40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"
Kommentit (519)
Jos etsisin miestä, juurikin 55-60 v leskimies olisi sopiva. Ei olisi toivon mukaan enää lapset kotona eikä hullua ex-puolisoa ym. Urakin sillä mallilla, ettei voi enää sitä pahasti sössiä.
T. Nainen 49
Yök en ikinä. Aina tapaillut samanikäistä tai max 8v nuorempaa. N42v
40v nainen ja 65+ mies ovat aika optimaalinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsisin miestä, juurikin 55-60 v leskimies olisi sopiva. Ei olisi toivon mukaan enää lapset kotona eikä hullua ex-puolisoa ym. Urakin sillä mallilla, ettei voi enää sitä pahasti sössiä.
T. Nainen 49
Leskeksi tuleminen ei ole kovin yleistä tuossa iässä
Joo todellakin. Noin 50v olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 49
Leskeksi tuleminen ei ole kovin yleistä tuossa iässä
Leskimiehet ylipäätään aika harvinaisia kun kupsahtavat naisia ennen. Sitten jos sellainen onkin, kotona on kaikki naisen tavarat tallella. Kannattaa miettiä huolella mihin ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Joo todellakin. Noin 50v olisi paras.
Jos nuorekas ja vireä voi olla 60v
Loistoidea! Täytyypä kokeilla
N41
Hohoijaa ..en voisi kuvitella 70v papparaista (olen itse 50v.)IKINÄ!!
Tapailin kolmikymppisenä viisikymppistä miestä. Luulen, että kaipasin tuolloin jotain perinteistä. Mutta se vaihe meni ohi. Nelikymppisenä tapailin 28-vuotiasta, sekin tuntui silloin oikealta. On ennemmin persoonallisuuskysymys.
Sosiaalinen paine suurin ongelma
Keskity pappa sun ikäisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
40v nainen ja 65+ mies ovat aika optimaalinen yhdistelmä.
Buahahahaaa! 🤣
No jos omaishoitajaksi haluaa niin tuon ikäiset miehet varmaan tuntuukin sopivilta.
Ei kiitos. En tee mitään pappaikäisellä ja potentiaalisesti erektiohäiriöisellä miehellä. Naiset ovat ihania.
Entä jos on nuorekas ja vireä? Jalassa farmaria, tennaria ja tyköistuvaa paitaa?
m59