Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin tuhota erään perheen

Vierailija
06.08.2019 |

Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.

Kommentit (347)

Vierailija
161/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap sua yhtään harmita, että mies menee kotiin vaimon kainaloon ja heillä on siellä oma seksielämä? Josta et tiedä mitään. On yhteisesti siitetyt lapset ja muu? Ja täällä jo varoittelet naisia siitä kuinka miehet pettää. Joo, sen tiedon kanssa olet sinä seuraavissa ihmissuhteissasi. Tiedät miten sujuvasti se käy, laukaista siemenensä "rautakauppareissulla" johonkin toiseen, kuinka sujuvasti sullekin voidaan valehdella. Ja ennen kaikkea tiedät, kuinka hävyttömästi ne toisen naiset haluavat osan miehestäsi, piittaamatta paskaakaan perheestäsi, sinusta, terveydestäsi (Koska miehet harvemmin käyttää edes kortsua jos ei pakko- ja ruuvavat mielellään kakkoseen, jos ei vaimolle käy), sun elämästäsi tulee pelkkää kusetusta eikä mies piittaa, eikä se toinen nainenkaan. Näiden asioiden kanssa sinä tulet elämään. Minä aion luottaa kumppaniini, kunnes toisin todistetaan. Ehkä et paremmasta tiedä, mutta kyllä sinä saat vain ohuen siivun elämästä noilla valinnoilla. Ja rikot itsesi.

Ei mua itseasiassa häiritse. Hän kertoo minulle avoimesti omasta seksielämästään vaimonsa kanssa. Ei se ole minulta pois. Saan häneltä sen minkä haluan, ja ystävyyden kaupan päälle. Otsikko oli provosoiva ihan keskustelun herättelemisen takia. Nyt täytyy lähteä nukkumaan että aamulla hehkeänä🤗😉

Vierailija
162/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää sinä ja sinun kaltaiset naiset. Sinä olet vain panoreikä, et mitään muuta. Mies jakaa kuitenkin elämänsä vaimonsa ja perheensä kanssa. Sinä olet juuri sellainen nainen, jota miehet mielellään käyvät panemassa, mutta kukaan mies ei halua sinun kaltaista naista elämänkumppanikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta kakkosnaiselta jää tajuamatta, että mies pettää heitäkin ykkösen kanssa. Älkää aliarvioiko kotona odottavia vaimoja!

Luulenpa, että kakkoset tietävät tasan tarkkaan miesten na**an myös vaimojaan ja usein myös kehottavan siihen ettei vaimolle heräisi epäilyjä muuttuneen käytöksen vuoksi. Älkää aliarvioiko kakkosia 😁

Moni kakkonen luulee ”pelastavansa” miehen vaimolta, joka ”on kuin kämppäkaveri”.

Moni kakkonen ei tiedä, että on olemassa myös kolmonen...

Minun autuaasti edesmennyt isäni oli tämmöinen sarjaonnellistuttaja.

Vierailija
164/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta kakkosnaiselta jää tajuamatta, että mies pettää heitäkin ykkösen kanssa. Älkää aliarvioiko kotona odottavia vaimoja!

Luulenpa, että kakkoset tietävät tasan tarkkaan miesten na**an myös vaimojaan ja usein myös kehottavan siihen ettei vaimolle heräisi epäilyjä muuttuneen käytöksen vuoksi. Älkää aliarvioiko kakkosia 😁

Moni kakkonen luulee ”pelastavansa” miehen vaimolta, joka ”on kuin kämppäkaveri”.

Tai ehkä tietää. Mutta ei välitä. Joku voi oikeasti haluta ihan vaan seksiin perustuvan suhteen. Ja sillon sillä, mitä toinen tekee sillon kun ei ole sun kanssa, ei ole mitään väliä.

Vierailija
165/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku suostuu olemaan toinen nainen (tai mies). Pettäjälle toinen ei ole koskaan ensimmäinen eikä riittävä, koska puolisokin on kuviossa mukana. Jos kyse on seksistä, toinen on vain ilmainen vaihtoehto maksulliselle seksille. Aika surullista, jos ei itseään arvosta sen vertaa ja sano ei.

Vierailija
166/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat kaikin puolin surkeita juttuja ja rikkovat ihmisiä. Voi kunpa miehet sitoutuisivat omaan puolisoonsa ja naiset muistaisivat pitää miehensä seksintarpeesta huolen (ja päinvastoin myös).

Vierailija
167/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan autuaasti edesmennyt sarjaonnellistuttaja? No, Jeesus pelastaa pahempaakin ihmissaastaa kuin avionrikkojia. Tarvitsee vain pyytää.

Vierailija
168/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei olisi sekään pois jos panokaverillani olisi kolmaskin. Sitä epäilen kuitenkin. Kuten olen sanonut, ollaan myös ystäviä. Tiedän paljon hänen perheestään, läheisistään yms. Soitellaan monta kertaa päivässä ja lähetellään satoja viestejä. Hän on minulle tärkeä, mutta en mieheksi haluais.

Ap

Vierailija
169/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan repeäisin naurusta, jos joku miestäni 15 vuotta nuorempi nainen tulisi selittämään, että tulenpa tästä nyt tuhoamaan sun elämän ja kertomaan, että se tuo sinun harmaantunut ja monista ikääntymisen vaivoista kärsivä ja ukkoontunut miehesi käy säännöllisesti minua panemassa ja juttelemassa :D

Kiittelisin kovasti naista, että olet saanut ihmeen aikaiseksi, kun olet saanut vipinää tuohon sohvaan juurtuneeseen ukkokultaan, että hyvä vain, jos sekin vielä joskus seksistä innostuu :D

Vierailija
170/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä mua säälittää? Sinä. Et saa kuin muiden rippeitä.

Jopa niillä rippeillä saa nostatettua itsensä sen vaimon yläpuolelle. Aika vähään tyytyväinen hoona.

Vierailija
171/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun avaus on niin psykologisesti sekava soppa, etten ihan usko tuohon sun kuvioon:D

Vierailija
172/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ok suhteesi kanssa, ap, miksi avaudut täällä sanoin "voisin tuhota erään perheen..."

Mielessäsi siis työstät tuhoajatuksia.

Vierailija
173/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku suostuu olemaan toinen nainen (tai mies). Pettäjälle toinen ei ole koskaan ensimmäinen eikä riittävä, koska puolisokin on kuviossa mukana. Jos kyse on seksistä, toinen on vain ilmainen vaihtoehto maksulliselle seksille. Aika surullista, jos ei itseään arvosta sen vertaa ja sano ei.

Surullista myös se, että ap kehuskelee omalla "asemallaan" sen miehen elämässä. Kuinka tietää paljon miehen perheasioista, ja sukulaisista. Aika yksinkertainen, siksi onkin tuossa tilanteessa.

Vierailija
174/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakko Kolmonen

Vierailija
175/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Eilinen reissu Porvoossa kesti reilu seitsemän tuntia.

Kiitos ja kumarrus kaikille osallistuneille! 😊

Vierailija
176/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei olisi sekään pois jos panokaverillani olisi kolmaskin. Sitä epäilen kuitenkin. Kuten olen sanonut, ollaan myös ystäviä. Tiedän paljon hänen perheestään, läheisistään yms. Soitellaan monta kertaa päivässä ja lähetellään satoja viestejä. Hän on minulle tärkeä, mutta en mieheksi haluais.

Ap

Miksi et haluaisi?

Vierailija
177/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi voi olla sen pariskunnan yhteinen diili ja saatat tietämättäsi olla koko suhteen tarpeellinen ja oleellinen lisämauste, älä aliarvioi kotona odottavaa vaimoa!

Hmmm. Miksi sanotaa naispuolista aisankantajaa?

Termi on aisankannattaja.

- Ohis

Vierailija
178/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan autuaasti edesmennyt sarjaonnellistuttaja? No, Jeesus pelastaa pahempaakin ihmissaastaa kuin avionrikkojia. Tarvitsee vain pyytää.

Jeesukselle tämä ei ollutkaan ongelma.

Ongelma on ihmisten välinen. Pettäjän toiminta vaikuttaa muihin ihmisiin hänen lähiympäristössään.

Vierailija
179/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ystävyys on sellainen mikä ei kestä päivänvaloa vaan salataan? Ja en nyt tiedä, mut veikkaanpa et kuitenkin miehen perheen ehdoilla mennään, ei heidän ystävyytensä.

Apn asema on altavastaajan asema ja se vi*****häntä jo niin paljon että fantasioi miehen perheen tuhoamisesta.

Tuohan on valheeseen perustuva salasuhde. Vaikka olis omat asunnot, se oikea suhde on kuitenkin rehellistä, kunnioittavaa, luottamuksellista. Että halutaan olla yhdessä. Eikä häärätä pimeässä ja valehdella muille.

Ton suhteen olemassaolo perustuu kusetukselle, jos kaikilla olis sama totuus, ei tuollaista olisi. Todella alhaista se että vaimo joutuu elämään valheellisessa perheessä."

Erittäin hyvä kirjoitus!

Vierailija
180/347 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi et haluaisi?

Kukapa ehdoin tahdoin haluaisi naida uskottoman miehen.

Ap:n kiinnostuksen kohde tarvitsee parisuhteen ulkopuolista jännitystä ja ap tietää tämän hyvin.