestä koko aika kuinka ihana on. Halusi enemmän itse, mutta ei saanut koskaan enempää. Sitten se meni facebookissa tuskan puuskassa avautumaan sille vaimolle. Eivät tunteneet toisiaan mitenkään, mutta viestin pisti ja kertoi mitä hänen miehen kanssa tekee.. Se vaimo vastas tälle naiselle, että luuletko olevasi ainoa missä mieheni käy tarpeitaan tyydyttämässä. Hän käy luvan kanssa, koska en kykene enää seksiin, mutta muuten meillä on asiat hyvin. Kun noin avaudut minulle, niin tiedän että mieheni on hieno ihminen, mutta valitettavasti et saa häntä, koska sinulla ei ole muuta annettavaa kuin reikä. Olet pelkkä pano hänelle ja hän tekee sitä sinulle luvan kanssa. Niin kuin sanoin, et ole ainoa missä käy.

Vierailija
196/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ollessani vakavassa parisuhteessa en olisi sulattanut puolisolla muita kumppaneita. Nyt olen pelkästään seksisuhteessa ja asia ei vaivaisi yhtään. Siinä on ero millaisessa suhteessa on.

Sinulle on ehkä ero mutta miksi oletat että niin olisi kaikkien kohdalla. Ei seksi niin hirvittävän vakavaa kaikissa parisuhteissakaan ole.

Vierailija
197/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehelle seksi on kuitenkin niin vakavaa että se voisi tuhota hänen parisuhteensa?

Vierailija
198/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi voi olla sen pariskunnan yhteinen diili ja saatat tietämättäsi olla koko suhteen tarpeellinen ja oleellinen lisämauste, älä aliarvioi kotona odottavaa vaimoa!

Hmmm. Miksi sanotaa naispuolista aisankantajaa?

Termi on aisankannattaja.

- Ohis

Mutta miksi sanotaan naispuolista aisankannattajaa?

-Eri-

Vierailija
199/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen  velvollisuutesi on tuhota. Ihan sama ettet tiedä mikä heidän kuvionsa välttämättä edes on mutta älä jätä tätä taakkaa vaimolle. Kerro se vaimon FB seinälle niin että kaikki kaverit tietää ennen vaimoa. Mieluiten kuvien kanssa. Sitten vaimo ei voi harkita edes anteeksi antamista nolaamatta itseään. Ole nyt kunnon kyttääjä ja tuhoa tuo kulissi! 

Vierailija
200/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi voi olla sen pariskunnan yhteinen diili ja saatat tietämättäsi olla koko suhteen tarpeellinen ja oleellinen lisämauste, älä aliarvioi kotona odottavaa vaimoa!

Hmmm. Miksi sanotaa naispuolista aisankantajaa?

Termi on aisankannattaja.

- Ohis

Mutta miksi sanotaan naispuolista aisankannattajaa?

-Eri-

Asian kannattaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi