Ketään, joka iskenyt psykoterapeuttinsa?
Itse siis naimisissa, mutta haluaisin saada seksiä psykoterapeutiltani.
Kommentit (32)
Psykoterapeuttikin on sormuksesta päätellen naimisissa/ parisuhteessa.
ap
Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.
Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.
Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille.
Olen siis nainen ja minulla paljon seksuaalisuuteen liittyviä asioita, joiden takia olen terapiassa. Miesterapeutti on jotenkin vaivautunut, eikä tiedä, mitä sanoisi. Minusta on aivan ihanaa saattaa hänet hämilleen.
ap
Haitanneeko jos on naimisissa vaan ei naimassa?
Vierailija kirjoitti:
Haitanneeko jos on naimisissa vaan ei naimassa?
Niin, ei kai se naiminen haittaisi terapiasuhdetta.
ap
Hassua että terapeuttien ammattinimikkeessä on sana "psyko". Psykon pitäisi olla kai asiakas eikä terapeutti.
Ehdota, voitko maksaa käynnit suikkarilla.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Ehdota, voitko maksaa käynnit suikkarilla.
No, Kela korvaa kuitenkin puolet, joten mies jäisi minulle velkaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vähän sekopäiseltä.
Ok, se ei minua haittaa.
ap
Kuka nyt mielenterveyspotilasta haluais.
Hieroja antoi happy endin yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt mielenterveyspotilasta haluais.
Moni on halunnut. Oma aviomies ja monet muut miehet. Olen herkkä, hauras, hyvin naisellinen ja rakastan seksiä. Lisäksi käyn töissä ja minulla on pieniä lapsia.
ap
Vastuullinen ammattilainen ei ala suhteeseen terapoitavansa kanssa. Fantasiat ok, kunhan pidät ne sellaisena. Terapeuttiin ihastuminen ei ole harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vastuullinen ammattilainen ei ala suhteeseen terapoitavansa kanssa. Fantasiat ok, kunhan pidät ne sellaisena. Terapeuttiin ihastuminen ei ole harvinaista.
Joo, tiedän tämän, eikä hän ainoa fantasiani olekaan. Olen joitakin tällaisia fantasioita toteuttanut elämässä, kaikkia niitä kohti en kuitenkaan ole pyrkinyt. Yleensä saan sen, kenet haluan. Siksi vähän pelottaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän tämän, eikä hän ainoa fantasiani olekaan. Olen joitakin tällaisia fantasioita toteuttanut elämässä, kaikkia niitä kohti en kuitenkaan ole pyrkinyt. Yleensä saan sen, kenet haluan. Siksi vähän pelottaa.
ap
Sen jälkeen et enää voisi jatkaa terapiaa hänen asiakkaanaan. Se ei olisi enää ammattimainen terapiasuhde. Nyt kaukaa ihailemalla saat katsella ja fantasioida, suoralla toiminnalla "menetät" hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sen jälkeen et enää voisi jatkaa terapiaa hänen asiakkaanaan. Se ei olisi enää ammattimainen terapiasuhde. Nyt kaukaa ihailemalla saat katsella ja fantasioida, suoralla toiminnalla "menetät" hänet.
Näinhän se vähän on. Sitten pitäisi löytää uusi hyvännäköinen miesterapeutti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paska ilmiannettu.
Onko miehesi psykoterapeutti? 😅
Minusta se olisi ihaninta terapiaa, mitä hän voisi minulle antaa.
ap