Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
441/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan yleisen paineen takia tapailen +35 miehiä. Jos en välittäisi muiden mielipiteistä niin toki mieluummin tapailisin 6-kymppisiä! :D

Vierailija
442/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksittäistapauksiin mennään, niin tälläkin palstalla on yks tai kaks 51v osoittamassa miksei yli viiskymppistä. Ei jaksa sovinisteja.

Vielä opit tai jäät yksin. Elämä opettaa teitä ruususia ja valitettavasti usein kovalla kädellä.

Nyt salille tyttöjen ihailtavaksi...

mies51v

ohiksena, vielä opit mitä? pitämään +50v miehistä vai pitämään sovinisteista?

mitä lie oppineet ne naiset, jotka pitkästä parisuhteesta päästyään eivät halua yhtäkään miestä enää vaivoikseen. ei taida se kodinkoneen virka olla kummoinen. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan olevani 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. En ole ikinä kuvitellut, eikä ole tarvinnut.

Ikäfriikille merkitsee vain ikä.

Ei luonne. Ei käytöstavat. Ei mikään muu kuin ikä.

Vierailija
444/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan. Voisitko itse olla 20 vuotta vanhemman naisen kanssa?

Vierailija
445/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan olevani 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. En ole ikinä kuvitellut, eikä ole tarvinnut.

Ikäfriikille merkitsee vain ikä.

Ei luonne. Ei käytöstavat. Ei mikään muu kuin ikä.

Valitettavasti luonne, käytöstavat eikä se ikäkään yhdessä riitä. +60v mies tarkoittaa nelikymppiselle hyvin herkästi semmoista enemmän platonista hellyyssuhdetta suht pian. Aivan kaikki ei tuohon pisteeseen vielä halua. Toki niitäkin on jo +40v ikäisissä, ehkä se hoivaamiseen painottuva suhde on silloin ihan ok. eri

Vierailija
446/519 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan yleisen paineen takia tapailen +35 miehiä. Jos en välittäisi muiden mielipiteistä niin toki mieluummin tapailisin 6-kymppisiä! :D

Annat liikaa ulkoisten paineiden ohjailla elämääsi, lopeta sen miettiminen mitä muut ajattelevat

Vierailija
447/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kiinnostaa ihmiset ihmisinä. Ihastun ihmisessä persoonaan. Oma mies on saman ikäinen, molemmat siis 45. On kyllä sanottava, että ajatuksena se, että alkaisin tapailemaan jotakin 60v ihmistä tuntuu kaukaiselle. Mutta jos hän olisi hyvä tyyppi, ja ihastuisin siihen, niin miksi ei. Suurin ikäero tapailussa mulla on ollut 12 vuotta, ja silloin suhde kyllä kaatui siihen ikäeroon. Olin silloin itse 25, ja seurustelukumppani siis 37. Tuntui, että ollaan ihan eri planeetoilta. Nuoremmista taas olen tapaillut  nelikymppisenä hetken 33 vuotiasta. Sekin suhde loppui mutkan kautta ikäeroon. Arvioin koko ajan omaa ikääni, ja ajattelin, etten kelpaa. Niinpä sitten lopetin suhteen. Eli omilla kokemuksilla, suunnilleen saman ikäiset ihmiset tulevat toimeen keskenään parhaiten.

Vierailija
448/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tsekata toi Ervasti.Iläisekseen kyllä yes,nallekarhu.

50+ osasto Samuli Eedelman -tyyliin vetoaa myös.

Nuorekkuus Tauski-tyyliin ei vaikuta asiaan,ainakaan positiivisesti mulla.

Sauli Niinistössä oli tälläistä yökkis-nuorekkuutta silloin rullaluistelu-aikoina.Silti hänkin Jennin sai.

Vierailija
449/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja naimisissa 52v miehen kanssa. Mitä ihmeen sosiaalista painetta minä kokisin hänestä? Meillä on ihan tavallinen parisuhde. Tai siis aivan ihana parisuhde.

Vierailija
450/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v ja naimisissa 52v miehen kanssa. Mitä ihmeen sosiaalista painetta minä kokisin hänestä? Meillä on ihan tavallinen parisuhde. Tai siis aivan ihana parisuhde.

yes!

Vierailija
451/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta nykyisin välttelen isompaa ikäeroa. Jokunen vuosi sitten kuljin enemmän sillä periaatteella, ettei samanikäisyys takaa yhteistä vanhuutta, aina voi sairastua nuorenakin. Nykyään palannut siihen mistä nuorena aloitti, eli mieluummin samaa ikäluokkaa.

Vierailija
452/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu, mutta nykyisin välttelen isompaa ikäeroa. Jokunen vuosi sitten kuljin enemmän sillä periaatteella, ettei samanikäisyys takaa yhteistä vanhuutta, aina voi sairastua nuorenakin. Nykyään palannut siihen mistä nuorena aloitti, eli mieluummin samaa ikäluokkaa.

Alle nelikymppisenä en ikinä ajatellut että naisen pitäisi olla selkeästi nuorempi mutta nykyään etsin vähintään 10v nuorempaa eikä haittaisi vaikka olisi enemmänkin. M47

Vierailija
453/519 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle nelikymppisenä en ikinä ajatellut että naisen pitäisi olla selkeästi nuorempi mutta nykyään etsin vähintään 10v nuorempaa eikä haittaisi vaikka olisi enemmänkin. M47

Minä puolestani välttelen juuri tuota, +10v vanhempaa miestä. Onko sitten tietynlainen kankeus ikääntyvien miesten käytöksessä, todennäköiset vaivat vanhetessa, vai oletettavasti aiemmin tuleva kuolema. Kaikki todennäköisyyksiä, jotka osuu tai ei osu. Vähän nuorempana ne sivuutti, enää ei. Oli mikä oli, näillä mennään.

Vierailija
454/519 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri (nuorekas ja varakas) meni pari viikkoa sitten Tinderiin, 58v mies, nyt seurustelee 41v fitnessmimmin kanssa. Hyvin toimii.

Vierailija
455/519 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri (nuorekas ja varakas) meni pari viikkoa sitten Tinderiin, 58v mies, nyt seurustelee 41v fitnessmimmin kanssa. Hyvin toimii.

Joo, jos on valmis panostamaan, niin toimii. Itsekin tapailen 55-vuotiasta varakasta miestä. En tapailisi pitkään, jos hän ei panostaisi. Minuun. Rahallisesti. Hyvin toimii toistaiseksi. 

T. 43-vuotias fitnessmimmi

Vierailija
456/519 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ei tunnu:D Oma ikäiset ja alaspäin taas on toiminut täydellisesti :)

Vierailija
457/519 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa 18 vuotta vanhempaan mieheen. Rakastan häntä edelleen ystävänä ja soittelemme usein. Mutta kyllä se yhden sukupolven ero oli mielestäni liikaa. Mies on aktiivinen ja liikunnallinen ja mielestäni komea iästään huolimatta mutta sitten taas ne tietyt maneerit esim. puheessa välillä häiritsivät. Ja se että miehen kaverit olivat ihan setämiehiä silmissäni. Ja se, että mies on vain 4 v. isääni vanhempi ja hänellä on piirteitä jotka muistuttavat isästäni.

Meillä oli ja on hyvä sielunyhteys, en ole kenenkään muun kanssa osannut puhua ja muutenkin olla yhtä vapautuneesti. Mutta romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä omanikäinen on paras. (nyt minulla on ikäiseni mies)

Vierailija
458/519 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, ei tunnu:D Oma ikäiset ja alaspäin taas on toiminut täydellisesti :)

Vuotta vanhempi haiseekin jo pahalta ja perse roikkuu, samat kokemukset myös täällä

Vierailija
459/519 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos SALDO riittää:))

Vierailija
460/519 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, olisi ihanne lapsettomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän