Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
41/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Enpäs tiennyt että on noin kallis. Yhdellä ystävällä on tuollainen, eri värinen vaan.

Taitaa olla hinnasta pari nollaa pois myös.

En usko. Varakkaita ovat.

Missä tyyppi sitä käyttää?

No ainakin on ollut kun on meillä käynyt kylässä, reissussa, töissä... missä käsilaukkua nyt yleensä sellaista perus kaupunkilaiselämää viettävä nainen käyttää.

Plääh... Onpa hohdokasta. Jotenkin ajattelen, että jos jotakin tuollaista veskaa mukanaan retuuttaa, niin elämän pitäisi olla hieman mielenkiintoisempaa. Mitäs jos hän tarvitsee vaikka illaksi pienemmän laukun reissussa, niin mihin hän työntää tuon auton hintaisen nassakan? Tallelokeroon?

Mistä minä sen tietäisin mihin sen työntää. Ei kuulu minulle. Vuosikausia, varmaan lähemmäs kymmenen, se on hänellä ollut joten vielä ei ole hävinnyt.

Vierailija
42/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Is:n kommentointimahdollisuus poistettiin näköjään heti alkuunsa. Olin sinne pari ihmettelevää kommenttia kirjoittanut.

En oikein ymmärrä tuon laukun ajatusta. Missä ja milloin sitä käytetään? Kauppamatkalla? Työmatkalla? Iltalaukuksi se on valtava, eli sellaiseen se ei sovi alkuunkaan. Rannalle? Ostoskeskukseen? Ulkomaanreissulle? No joo, mutta ei se sielläkään kovin kätevä ole ja äkkiäkös tuollaisen joku pöllii. Eihän tuolla ole mitään virkaa.

Niin kuin mitä tahansa muutakin käsilaukkua?

En käytä käsilaukkua kuin hyvin hyvin harvoin, autoni on käsilaukkuni ja kortit kulkevat puhelimen kuoressa. Mitä laukussa pidetään, mitä siellä mukana raahataan?

Kun sinä et käytä käsilaukkua niin silloin ei kukaan muukaan sitä tarvitse? Ihmisillä on erilaiset tavat.

No avaa tuollaisen ison kolhon kassin käyttöä sitten minulle ja muille ihmetteleville hieman! Mitä ihmettä siellä sisällä pitäisi kuljettaa? Mikä kassista tekee hyvän ja laukun hinnan arvoisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten jotkut pistää tollasen summan laukkuun. Ja mikä siinä laukussa oikein maksaa sen 10000? Ajatelkaa mitä kaikkea muuta sillä summalla olisi voinut ostaa, tai miten sen olisi laukun sijaan voinut käyttää vaikka johonkin hyvään. Ilmeisesti arvomaailma jotenkin muuttuu, jos rahaa on kuin roskaa.

Vierailija
44/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kalleimmasta päästä tämä laukku. Birkin-laukun hinta liikkuu 12000 - 223000 dollarin välillä. Uudesta ja aidosta laukusta saa siis pulittaa vähintään noin 11000 euroa, ja monesti käytetyn, harvinaisen laukun hinta on vielä kalliimpi.

Vierailija
45/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti on yksi Suomen johtavista muotibloggaajista, kirjoittaa mm Ilta Sanomiin.

Vierailija
46/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seuraavaksi? Sadan donitsin laukku? Tyhjyyttä on vaikea täyttää tavaralla.

Niin on ja rouvalla ei ole laukun takia rahaa edes ruokaan. :( No tuohon nassakkaan on työntää ruokajonosta haetut sapuskat.

Vierailija
47/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau... Jos hän kirjoittaisi vaikka jossakin maailman muotimekassa johonkin todella laadukkaaseen lehteen, niin se olisi jo hienoa, mutta tuo ei ole kovin mairitteleva juttu, lähinnä naurettavan noloa.

Vierailija
48/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea laukku, itselläni sama haavelistalla mutta eri värisenä. Metillä käynyt tosi hyvä tuuri laukun suhteen, jonotuslistat ovat yleensä todella pitkät ja normaalisti vaaditaan pitkäaikainen ostosuhde ennen kuin laukkua tarjotaan.

Ja teille kaikille tiedoksi että me laukkuhifistelijät olemme ihan tavallisia ihmisiä. Meilläkin on suruja ja vaikeuksia ja niistä huolimatta iloitsemme laukuista. Olen mielestäni ihan fiksu nainen enkä koe että minun täytyisi elämässäni valita joko laukut ja tyhjäpäisyys tai sitten kunniallinen elämä, jossa kahdenkympin laukku kainalossani osoittaa kuinka henkevä, hieno ja maanläheinen tyyppi olenkaan.

Vierailija
49/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea laukku, itselläni sama haavelistalla mutta eri värisenä. Metillä käynyt tosi hyvä tuuri laukun suhteen, jonotuslistat ovat yleensä todella pitkät ja normaalisti vaaditaan pitkäaikainen ostosuhde ennen kuin laukkua tarjotaan.

Ja teille kaikille tiedoksi että me laukkuhifistelijät olemme ihan tavallisia ihmisiä. Meilläkin on suruja ja vaikeuksia ja niistä huolimatta iloitsemme laukuista. Olen mielestäni ihan fiksu nainen enkä koe että minun täytyisi elämässäni valita joko laukut ja tyhjäpäisyys tai sitten kunniallinen elämä, jossa kahdenkympin laukku kainalossani osoittaa kuinka henkevä, hieno ja maanläheinen tyyppi olenkaan.

LOL. Pitkäaikainen ostosuhde. :D Ja laukkua tarjotaan vain harvoille. Tää oon niin säälittävää, etten vaivaudu enempää kommentoimaan.

Vierailija
50/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Selittele vielä vähän enemmän.

Vierailija
51/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau... Jos hän kirjoittaisi vaikka jossakin maailman muotimekassa johonkin todella laadukkaaseen lehteen, niin se olisi jo hienoa, mutta tuo ei ole kovin mairitteleva juttu, lähinnä naurettavan noloa.

Mitä noloa on työntekemisessä?

Tätä mä en ole ikinä käsittänyt että arvostellaan ihmisiä sen vuoksi mitä työtä he tekevät ja haukutaan että työnteko olisi noloa.

Itse jaan lehtiä aamuisin, myös se on monen mielestä noloa, no saan siitä rahaa millä elän.

Vierailija
52/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kun mun mummon kauppakassi.

Mietin samaa. En näe tuossa laukussa mitään hienoa.

Vierailija
53/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä seuraavaksi? Sadan donitsin laukku? Tyhjyyttä on vaikea täyttää tavaralla.

Niin on ja rouvalla ei ole laukun takia rahaa edes ruokaan. :( No tuohon nassakkaan on työntää ruokajonosta haetut sapuskat.

Meinasin tukehtua aamupalaan, kun luin tämän.🤣

Vierailija
54/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi käyttänytkin nuokin rahat oikeasti johonkin hyvään. Niin tekisin itsekin.

Vierailija
55/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallisti varmaan tykkää kun meni taas kymppitonni humpan persiiseen.

Mä luulen, että jos ihminen valitsee puolisokseen tällaisen henkilön, niin on itsekin samaa sarjaa.

Saatan kuvitella, että tällainen henkilö nauttii suunnattomasti kun voi poikien saunaillassa ’valitella’, että huhhuhijaa saa taas kun vaimo laittoi kymppitonnin käsväskyyn, mutta tuleepa piparia.

Samalla tulee muillekin kerrottua, että tässä on miehellä rahaa niin, että voi vaikka roskiin heittää.

Eiköhän heillä ole samanlaiset arvot.

Vierailija
56/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Pitkäaikainen ostosuhde. :D Ja laukkua tarjotaan vain harvoille. Tää oon niin säälittävää, etten vaivaudu enempää kommentoimaan.

Metti oli vaan poikennut liikkeeseen sisään, ja heti oli saanut kassinsa. Mikä pistää epäilemään, että on tullut huijatuksi jollain feikkikassilla. 

Vierailija
57/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla aina vääntyy tämä laukun nimi Birkenauksi.

Vierailija
58/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miklulla pääomatuloja kuusinumeroinen summa.

Vierailija
59/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko käydä vilkaisemassa, miltä tuo paljon mainostettu arvo-veska näyttää. Omg, mutta kyllä se on iso ja ruma!

Vierailija
60/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöydellä ei ole mitään rajaa. Vaikka näistä laukuista pyydettäisiin 20 000€ tai 100 000€ niin nämä ostavat ja ovat vielä kiitollisia kun saivat ostaa :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi