Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
461/519 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin. Ei tuntunut. Nyt on 13 vuotta itseäni nuorempi mies.

Vierailija
462/519 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis kirjoitti:

En tapaile eikä tunnu sopivammalta. Olen 41v ja seurustelen 25-vuotiaan kanssa. 

Jos en olisi tässä suhteessa luulisin että sopivimmat puolisot löytyisivät n. kolmenkympin molemmin puolin, 25-35v

Sama mulla. Olen myös 41 ja sopivimmat naiset ovat ikäluokassta 25-35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/519 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri (nuorekas ja varakas) meni pari viikkoa sitten Tinderiin, 58v mies, nyt seurustelee 41v fitnessmimmin kanssa. Hyvin toimii.

Niin jos SALDO riittää:))

Oikein 41v fitness mimmi..Ihan kun se "fitness" olisi joku tavoiteltava naisihanne:D Yleensä kuivuneita kolhoja oravan nahkoja ja pahemmaksi menee mitä enemmän ikää. Mies taitaa pitää vähän maskuliinisemmasta puolesta? Jotain kovaa pullottelee siellä hikisissä muoti treeni trikoissa;)

Vierailija
464/519 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
465/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on

Vierailija
466/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuorekas" mies eli maksaläikkäinen,keltahampainen kammotus joka kuvittelee näyttävänsä kolmekymppiseltä.

Mihinkään ei lähde vaan nyhjää kotona juomassa kahvia ja katsomassa uutisia.

Seksissä laukeaa heti ja vääntä itkua,kun jatkan hommaa sauvan kanssa.

Nukkumaan haluaa heti kymmenen uutisten jälkeen.

Ex pappautui täysin  kun täytti 50 (olin itse 40) ja ero oli parasta mitä minulle oli tapahtunut. Ikinä en enää itseään vanhempiin ukkoihin koske (olen nyt 46vuotias).

Vierailija
467/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 48. No, en voi päättää, keitä tapailen, vaikka olen ikäisekseni tikissä. Eli hyvin, tosi hyvin säilynyt 60-vuotias kelpaa. Ja nuorempi, muuten sopiva mies toki kelpaa, jos kelpaan itse. 

Vierailija
468/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas 55-60 v. mies = kuvittelee olevansa. 

Onpas negatiivinen asenne. Hyvin voi ollakin nuorekas. Ainakin minä olen tavannut useita. Ehkä teet jotain väärin? N33

Vierailija
469/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri (nuorekas ja varakas) meni pari viikkoa sitten Tinderiin, 58v mies, nyt seurustelee 41v fitnessmimmin kanssa. Hyvin toimii.

Oikein 41v fitness mimmi..Ihan kun se "fitness" olisi joku tavoiteltava naisihanne:D 

Niinhän se onkin. M54

Vierailija
470/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias nainen. Ottaisin max. 35v. miehen.

Vierailija
471/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti onko tämä sama jälkeenjäänyt hokenut tätä aloitusta vuodesta 2019..

Eikä vieläkään naisia muumiomiehet kiinnosta.

Vierailija
472/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein 41v fitness mimmi..Ihan kun se "fitness" olisi joku tavoiteltava naisihanne:D 

Niinhän se onkin. M54

Kaunis tarina lainauksessa

Vierailija
473/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen naimisissa ikäiseni kanssa. Mikäli vielä tulee tarve hankkia uusi mies, se on minua nuorempi, sellaiset 5-15 vuotta nuorempi olisi hyvä. Fakta on, että naiset elävät pidempään ja terveempinä. Olen lisäksi todennut, että vientiä olisi.

Olen onnellinen mieheni kanssa, mutta tosiaan, jos tilanne muuttuu niin näin.

Naisella on seksuaalista vientiä, kun pitäisi parisuhde löytää tilanne onkin hyvin erilainen valitettavasti

Vierailija
474/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää tavata miehiä enää lainkaan. Exäni jo haukkui minua aika paljon ja kuvitteli olevansa yläpuolellani. Haukkui minua ystäviensä kuullen, kun oli kyseessä vain tanssi. Eli mies tanssii vain muiden naisten kanssa, mutta ei minun? Ja muutenkin haukkui minua, että minulla ei ole hyvää titteliä, en osaa yhtään mitään ym? Täysin manipuloi minua koko suhteen ajan, että miten olen huono ihminen. Ja kun kysyin häneltä, että miksi kohtelee minua huonosti, niin hänen vastaus oli minulle, että minusta kasvaa parempi ihminen, kun kohtelee minua huonosti? Jätin hänet ja nyt on hyvä olla ilman häntä. Kenenkään narsistin matkaan en enää lähde. Ja olen lopettanut myös miesten tapaamisen, kun aina kaikilla miehillä vain pillu mielessä. Ei kiitos enää. Yksin on nyt hyvä olla. En usko enää rakkauteen, kun se kestää vain yhden huuman alussa ja jos sen jälkeen ei edes synny sitä oikeaa ystävyyttä. Ei kiitos enää. 

Vierailija
475/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ei vihaa muslimeita, persu vihaa naisia, persu on kateellinen muslimeille ja siksi haukkuu heitä.

Mietitkö koskaan mitä petturi-urpo antoi persuille vastineeksi omien arvojen ja oman kansan pettämisestä?

Kokoomus antoi heille seksuaalisen orjuuden, kun ollaan kaikki eksistentiaalisen kriisin parissa seksuaalinen orjuutus alkaa.

Tämä tullaan perustelemaan huolella lisääntymisestä.

Persut puhuvat näistä haaveistaan ja suunnitelmistaan avoimesti keskenään, muistakaa että tyypillinen persu on narsistinen inceli mies joka vihaa naisia.

He eivät osaa sanoa tähän mitään vastaan joka ei ole valetta tai argumentointivirhe, koska ei ole mitään mitä voisi sanoa.

Vierailija
476/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas negatiivinen asenne. Hyvin voi ollakin nuorekas. Ainakin minä olen tavannut useita. Ehkä teet jotain väärin? N33

Olen 6-kymppinen. Ikäisesi nainen tuli pokaamaan minua yökerhossa. Liukeni, kun kerroin ikäni.

Vierailija
477/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 6-kymppinen. Ikäisesi nainen tuli pokaamaan minua yökerhossa. Liukeni, kun kerroin ikäni.

En kyllä ihmettele. Tuo on ikämiesikä, josta ei ole pitkä matka vanhuuteen. Polun lopputaipaleella ollaan. Hyvin 10-15 vuotta ja on omaishoidettava riesa. 

Vierailija
478/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAru totuus on, että 55-60 -vuotiaatkin miehet katselevat mieluiten niitä alle kolmekymppisiä misukoita. Nelikymppinen nainen on jo armotta rupsahtanut.

Vierailija
479/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
480/519 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä vanhukseksi laskettava, joten vanhukset eivät minua viehätä siinä mielessä.

Tässä iässä kun nainen on kokenut parisuhteen "ihanuuden" ja kaikki sen p-skan  niin  nuorempi mies on kyllä valttia.

Monet nuoremmat miehet  on kokeilunhaluisia ja uteliaita ja he arvostavat naista joka ei takerru eikä ala vaatia kotileikkejä yms.  Tällaisessa  suhteessa molemmat osapuolet arvostavat erittäin paljon vapautta ja sitä että kukaan ei pyri sitomaan

Kun vihdoin taas on saanut vapautensa takaisin niin ei sitä kyllä miksikään omaishoitajaksi alkamalla halua pilata!

On tietysti naisia joilla kova hoivavietti mutta puhun nyt meidän muiden puolesta.  

Joten ei ei ja vielä kerran ei.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän