Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin tuhota erään perheen

Vierailija
06.08.2019 |

Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.

Kommentit (347)

Vierailija
141/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu olevan sitä mieltä että niitä omia ukkoja pitäisi kytätä. Pettäjä pettää, Ei siinä sen kummempaa. Kerro pois niin vaino ainakin pääsee tilanteesta, te kaksi olette siinä koska olette niin valinneet, olisi vain reilua että myös vaimo tietää niin voi tehdä oman valintansa sen pohjalta.

Vierailija
142/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, jota käy sääliksi olet sinä. Vaikka kerrot, että järjestely käy sinulle hyvin, paistaa kirjoituksestasi läpi se, että haluat mieheltä enemmän. Miksi muuten edes miettisit voivasi rikkoa perheen?

Ihan vinkkinä vaan, ei se mies sua silti luultavasti huolis, haikka kertoisitkin vaimolle.

Ja etenkin, jos kertoisi vaimolle, lentäisi kuin leppäkeihäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla sen pariskunnan yhteinen diili ja saatat tietämättäsi olla koko suhteen tarpeellinen ja oleellinen lisämauste, älä aliarvioi kotona odottavaa vaimoa!

Vierailija
144/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi voi olla sen pariskunnan yhteinen diili ja saatat tietämättäsi olla koko suhteen tarpeellinen ja oleellinen lisämauste, älä aliarvioi kotona odottavaa vaimoa!

Hmmm. Miksi sanotaa naispuolista aisankantajaa?

Vierailija
145/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisin tuhota" neljäkin perhettä/parisuhdetta tuolla perusteella. Tosin en ole jäänyt vuosikausiksi roikkumaan kun on käynyt ilmi että miehet on naimisissa/varattuja.

Vierailija
146/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta kakkosnaiselta jää tajuamatta, että mies pettää heitäkin ykkösen kanssa. Älkää aliarvioiko kotona odottavia vaimoja!

Vierailija
147/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen tarpeellinen lisämauste? No jaa, voisin veikata että kovin hyvin ei mene sillä parilla joka tämmösiä lisämausteita tarvii. Eivätkö siis riitä toisilleen? Jotain puuttuu? Jotain mitä tämä toinen pystyy antamaan?

Vierailija
148/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sä uskalla mitään tuhota kun jäisit reppana yksin.

Vierailija
149/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota nyt et usko itsekään.

Vierailija
150/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta kakkosnaiselta jää tajuamatta, että mies pettää heitäkin ykkösen kanssa. Älkää aliarvioiko kotona odottavia vaimoja!

Luulenpa, että kakkoset tietävät tasan tarkkaan miesten na**an myös vaimojaan ja usein myös kehottavan siihen ettei vaimolle heräisi epäilyjä muuttuneen käytöksen vuoksi. Älkää aliarvioiko kakkosia 😁

Vierailija
151/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämättömän sinisilmäisiä monet heistä ovat.

Vierailija
152/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, Tommoset on pahempia pettäjiä.

Ja vaikka ei pettäskään, onko kiva olla vahtimisen kohteena? Ei ole normaalia tollanen, hyi!

Vierailija
153/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, 0/5

Vierailija
154/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen avioliittoani lukuisia, vuosien pituisia suhteita varattujen miesten kanssa. Olin aina syvästi rakastunut, mutta en halunnut perhettä, lapsia tms. - anteeksi nyt- keskinkertaista elämää. Koskaan en halunnut, että vaimot saisivat tietää. Se olisi ollut aivan turhaa mielipahaa. Ei minulla ollut mitään vaimoja vastaan, koska en edes tuntenut heitä. Kivoja ihmisiä varmaan ja hyviä äitejä. Tein aina kaikkeni, jotta suhde ei paljastu. Varmaan ne siksi kestivät niin kauan. Pisin yli 10 vuotta. Enemmän näissä suhteissa keskusteltiin kuin seksiä harrastettiin, koska oli pitkät välimatkat. Kaikkien miesten kanssa olen edelleen hyvissä väleissä ja joskus he soittavat tai kysyvät kuulumisia sähköpostilla. Aviomiestäni en petä enkä pettänyt näitä rakastajiakaan aikanaan. Aika ja ikä vaan tuli vastaan. Miehet olivat itseäni vanhempia. Omasta mielestäni ns. toinen nainen, joka ei halua enempää suhteelta, vaan haluaa olla vapaa, kammoaa ajatusta siitä, että mies jäisi kiinni ja olisi matkalaukkuineen ovella. Kaksi harkitsi vakavasti eroamista, jolloin jouduin ottamaan välimatkaa. En koskaan ajatellut, että en olisi tärkeä ihminen, vaikka en "tuhonnutkaan" perheitä. Avioliiton jatkaminen oli muista syistä kiinni, vaikka vaimolle ei voinutkaan kertoa monia asioita ja tuntemuksia. Se jäi mietityttämään, että miksi ihmiset pitävät niin kovin tärkeänä, että seksiä ei ole muiden kanssa. Itsestäni tuntuisi pahemmalta se, että mieheni olisi vuosikausia joka aamu töihin mennessä ja sieltä palatessaan soittanut jollekin toiselle ja jakanut monet ajatuksensa vain rakastajattarensa kanssa. Sama tietysti toisinpäin, jos vaimolla on luottomies.

En siis usko, että ap on ihan sinut sen kanssa, että jossakin on vaimo, vaikka väittää muuta. Hänen kannattaakin pohtia "Hiljaiset sillat" - elokuvassa tiivistettyä totuutta eli se, mitä hänellä on rakastajan kanssa nyt, ei jatkuisi, jos he olisivat yhdessä ja se, mitä rakastajalla on vaimonsa kanssa ei jatkuisi, jos he joutuisivat eroon. Siis tunnetasolla.

Vierailija
155/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että kakkoset tietävät tasan tarkkaan miesten na**an myös vaimojaan ja usein myös kehottavan siihen ettei vaimolle heräisi epäilyjä muuttuneen käytöksen vuoksi. Älkää aliarvioiko kakkosia 😁

Moni kakkonen luulee ”pelastavansa” miehen vaimolta, joka ”on kuin kämppäkaveri”.

Vierailija
156/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatkohan mun miestä?

Asutaan minun omistamassa talossa, matkustellaan minun rahoilla. Minä teen töitä yrittäjänä kotoa käsin. Mies tekee töitä lähinnä huvikseen.

Hyvä isä lapsille, komea. Lasten takia ollaankin yhdessä. Enemmän ystävinä. Ja siksi, kun mies on tottunut elämään ns."yli varojensa".

Kerran hän meinasi erota. Oltiin asumuserossakin. Mutta, kun tajusi, että omistan kaiken enkä aio hänelle jakaa niin perääntyi hyvin äkkiä. Olisi joutunut muuttamaan huonompaan asuntoon, huonommalle alueelle, luopumaan monista asioista.

Avioehto meillä on. Asianajajalla tehty. Sen lisäksi perintöni testamentissa oli maininta ettei perintö mene puolisolle. Jos hän ei olisi niin mukavuudenhaluinen ja ehkäpä laiskakin, niin olisi varmaan jättänyt meidät jo ajat sitten.

Helpompi hänelle on elää näin, kun on katto pään päällä ja laskuista ei huolta. Kaikki vieläpä luulee, että hän on mies talossa ja minä pikku kotirouva joka hengailen vaan. Lapsetkin vien silloin tällöin hoitoon, että voin "levätä".

Oikeasti tienaan paljon ja teen töitä kotoa käsin. Silloin tällöin tapaan asiakkaita kaupungilla. Pidän matalaa profiilia työstäni ja annan ihmisten luulla, että olen "vaan" kotiäiti.

Ihmettelet varmaan miksen jätä miestäni, kun asiat on näin? Noh. En ole kovinkaan seksuaalinen. Pidän hänestä ihmisenä: hän on hurmaava, komea, saa minut nauramaan ja lapset rakastaa häntä. Ollaan oltu yhdessä niin kauan, että arkii sujuu kuin tanssi. Tunnetaan toistemme ystävät ja sukulaiset. Olisi kamalan työlästä rakentaa uusi suhde eron jälkeen. Varmaan jäisin ennemmin yksin kuin alkaisin siihen.

Mutta niin. En usko, että hän eroaisi pelkän seksikumppanin vuoksi.

Vierailija
157/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kaikkia viestejä mut onkstää se Vantaan Jodelista? Miehen nimi Antti? 3 lasta?

On! Just sama Antti.

Joo ei ole Antti. Ja ihan eri puolella Suomea.

Ja edelleenkin ihan tyytyväinen. Aamupano huomenna tiedossa.

Ap

Vierailija
158/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaatkohan mun miestä?

Asutaan minun omistamassa talossa, matkustellaan minun rahoilla. Minä teen töitä yrittäjänä kotoa käsin. Mies tekee töitä lähinnä huvikseen.

Hyvä isä lapsille, komea. Lasten takia ollaankin yhdessä. Enemmän ystävinä. Ja siksi, kun mies on tottunut elämään ns."yli varojensa".

Kerran hän meinasi erota. Oltiin asumuserossakin. Mutta, kun tajusi, että omistan kaiken enkä aio hänelle jakaa niin perääntyi hyvin äkkiä. Olisi joutunut muuttamaan huonompaan asuntoon, huonommalle alueelle, luopumaan monista asioista.

Avioehto meillä on. Asianajajalla tehty. Sen lisäksi perintöni testamentissa oli maininta ettei perintö mene puolisolle. Jos hän ei olisi niin mukavuudenhaluinen ja ehkäpä laiskakin, niin olisi varmaan jättänyt meidät jo ajat sitten.

Helpompi hänelle on elää näin, kun on katto pään päällä ja laskuista ei huolta. Kaikki vieläpä luulee, että hän on mies talossa ja minä pikku kotirouva joka hengailen vaan. Lapsetkin vien silloin tällöin hoitoon, että voin "levätä".

Oikeasti tienaan paljon ja teen töitä kotoa käsin. Silloin tällöin tapaan asiakkaita kaupungilla. Pidän matalaa profiilia työstäni ja annan ihmisten luulla, että olen "vaan" kotiäiti.

Ihmettelet varmaan miksen jätä miestäni, kun asiat on näin? Noh. En ole kovinkaan seksuaalinen. Pidän hänestä ihmisenä: hän on hurmaava, komea, saa minut nauramaan ja lapset rakastaa häntä. Ollaan oltu yhdessä niin kauan, että arkii sujuu kuin tanssi. Tunnetaan toistemme ystävät ja sukulaiset. Olisi kamalan työlästä rakentaa uusi suhde eron jälkeen. Varmaan jäisin ennemmin yksin kuin alkaisin siihen.

Mutta niin. En usko, että hän eroaisi pelkän seksikumppanin vuoksi.

Ankeaa. Itse kyllä elelisin itsekseni rahoineni ja tekisin mitä huvittaa ilman ihme teeskentelyä.

Joitakin varattuja olen tapaillut mutta yhtäkään en omaksi ole halunnut. Heidän on ollut helpompi päästä minusta eroon kuin minun eräistä heistä. Vaimoille en ole ilmoitellut.

Pitkässä suhteessa lasten isä muuttui haluttomaksi enkä riippakiviä enää katselisi.

Vierailija
159/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap ihan varma, että hoitosi vaimo ei ole ainoa, jota petetään? Jospa panokaverisi onkin jo löytänyt nuoremman ja paremman siihen sivuun?

Vierailija
160/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H u o r a

Ei ap siitä vissiin laskuta?

Saan sen mitä haluan

Ap

Saat mitä?

Salaisen elämän - oikeasti sinua ei ole olemassa.

Olet näkymätön, hyväksikäytetty naiseläin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme