Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle? (deittailu, kumppaninhaku)

Vierailija
06.08.2019 |

Olen sinkku joka toivoisi suhdetta. Minulla on tällaisia ulkoisia kriteerejä/toiveita miehelle:

- Iältään suunnilleen 25-32 välillä
- Urheilullinen
- Miellyttävät kasvot
- 185 cm tai pitempi

- Vakaassa ja vähintään keskituloisessa työssä, tai valmistumassa sellaiseen
- Ei lapsia aiemmista suhteista, mutta haluaa niitä minun kanssani
- Haluaa sitoutua, mennä naimisiin, perustaa perheen
- Ei tupakoi, käyttää alkoholia harvoin tai ei ollenkaan.

... ja tässä olivat vain ulkoiset kriteerit, näiden lisäksi pitää tietysti olla henkinen yhteys, se kokemus että me "klikkaamme" ja sovimme persooniltamme yhteen.

Tällainen minä itse olen:

- 26v
- 165 cm / 55 kg, timmi, urheilen paljon, kroppa on mielestäni paras asia ulkonäössäni
- Kasvoiltani olen ilman meikkiä tavallinen/perusnätti, meikattuna kaunis

- Valmistuin vuosi sitten korkeakoulusta hyvintyöllistettyyn ja -palkattuun ammattiin, sain heti töitä
- Ei lapsia, mutta haluan niitä
- En tupakoi, juon alkoholia ehkä 2 kertaa vuodessa

- Elän terveellisesti ylipäätään ja pientä yksinäisyyttä lukuunottamatta voin hyvin ja olen fyysisesti & psyykkisesti terve.

Mitä sanotte? Ovatko vaatimukseni miehelle kohtuulliset sen kanssa, millainen itse olen? Tiedän että vaadin mieheltä paljon ja tavoittelen varmaankin sitä top kymmentä prosenttia kaikin tavoin, mutta toisaalta olen itsekin omasta mielestäni "tasokas" (kauheaa käyttää tuollaista sanaa ihmisistä, mutta en tiedä miten tuon muutenkaan ilmaisisin!).

Tuollaista toiveeni täyttävää miestä ei ole helppo löytää. Olen nyt ollut edellisen suhteen jäljiltä sinkkuna jo pian kolme vuotta, vaikka olen silloin tällöin käyttänyt deittipalveluitakin eli ollut sillä tavalla aktiivinen kumppaninhaussa.

Eksäni täytti kaikki nuo kriteerini lukuunottamatta sitä, että hän tiesi vakaasti ettei halua lapsia. Tämän takia suhteemme päättyikin. Olen nyt alkanut miettiä, enkö löydä miestä siksi että odotan liikoja. Olen noissa deittipalveluissa, sekä livenäkin saanut todella paljon lähestymisiä, mutta kukaan ei vain sytytä. Haikailenko minä jotain haavekuvaa joka ei voi koskaan toteutua oikeassa ihmisessä?

Koska tiedän, että läheskään kaikki eivät jaksa kirjoittaa kommenttia, lisään myös kyselyn tähän, niin saa vähällä vaivalla ilmaistua mielipiteensä. Olisin silti tosi iloinen sanallisista kommenteista :)

Onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle? (deittailu, kumppaninhaku)

Vaihtoehdot

Kommentit (571)

Vierailija
141/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa kirjoitti:

Minä sinulla on tarjottavana sille parhaaseen a-ryhmään kuuluvalle miehelle? Muutakin kuin omien haaveidesi toteuttamista?

Minulla on tarjota miehelle luotettava ja vastuuntuntoinen kumppani, joka on valmis ja halukas sitoutumaan suhteeseen ja tekemään töitä sen eteen. Olen luonteeltani kiltti ja peruspositiivinen. Olen aina ollut hyvin äidillinen ja muista huolta pitävä, minusta olisi ihanaa huolehtia omasta perheestä. Olen mielestäni erinomaista "äitimateriaalia" sellaiselle miehelle joka myös haaveilee perheen perustamisesta. Jos löytäisin rakkauden, olisi sen vaaliminen tärkein prioriteetti minulle, eli panostaisin mieheen, suhteeseemme ja perheeseemme.

Sitten on näitä ulkoisia asioita. Olen hyvännäköinen (toki tiedän ulkonäön rapistuvan. En kuitenkaan koskaan näe lopettavani liikuntaa, se on minulle intohimo ja elämäntapa. Jos se on itsestäni kiinni, niin tulen pysymään liikunnallisena aina). Minusta saisi hyvän treenikaverin sellainen mies, joka myös rakastaa liikuntaa. Taloudellisesti pystyn tekemään oman osuuteni hyvän ja mukavan yhteiselon eteen, sillä tienaan hyvin ja olen järkevä rahankäyttäjä. Olen raitis ja savuton, kanssani ei tarvitse kestää känniörvellyksiä eikä rahanmenoa tuollaisiin.

Tällaisia nyt tuli mieleen, että mitä minulla olisi tarjota miehelle.

Ap

Vaikutat ihan mukavalta. Mutta kuten täällä ovat jo monet maininneet, niin monien haluamilla miehillä on myös omat toiveensa ja kyvyt myös toteuttaa toiveitaan. Yleensä prosenttimiehet painottavat ulkonäköä, mikä on sinulla kuvailusi peruusteella ihan jees. Ei kuitenkaan kovin säväyttävä fitnessbuumin aikana. Toisaalta vaikutat ihan mukavalta kuten jo mainitsinkin, mutta ei sekään oikein erotu naismerestä. Kuivakka. Sinunkaltaisien naikkosien kanssa olen itsekin niin monesti pitkän nuoruuteni aikana luuhaillut, vaikka olen vain keskimittainen. Todelliseen sytytykseen vaadittiin joka suhteessa säväyttävä (selvästi nuorempi) neitokainen.

Vierailija
142/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos sinulle ei ole ehdottoman tärkeää, että mies on suomalainen, niin käänny ihmeessä  tutkailemaan muiden maiden tarjontaa. Esim. Ruotsi, Saksa, Tanska, Norja.

Tämä on alkanut kiinnostaa kyllä. :) Suomalaisuus ei ole minulle vaatimus miehessä, ja voisin kuvitella muuttavani vaikka ulkomaillekin jossain vaiheessa. Osaan myös puhua ruotsia, saksaa ja englantia hyvin. Ehkäpä joku kansainvälinen deittipalsta voisi olla vilkaisemisen arvoinen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini neuvoi minua nuorena, hanki itsellesi hyvä koulutus ja työ. Hanki ainostaan niin monta lasta kun itse pystyt elättämään, koska ei ikinä tiedä mitä voi tapahtua.

Rakastuin sitten putkimieheen ja meidän perheessä, minä ansaitsen enemmän kuin mies. Lapsia meillä on kaksi. Eli pystyn näitä elättämään omalla palkalla.

Rakkaus ei ole ainostaan ulkonäkö tai kuinka paljon ansaitsee, se on juuri sitä että kestää toista arkielämässä. Pitkässä avioliitossa tulee sairastumisia, ulkonäkö muuttuu. Vaikka ollaan kuinka urhellusia, niin "arpia" tulee.

Minun suositus, heitä tuo lista mäkeen ja tutustu ihmisiin. Ja toiseksi, tee ainostaan lapsia jos itse pystyt omalla palkalla niitä elättämään.

Vierailija
144/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaveripiireistä kaksi kuvaukseen sopivaa miestä, about tuossa ikäluokassa.

Molempien naisystävät on kyllä hoikkia ja melko liikunnallisia. Toinen urheilullinen...toinen ei.

Molemmat kauniskasvoisia, toiselle tarjottu mallisopparia ja toinen kauneuskilpailujen voittaja. Molemmat erittäin sosiaalisia, ystävällisiä, pidettyjä.

Sori nyt vaan ap mutta ei se vaan riitä että opiskelee hyvän ammatin ja jumppaa. Toyota on Toyota vaikka kuinka virittelisi.

Vierailija
145/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Lisäys:

Ap vetoaa siihen että hänen exänsä on täyttänet suuren osan vaatimuksista. Mutta 20-25v on eri asia kuin 25-30v. Ei vain miesten ikämieltymysten takia, vaan siksi koska 25-35v tienoilla naiset haluavat pariutua ja alkavat ajattelemaan perhettä. Tämä lisää miesten kysyntää, etenkin sitoutumishaluisten ja sitoutumiskykyisten miesten.

Miehet puolestaan saavat itsevarmuutta, miehistyvät ulkonäöltään (kaljut ja mahat, 35v->) ja etenevät työelämässä.

Kun nuoruuden valttikortti on menetetty, pitää löytyä tasoa. Ja sitä ei ap:lta löydy. Timmi kroppa ei riitä unelmamiehille, joilla riittää mistä valita.

Myöskään lähestymiset eivät todista paljoa. Hyvä kroppa kiinnostaa aina, mutta on täysin eri asia kiinnostaako muu kuin seksi. Etenkään sen jälkeen kun ap:n luonne on tullut selville.

Tämä ei kyllä päde tässä laskevan syntyvyyden hipsterimillenniaalimaailmassa. Päti ehkä ainoastaan 50-luvulla ja silloinkin pääosin sinun fantasioissasi.

50-luvulla ihmiset pariutuivat parikymppisinä, ja hyvistä miehistä oli huutava pula jo tuossa iässä.

Nyt, pl. komeat ja itsevarmat miehet, miehen mahdollisuudet nousevat vasta 25-30v tienoilla.

Vierailija
146/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt kommentoida vielä noita "arkisia kasvojani", joihin moni on puuttunut. Minusta tuntuu että osalla täällä on eri käsitys siitä mikä on tavallista/kaunista, kuin minulla.

Tuntuu, että jotkut täällä tulkitsivat tuon kuvaukseni siten, että olen lähes ruma kasvoista. En ole. Olen mielestäni tavallinen/perusnätti, mikä tarkoittaa minulle sitä, että kasvoni ovat ihan kivat ja miellyttävät, mutta eivät aiheuta sellaista "wow"-efektiä. En siis ole laittamattomana sellainen päitä kääntävän kaunis, mutta ei minun kasvoissani mitään "vikaakaan" ole.

Ja ehkä myös huomionarvoista se, että tyypillisesti kuljen ihmisten ilmoilla kevyesti meikattuna, mikä heti kaunistaa.

Eli en siis sanoisi, että kasvoni ovat mikään "deal breaker" minussa. Kroppani vain on vielä parempi, siksi mainitsin sen parhaaksi ominaisuudekseni.

Ap

Mikäli kasvosi olisivat kauniit, niin kertoisit sen heti luettelon ensimmäisen, kuten me kaikki muutkin tekisimme. Se, että kerrot kovan kuntosi olevan paras ulkoinen ominaisuus sinussa kertoo jo kaiken tarpeellisen tästä aiheesta. Minusta kuitenkin tuntuu, että olet nyt ymmärtänyt saamasi palautteen väärin. Kukaan ei ole täällä sanonut sinua rumaksi kasvoiltasi. Se, että kasvosi eivät kuitenkaan ole kauniit, edes itsesi mielestä on sen verran tärkeä pointti, mikä on ehdottamasti maininnan arvoinen tässä keskustelussa, jonka olet itse aloittanut otsikolla "onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle?".

Olet tähän siihen vaihtelevia vastauksia, mutta pääpirteittäin sinua on neuvottu tarkastelemaan ajatusmaailmaasi ja näiden listojen mielekkyyttä uudelleen.

Vierailija
147/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa kirjoitti:

Minä sinulla on tarjottavana sille parhaaseen a-ryhmään kuuluvalle miehelle? Muutakin kuin omien haaveidesi toteuttamista?

Minulla on tarjota miehelle luotettava ja vastuuntuntoinen kumppani, joka on valmis ja halukas sitoutumaan suhteeseen ja tekemään töitä sen eteen. Olen luonteeltani kiltti ja peruspositiivinen. Olen aina ollut hyvin äidillinen ja muista huolta pitävä, minusta olisi ihanaa huolehtia omasta perheestä. Olen mielestäni erinomaista "äitimateriaalia" sellaiselle miehelle joka myös haaveilee perheen perustamisesta. Jos löytäisin rakkauden, olisi sen vaaliminen tärkein prioriteetti minulle, eli panostaisin mieheen, suhteeseemme ja perheeseemme.

Sitten on näitä ulkoisia asioita. Olen hyvännäköinen (toki tiedän ulkonäön rapistuvan. En kuitenkaan koskaan näe lopettavani liikuntaa, se on minulle intohimo ja elämäntapa. Jos se on itsestäni kiinni, niin tulen pysymään liikunnallisena aina). Minusta saisi hyvän treenikaverin sellainen mies, joka myös rakastaa liikuntaa. Taloudellisesti pystyn tekemään oman osuuteni hyvän ja mukavan yhteiselon eteen, sillä tienaan hyvin ja olen järkevä rahankäyttäjä. Olen raitis ja savuton, kanssani ei tarvitse kestää känniörvellyksiä eikä rahanmenoa tuollaisiin.

Ap

Eli ei mitään persoonaa, hajuton ja mauton. Miksei haaveilemasi mies valitsisi sijastasi neiti b:tä joka mainitsemiesi ominaisuuksien LISÄKSI sattuu olemaan mahtava, erikoinen persoona. Mikä sussa on niin mielenkiintoista että menisit muiden nättien, pullan tuoksuisten äidiksi haaveilevien urheilijanaisten ohi jonossa? Ja usko pois, jonoa riittää haaveilemallesi miehelle.

No enpä minä tuossa kauheasti kertonut persoonastani. Teit aika vähin tiedoin päätelmän, että minulla ei ole mitään persoonaa ja olen hajuton ja mauton.

Jos vaikka tapaisimme livenä ja saisit paremman kuvan minusta, niin voihan se olla että pitäisit minua tylsänä. Sitten se on niin, ei voi mitään, olen vain oma itseni. Enkä minä mitään extreme-luonteista miestäkään etsi. :)

Ap

Vierailija
148/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa kirjoitti:

Ap

Eli ei mitään persoonaa, hajuton ja mauton. Miksei haaveilemasi mies valitsisi sijastasi neiti b:tä joka mainitsemiesi ominaisuuksien LISÄKSI sattuu olemaan mahtava, erikoinen persoona. Mikä sussa on niin mielenkiintoista että menisit muiden nättien, pullan tuoksuisten äidiksi haaveilevien urheilijanaisten ohi jonossa? Ja usko pois, jonoa riittää haaveilemallesi miehelle.

No enpä minä tuossa kauheasti kertonut persoonastani. Teit aika vähin tiedoin päätelmän, että minulla ei ole mitään persoonaa ja olen hajuton ja mauton.

Jos vaikka tapaisimme livenä ja saisit paremman kuvan minusta, niin voihan se olla että pitäisit minua tylsänä. Sitten se on niin, ei voi mitään, olen vain oma itseni. Enkä minä mitään extreme-luonteista miestäkään etsi. :)

Ap

Heh, siinähän se ongelma nimenomaan mielestäni olikin - et kertonut mitään persoonistasi kun kysyttiin mitä sulla olisi tarjota :D mutta kyllähän se on jo tämän ketjun perusteella käyny selväksi ettet ole kiinnostunut persoonista, vain pinnallisista asioista.

Vierailija
149/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tuollaisen miehen vaikka olin itse pullea melkein 40 v yh. Toki mies oli toivomaasi ikäluokkaa vanhempi, mutta saman ikäinen kanssani. Eivät vaatimuksesi ole lainkaan kohtuuttomat.

Vierailija
150/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa kirjoitti:

Ap

Ap

Pointti onkin se, että ette ikinä tapaisi, koska ennakkoon laatima vaatimuslistasi karsii 99% miehistä pois.

Vierailija
151/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että täällä on aina tapana hyökätä aloittajan kimppuun, joten minun viestini ei varmasti saa suurta suosiota.

Oma ajatukseni kuitenkin ap:n viestistä on se, että hänhän etsii vain tasoistaan miestä.

Miksi nuori, nätti, urheilullinen, korkeakoulutettu ja hyvätuloinen, lapseton ja päihteetön nainen ei melko realistisestikin voisi "vaatia" pitkää, urheilullista, väh. keskituloista, lapsetonta ja päihteetöntä miestä?

Jos ap vastaa omaa kuvaustaan, niin varmasti hän miellyttää monia "tasokkaita" miehiä.

Se on toki totta että tuollaisia miehiä on vähän, joten löytäminen ei ole helppoa. Mutta ei minun mielestäni ap vaadi mitään "liikaa" omaan tasoonsa nähden, niinkuin monet ovat täällä torpanneet.

Niinpä. Yleinen asennehan tällä palstalla on että pitää antaa mahdollisuus kaikille mahdollisille lökäpöksyille, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Minkä ihmeen takia? Kai jokainen saa hakea siihen omaan elämään ja tilanteeseen sopivaa yksilöä.

Itselläni ei ollut mitään vaatimuslistostoja mieheni tavatessani, sillä ei ollut pienintäkään aikomusta ryhtyä parisuhteeseen kenenkään kanssa. Silti tunsin heti, että tämä se on. Mieheni täyttää kaikki APN vaatimukset heittämällä ja vielä enemmänkin.

Ja sitten kun nainen heittää toiveensa ja odotuksensa sivuun ja antaa mahdollisuuden myös niille lökäpöksyillekin niin kas, nainen onkin hölmö ja epätoivoinen tyrkky jolle kelpaa ihan kuka vaan. Lökäpöksyn ajatusmalli kun on että pakkohan naisessa on jokin ISO vika olla, kun se ei (enää) haluakaan toimitusjohtaja-tappaja-kirurgi-laatikkoleuka-alfaa vaan on valmis ja halukas parisuhteeseen minun kanssani.. Ainakin nainen on taatusti löyhämoraalinen, pyörinyt ties missä tattikarusellissakin ja kelpaa siksi vain kusetettavaksi panoksi.

Vierailija
152/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kriteerisi ovat suorastaan naurettavan pinnalliset. Sinulla ei näytä olevan mitään kriteereitä miehen älykkyydelle, koulutukselle, sivistyneisyydelle, luonteelle jne. mikä kielii siitä, että olet todella kokematon ihmissuhteissa.

Se, onko tuleva miehesi esim. 182 vai 185 cm on loppujen lopuksi 100 % yhdentekevää.

Varmasti kriteerisi täyttäviä miehiä löytyy pilvin pimein ja ne ovat ihan realistiset mutta mieti vielä mitä ihan oikeasti haluat parisuhteelta. Nyt listasi näyttää 10-vuotiaan kriteeristöltä. "Iih, kuuntelethan säkin Pikku G:tä ja onhan sulla Levikset?"

Vierailija
153/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa kirjoitti:

Ap

Ap on liian hyvä ja kiltti vauvapalstan kommentoijille.

Oletkohan lääkäri?

Tosin ihmettelen, miksi kyselet täällä wt-henkilöiden kansoittamalla palstalla.

[Vaikka toisaalta, olenhan täällä minäkin. ;-) En kyllä kyselisi mielipiteitä.]

Löytyisköhän kumppani oman alan ihmisestä? Opiskeluajat ovat parasta pariutumisaikaa, mutta missä myöhemmin voisit tavata kollegoja? Koulutuksissa?

Konferensseissa?

Voisit katsella Suomen rajojen ylikin, sillä täällä tasokas tarjonta on lukumäärältään kovin suppea.

En haluaisi kirjoittaa tätä, mutta iän tuomalla kokemuksella esitän yhden merkitsevän kriteerin miesten parinvalinnassa: jos tarjolla on kaksi "identtistä marjaa", mies valitsee sen seksuaalisemman, seksikkäämmän, houkuttelevamman. Siis kyse on kokonaisvaltaisesta olemuksesta, ei pukeutumisesta, meikkaamisesta tai konkreettisista painitaidoista. Vain nössö β-mies pelästyy itsetietoisen sensuellia naista, alfat eivät voi vastustaa. ;-)

Vierailija
154/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä rakastetaan hyökätä aloittajan kimppuun ilkein sanoin, olipa aihe melkein mikä tahansa.

Mielestäni vaikutat mukavalta, pärjäävältä nuorelta naiselta. Et vaadi liikoja, tosin tuo pituusvaatimus nyt kuulostaa vähän turhanpäiviseltä, mutta muuten kaikki ok.

Hyvä se on pitää tasoa. Minä olen jo vanhempi nainen ja elämänkokemuksella puhun, ei kannata koskaan tyytyä sellaiseen mieheen joka ei säväytä. Sinä tulet vielä löytämään sen oikean, sen tuntee kun se osuu kohdalle. Ja siinä kohtaa tunnet että hän täyttää kaikki kriteerisi joilla on merkitystä.

Vierailija
155/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun alkaa tosissaan jotain kroppa treeniä vetämään niin saa asua kuntosalilla ja ne kamalat kynnet naisilla  niin eivät ne rättiä ja keittiö hommia kestä. En söisi sellaisen tekemää ruokaa jolla ne torakynnet ovat. Ne teko ripset voivat tippua ruokiin. Viemärit ja pesukoneet tukkiutuvat niistä tekokarvoista. 

Mitenhän tämä kommentti liittyi tähän keskusteluun mitenkään?

Vierailija
156/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että olet huutavan yksinäinen etkä vain vähän kun tuollaisia listoja rustaat.

Eli olet suunnitellut, että valmistumisen jälkeen saisi pian siirtyä perhe-elämään, mutta rakkautta ei ole osunut kohdalle. Aikasi kuluksi ja yksinäisyyttäsi lievittääksesi olet alkanut haaveilemaan ja näkemään päiväunia ihanasta miehestä.

Parhaiten sinulle sopisi yhtälailla aika pinnallinen, kuten sanottu tylsähkö ja järjestelmällinen hyvännäköinen/viehättävä mies.

Häpeät kuitenkin tuota omaa tylsää luonnettasi.

Ei se mitään, siinäkään ei ole mitään vikaa. Jos pitkästyt välillä omassakin seurassasi niin tee jotain piristävää, aloita uusi projekti. Ja unohda tuo listojen raapustelu.

Opit kuitenkin tästä ketjusta jotain uutta. Et ole kovin luova ja yksinäisyyttäsi olit alkanut haaveilla joka naisen unelma -miehestä vaikkei sellainen edes sinulle sopisi tai sinusta kiinnostuisi. Alapas sittenkin etsiskelemään tosiaan oikeasti SINULLE sopivaa ja sinun kanssasi samanhenkistä miestä. = Tosi tavallinen tylsimys, joka huolehtii kunnostaan. Kerran vuodessa käy juhlimassa.

Siinä sulle uusi lista.

Vierailija
157/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa vaatia pituutta toiselta, vaikkei sitä ole itselläkään paljoa? Minä pitkänä miehenä haluan suht saman mittaisen puolison. Olisi jotenkin häiritsevää katsoa aina alaviistoon toista, joka olisi päätä lyhempi ja kumartua halaamaan tai suutelemaan.

Vierailija
158/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ap:n vaatimuksissa mitään erityisen pahaa paitis tuo pituusvaatimuksen raja ehkä vähän outo.

Ongelmaksi kuitenkin muodostunee ap:n omat silmät. Näet potentiaalisina todennäköisesti vain ne itsestäänselvästi hyvännäköisinä erottautuvat ja rajaat huomaamattasi pois paljon potentiaalisia miehiä. Samaa tekee nykyään lähes kaikki, mistä johtuukin että kaikki valittavat sen sopivan löytymisen vaikeutta. Ja lisäksi kertovat, että mielummin yksin kuin jonkun huonon kanssa. Huono on esim 182cm pituinen.

Vierailija
159/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok nuo kaikki muut, mutta en nyt tiedä onko pituus niin tärkeää. Ei sitä ainakaan siinä vaiheessa enää mieti, kun sen oikean tapaa, vaikka hän olisikin lyhyempi.

Vierailija
160/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyväksyä tosiasiat. Miehet eivät ensinnäkään edes halua tuollaista välttämättä vaimoksi, vaan mukavia sopivan pyöreitä ja nättejä, ei liian koulutettuja tyttöjä. 

Pituusvaatimus miehelle tulee olemaan myös haaste. Monet pitkät miehet ovat viehättyneitä lyhyistä tytöistä, mitä et ole. 

Tyttöystäväksi ei välttämättä haluta "timmiä" ja "tasokasta" vaan lämmintä ja sopivaa. 

No kun vuodet vierivät, ehkä opit näiden kriteereidesi kanssa miehistä yhtä sun toista.