40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"
Kommentit (519)
Sosiaalinen paine estää näitä parien lisääntymisen
No ei tod. Mulla on nuorempi mies. Mitä kukaan lörppäkullipapalla tekee, kun ei aio omaishoitajaksi.
Ei.
40 - 60 mies
45 - 65
50 - 70
55 - 75
60 - 80
65 - 85
70 - 90
75 - 95
80 - 100
Mies saa olla vuoden nuorempi vaikka. Suomessa 55v on puppaiässä. Ulkomailla toki on nuorekkaita.
Nelikymppiselle naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä.
Ei tunnu sopivilta. Olen ottanut kymmenen vuotta itseäni nuoremman miehen. Ällöttää tollaset "nuorekkaat" sedät.
En ole kokeillut, koska sellaisia ei ole tullut vastaan irl tai deittiapeissa. Jo samanikäiset näyttävät 10v vanhemmilta kuin ovatkaan.
Olen 40v ja mieheni 34v. Multa kysytään paperit, jos ostan alkoholia. Näyttäisin 55-60-vuotiaan miehen tyttäreltä eli ei kiitos. Muuten ei ole mitään vanhempia miehiä vastaan, ihan ovat mukavia ihmisiä. Mutta mulle liian vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v ja mieheni 34v. Multa kysytään paperit, jos ostan alkoholia. Näyttäisin 55-60-vuotiaan miehen tyttäreltä eli ei kiitos. Muuten ei ole mitään vanhempia miehiä vastaan, ihan ovat mukavia ihmisiä. Mutta mulle liian vanhoja.
Kukaan 40-vuotias nainen ei näytä alaikäiseltä. Lakkaa pettämästä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 40-vuotias nainen ei näytä alaikäiseltä. Lakkaa pettämästä itseäsi.
En näytä minäkään, mutta alkossa pitää kysyä paperit alle 30-vuotta näyttäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa olla vuoden nuorempi vaikka. Suomessa 55v on puppaiässä. Ulkomailla toki on nuorekkaita.
Jens Stoltenberg ja Anthony Blinken taitavat olla yki 60-vuotiaita. Molemmat vaikuttavat luotettavilta ja tietenkin se, että vaikuttavat kuntoilevan, tekee heistä komeita ikäisekseen.
En ole koskaan kiinnostunut kuin korkeintaan kaksi vuotta itseäni vanhemmasta miehestä. Tämäkin oli joskus nuorena. Olen nyt nelikymppinen ja kyllä ne omanikäiset vaikuttavat aika kulahtaneilta verrattuna 22-vuotiaaseen kihlattuuni.
En minä nuorekkuutta etsi, mutta kunnon silver fox sen olla pitää.
Harva haluaa olla eläkeläisen hoitajana, kun itse on vielä täydessä vauhdissa työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen paine estää näitä parien lisääntymisen
Kas kummaa kun tämä 55 v. mies ei etsi 70-80 v. naista itselleen seuraksi. 😌
Suomessa osa miehistä on taattoja kun 60 tulee täyteen ja isoisiä. Naisella ei ole lapsia välttämättä.
Ei, ei ja vielä kerran EI!