Voisin tuhota erään perheen
Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H u o r a
Ei ap siitä vissiin laskuta?
Saan sen mitä haluan
Ap
Eli Visa vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
sama kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap, kävikös se sun iskäukko tänään rautakaupassa vähän poraamassa?
Kävihän se. Kerroinkin tuossa jo aiemmin. Ei minulla oikeasti ole mitään intressejä rikkoa heidän perhettään. Enkä haluaisi itselleni miestä joka pettää. Olen tuntenut miehen yli 10v. ja tietty tilaisuus pari vuotta sitten teki varkaan. En ole ylpeä suhteesta mutta en kadukaan. Tiedän että miehellä on seksiä myös vaimonsa kanssa, puhutaan avoimesti näistä jutuista. Minä saan häneltä sen mitä haluan ja hän minulta. Ystävyyttä ja hyvää seksiä. Ja en halua lapsia,kun sitä joku jossain vaiheessa kysyi. Näin on hyvä.
ApEn nyt sentään ala koko ketjua lukemaan läpi, mutta jos kerran olet niin tyytyväinen tilanteeseen kuin väität olevasi ja saat höyläyksen lisäksi ukolta mm. ystävyyttä, niin miksi edes mietit tuon ystävyyden tuhoamista millään tasolla? Miten ja miksi päähäsi ylipäätään pälkähti ajatus, että voisit tuhota jotain siihen liittyvää?
Raflaava keskustelun avaus
Ap
Eli et siis osaa vastata kysymyksiin.
Joo niin minäkin. Siinä tulisi monelle monelle muutakin kuin vaan paha mieli. Alkuun ainakin oikeusasiamies voisi kiinnostua viranomais pariskuntienkin , miten sen sanois, "pikku" mokista. Näiden pettämisten lisäksi. Hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki ap itsetuntoa niin ei tarvitse esittää ja pullistella vaikutusvallalla.
Säälittävää.
Oikein säälittävää. Sama tavara löytyy joka akan haaroista. Kun ei ole muuta meriittiä ap: llä miehen on helppo naruttaa noin hyväuskoista hölmöä.
Voi hyvänen aika. Ei minua naruta kukaan😂 Saan sen mitä haluan. Miksi suurimmalla osalla on se oletus, että kaikki haluaa parisuhteen. Tarvitsen seksiä ja ystävyyttä. En parisuhdetta. Tältä mieheltä saan kaiken minkä haluan. Viihdyn itsekseni muuten. Mies tyydyttää tarpeeni.
ApHetkinen, nyt multa on taas menny jotain ohi. Mä en oikein tajua miten se parisuhde pitäs määritellä, mulla puoliso on nimenomaan ystävä joka on aina paikalla ja seksi joka on aina saatavilla.
Todellakin sinulla on mennyt jotain ohi 😁 Parisuhteessakin käydään töissä, matkustellaan, ollaan riidoissa, sairastetaan, harrastetaan jne. eli puoliso ei ole aina paikalla olemassa ystävä ja antamassa seksiä. Samoin toimitaan salasuhteessakin.
Siis pitääks noi tehdä yhdessä vai silloinko ollaan erillään? Töissä käyn, matkoilla käydään joskus yhdessä, joskus yksin, ei riidellä, ei sairasteta, eikä juur harrastetakaan. Eli siitä huolimatta se jonkun muun mies ois enemmän saatavissa? Se jolla ehkä työn ja harrastusten lisäks olis vaimo ja lapset?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä sille vaimolle, palveluksenhan vain sille tekisit. Saisitte sitten olla vapaasti yhdessä te petturit.
No niinpä! Paitsi että silloin tätä salasuhmuraa ei enää kiinnostaisi koko ukko ja päinvastoin myös. 😂
Noita kahta vetää nimittäin yhteen tasan yksi ainoa asia: asioiden salaaminen. Se on se niin kutsuttu maaginen ainesosa, joka pitää tuon kaksikon yhdessä. On pitänyt jo vuosikausia.
Jos ukko nyt ottaisi avioeron ja alkaisi julkisuhteeseen tämän salasuhmuransa kanssa, niin suhde olisi varmasti lyhyt ja molemminpuolinen kiinnostus toiseen osapuoleen lopahtaisi melkeinpä samantien.
Surkuhupaisinta on, että oletettavasti nuo molemmat löytäisivät ennenpitkää itsensä heilumasta tuossa samassa vanhassa kuviossa, mutta uusien tyyppien kanssa. Ei nuo kaksi tavoistaan eroon pääse, se on selvä. Ovat siinä mielessä verrattavissa valjastettuun työhärkään, joka kiertää yhtä ja samaa ympyrää päivästä toiseen pääsemättä yhtään mihinkään. 😂
Tyttö hyvä, sana joillekin kirjoitetaan yhdellä k:lla! Kuinka nuori sinä oikein olet?