Tinder-inhokki-fraasinne miehiltä?
Mulla ”etsin omaa rinsessaa”, ”puhun ja pussaan” ”nuorekas” plus 40v mies.
Kommentit (321)
"Ei yhdenyön suhteita" , kun ei muuta etsikään ja saa vielä kuulostamaan itsensä uhrilta, jolta nainen tätä kärttää..
Olen varattu mies mutta olen täällä vaimoni luvalla.
Siis voi hitto, tekeekö varatusta miehestä jotenkin lutuisen se että hän tekee sitä vaimonsa luvalla? Luuleeko mies että vaimon luvalla on jotenkin sympaattista? No ei ole!
Varatut miehet ylipäätään yök.
Toivon,että olet silmissäni kaunis.
Pituus 185 korkkarit jalassa tai vaihtoehtoisesti sulka päässä. En tajua kaikkia lyhenteitä itse, enkä nyt muistakaan, mutta joku tais olla enfsp. Mitä tarkoittaa, en jaksa vaivata päätäni. En etsi lapsilleni äitiä, sillä sellainen heillä jo on. No älä! Ja miksi niiiiin moni mies näyttää jossain kuvassa kieltä, menee heti fiilis. Kieltä ei pidä näyttää, missään tilanteessa. Eikä nappaa nekään salupullistelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä pituus ja paino ja kaiken huipuksi mies saapuu treffeille 10 cm lyhyempänä, eli minua lyhyempänä.
No ilmeisesti se pituus ja paino kuitenkin riitti treffeille pääsyyn. Palstaa kun lukee, niin tuntuisi olevan paras ja toimivin profiili. Ihan turha yrittää kirjoitella mitään ylimääräistä, joka vaan karkoittaa naisia.
Mitä voittaa deiteillä, jos nainen pettyy eikä halua jatkoa? Eikö se ole kummankin ajantuhlausta?
Kai sitä nyt on silti pakko hipsutella, että ei tule täysin hukkareissu.
jaa että ilmestyt täysin erilaisena mitä kerroit eli valehtelit naiselle ja kuvittelet pääseväsi hipsutuksille. Kertoo kyllä kaiken olennaisen kapasiteetistäsi.
KapasiteetistAsi. Varsinainen Besserwisser...
Vierailija kirjoitti:
"Tykkään istua terasseilla lasillisella silloin tällöin" = juoppo
"Katellaan... en valmis sitoutumaan" = eikä ikinä tule olemaan
???
Terassilla on tosiaan mukava käydä yhdellä/parilla vaikkapa useamman kerran viikossa. Suomen kesä on lyhyt. Humalassa olen ollut viimeksi 20 vuotta sitten opiskelijana. Juoppo?
Eron jälkeen olisi hyvä "katella" eikä sitoutua suinpäin. Tasan tarkkaan on valmiimpi sitoutumaan ajan myötä. Ero yleensä naisen aloitteesta. Miehelle sitoutuminen on isompi juttu.
Ei inhokki vaan ihana:
"Jos et oo kuuma, niin mun paatil sun paikkas on ruuma"
Kostuin välittömästi :)
Vierailija kirjoitti:
Siis voi hitto, tekeekö varatusta miehestä jotenkin lutuisen se että hän tekee sitä vaimonsa luvalla? Luuleeko mies että vaimon luvalla on jotenkin sympaattista? No ei ole!
Onhan tuo aika oudosti sanottu, että ollaan vaimon "luvalla" liikkeellä. Mutta kyllä kai sen on ihan olennaista informaatiota, että kyseessä on avoimessa tai polysuhteessa elävä ihminen eikä sinkku. Niin sinkkua monosuhteeseen etsivät voivat sitten jättää tuhlaamatta aikaansa. Eli pitää kai se tieto jotenkin tuoda ilmi.
Vai meinaatko, että ei-mono-ihmiset eivät saisi käyttää Tinderiä ollenkaan?
Miksi miehillä (+40)on usein tämä "nuorekas"?Kuva riittää ja antaa katsojan päättää.Tarkoittaako nuorekas ulkonäköä, pukeutumista, arvoja, asenteita, ystäväpiiriä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika oudosti sanottu, että ollaan vaimon "luvalla" liikkeellä. Mutta kyllä kai sen on ihan olennaista informaatiota, että kyseessä on avoimessa tai polysuhteessa elävä ihminen eikä sinkku. Niin sinkkua monosuhteeseen etsivät voivat sitten jättää tuhlaamatta aikaansa. Eli pitää kai se tieto jotenkin tuoda ilmi.
Enpä edes usko, että ollaan "vaimon luvalla", näitä "sankareita" riittää.Turvallinen parisuhde ja pieni sutinasuhde tai pari, mikäs sen mukavampaa näistä miehistä....
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä (+40)on usein tämä "nuorekas"?Kuva riittää ja antaa katsojan päättää.Tarkoittaako nuorekas ulkonäköä, pukeutumista, arvoja, asenteita, ystäväpiiriä, vai mitä?
"Nuorekas" tarkoittaa sitä, että itseään sellaiseksi kutsuva häpeää ikäänsä. Itse en tajua, mitä vikaa siinä on, että on vanha. Itse olen 36-vuotias ja ylpeästi keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä edes usko, että ollaan "vaimon luvalla", näitä "sankareita" riittää.Turvallinen parisuhde ja pieni sutinasuhde tai pari, mikäs sen mukavampaa näistä miehistä....
Siis laittaako jotkut oikeasti oman naamansa Tinderiin kaiken kansan nähtäville, jos ovat salaa vaimoltaan panemassa muita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laittaako jotkut oikeasti oman naamansa Tinderiin kaiken kansan nähtäville, jos ovat salaa vaimoltaan panemassa muita? :D
No, siellähän on todella paljon miehiä arskat silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehen”alut” on oksettavia. Sä et todellakaan yli 30-vuotiaana ole enää mikään alku, vaan aikuinen mies.
Saattaa myös olla pieni huumorintajutesti.
80-luvulta?
Tohon "nuorekas" kommenttiin. Tekis mieli kirjoittaa omaa profiiliin että henkinen ikä lähentelee eläkelläistä. Tunnen itseni aivan liian vanhaksi, kun katson oman ikäisten kumppani ehdokkaiden profiileja. Olisi kyllä aika tuhoon tuomittu profiili sen jälkeen.
-Mies38
Kuulemma mun paras puoli on seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä paljon näitä vaimon luvalla olevia ei polyja
Vierailija kirjoitti:
- Lukekaa naisten tekstit, älkääkä laittako oikealle niitä typeriä. Näin 1) naisten on pakko alkaa panostaa profiileihinsa, kun matchit vähenee ja 2) ne jotka jo panostavat eivät turhaudu lukemattomiin (!) miehiin, jotka kysyvät asioita jotka jo profiilissa kerrotaan. Esim. itse unmatchaan välittomästi tällaisen kysymyksen jälkeen, koska ei ole intoa tutustua mieheen joka on matchannut minut pelkän kuvan perusteella eikä viitsi edes ennen viestin lähetystä lukea profiiliani.
Vaikka kuinka luenkin profiilin, niin viikon tai parin viestittelyn jälkeen voi tulla kysyneeksi jotain mikä profiilissakin lukisi. En sitä profiilia tarkista yhtenään.
"intohimona coitus ja kalastus"