Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
421/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+10 vuotta, siinä menee kipurajani, joskin ei ehdoton jos mies olisi todella kiinnostava ja varakas. 55+ on kyllä turhan vanhoja minulle vielä, katsotaan muutaman vuoden kuluttua.

+10 on ihan hyvä kun nainen katselee miestä itselleen

kolme ikäeroketjua tuntiin ei riittänyt, päätit kaivaa vielä tämän uudelleen vatvottavaksi? :D

422/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. En ole ikinä kuvitellut, eikä ole tarvinnut.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas 55-60 v. mies = kuvittelee olevansa. 

Kuten esim. Michael Monroe?

Vierailija
424/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ul.i,lautalainen huudattaa ja naiset nöyrinä vastailevat.

Vierailija
425/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ naisia kiinnostaa yleensä nuoremmat miehet.

Vierailija
426/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivampi mihin? Talonmieheksi?

Vierailija
427/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+10 vuotta, siinä menee kipurajani, joskin ei ehdoton jos mies olisi todella kiinnostava ja varakas. 55+ on kyllä turhan vanhoja minulle vielä, katsotaan muutaman vuoden kuluttua.

+10 on ihan hyvä kun nainen katselee miestä itselleen

kolme ikäeroketjua tuntiin ei riittänyt, päätit kaivaa vielä tämän uudelleen vatvottavaksi? :D

Yeah!

Vierailija
428/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen 45v ja miellään samanikäinen tai nuorempi. 10v  nuorempikin saisi olla, muttei missään nimesä 10v vanhempi. En vaan kiinnostu. Ei voi mitään. Nykyinen on 2v nuorempi. Ja kaikki muutkin olleet aina nuorempia kuin minä.

Vierailija
429/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen statuksen (en todellakaan paineen) takia voisin ottaa Jan Vapaavuoren,pressiklubin Pekka Ervastin tai vastaavan käsipuoleen,jos olisivat sinkkuja.Tuo Pekka Ervasti on oikeasti mun mielestä myös haluttava mies.

N43

Vierailija
430/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod. Vanhemmat miehet ei jaksa eikä kykene.

Jaa jaaa...minun mieheni on 56 ja sekä kykenee, jaksaa! Mutta huolehtiikin itsestään, ei juo eikä polta ja kuntoilee. Seksi on mahtavaa.

Vierailija
431/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksittäistapauksiin mennään, niin tälläkin palstalla on yks tai kaks 51v osoittamassa miksei yli viiskymppistä. Ei jaksa sovinisteja.

Vierailija
432/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksittäistapauksiin mennään, niin tälläkin palstalla on yks tai kaks 51v osoittamassa miksei yli viiskymppistä. Ei jaksa sovinisteja.

Vielä opit tai jäät yksin. Elämä opettaa teitä ruususia ja valitettavasti usein kovalla kädellä.

Nyt salille tyttöjen ihailtavaksi...

mies51v

Vierailija
433/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä opit tai jäät yksin. Elämä opettaa teitä ruususia ja valitettavasti usein kovalla kädellä.

Nyt salille tyttöjen ihailtavaksi...

mies51v

No mutta, kukas se siinä.

Sun pitäis jo tietää, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Alistussuhde sovinistin kanssa on huono.

Onneks mun salilla on nuorempi mieskaarti iltaisin. :D

Vierailija
434/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ul.i,lautalainen huudattaa ja naiset nöyrinä vastailevat.

Huvikseenhan näitä vässyköitä ulisuttaa. Vanhat äijät nyt on lähinnä ongelmajätettä.

Vierailija
435/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat jänniä, nämä ikäkeskustelut suhteissa. Itse olen 56v nainen ja en ikinä huolisi 60v ukkelia. Ymmärrän hyvin näitä ikäisiäni miehiä, jotka etsivät nuorempaa kumppania. Sitä kuvittelee olevansa nuorempi kuin onkaan, ei osaa hyväksyä ikäänsä, eikä varsinkaan iän tuomia muutoksia ulkonäköönsä. Itsekin jotenkin kuvittelen sisäisen nuorekkaan ajatusmaailmani olevan samanlainen myös ulkokuoreltaan. Vaikka peili kertoo, että sitä se ei ole. Ikääntyminen on tylsää, kun ulkokuori rapistuu, mutta henkisesti tunnet itsesi paljon nuoremmaksi. Täytyy vaan osata olla realisti ja ymmärtää, että nuoruus on jo ohi.😀

Vierailija
436/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ ja tuon ikäiset ei kiinnosta pätkän vertaa. 30+ miehet kyllä kiinnostaa.

Vierailija
437/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kiinnostaisikin, niin tuo ikäluokka pitää lapsinaisvartaloista aikuisnänneillä.

Vierailija
438/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kiinnostaisikin, niin tuo ikäluokka pitää lapsinaisvartaloista aikuisnänneillä.

Aika totta.

Vierailija
439/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ ja tuon ikäiset ei kiinnosta pätkän vertaa. 30+ miehet kyllä kiinnostaa.

Aika luonnollista, joten ymmärrät myös miesten kiinnostuksen +20 vuotiaisiin naisiin.

mies51v

Vierailija
440/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika luonnollista, joten ymmärrät myös miesten kiinnostuksen +20 vuotiaisiin naisiin.

mies51v

Hämmentävää kuinka vähän palstalla kritisoidaan naista joka kertoo tykkäävänsä nuorista miehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän