Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mielestä hiustyylini ei sovi minulle

Vierailija
10.12.2023 |

Kyllä, olen epävarma itsestäni ja kyllä, kirjoitan tästä keskustelupalstalle. Noin, ei tarvitse trollaajien vaivautua.

Eli olen viisikymppinen ja ollut aina tosi epävarma itsestäni, en ole uskaltanut olla sellainen kuin haluaisin. Olen aina ihaillut keski-ikäisiä naisia joilla on rohkea hiustyyli ja jotka suorastaan hohtavat itsevarmuutta. Ja kerran kampaaja rohkaisi minua erilaiseen, "ei-hiirimäiseen" tyyliin ja uskalsin. Olen tykännyt hiuksistani tosi paljon! Olen saanut paljon kehuja myös ihan vierailta ihmisiltä, minulla on kuulemma ihana tyyli ja ihanat hiukset ja sen myötä on oma itsevarmuuskin kohentunut. Mieskin tykkää.

Kaverini totesi heti ekalla kerralla että ohhoh. Ei muuta. Joskus on näyttänyt netistä että leikkauta tällaiset! Olen sanonut että tykkään nykyisistä. Nyt toisessa yhteydessä kerroin olevani menossa kampaajalle ja kaveri oli innoissaan mutta vähän vaativalla äänellä sanoi, että nyt sitten leikkautat erilaiset! Jonkun paremmin sopivan mallin!

Menin ihan sanattomaksi, taisin naurahtaa ja vaihdoin puheenaihetta. Siis mitä hittoa, kaveri yrittää vaikuttaa hiuksiini ja vielä noin suoraan melkein vaatimalla? Tiedän että ne on hänen mielestään liian erikoiset ja epävarmana tollona aloin jo googletella että millaiset sitten leikkauttaisin. Mutta samanlaiset leikkautin ja tiedän että kaveri kommentoi ensi kerralla että wtf, miksi samat hiukset edelleen.

Eikö tämä nyt ole ihan kummallista? Että toinen puhuu noin. Ja kyllä, sekin että mietin tällaisia, mutta sen tiedän.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kunnolliselta kaverilta kuullosta.

Vierailija
2/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä "kaveri"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai heti haukuit kaveris ja pistit välit poikki. ja nyt haukut sitä  narsistiksi ympäri somea

Vierailija
4/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kai heti haukuit kaveris ja pistit välit poikki. ja nyt haukut sitä  narsistiksi ympäri somea

Osaatko lukea?

Vierailija
5/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jonkun kampauksen takia jaksa lukea noin pitkää tekstiä.

Vaikuttaa hieman ylianalyyttiseltä tyypiltä tuo kirjoittaja, varmaan  raskasta seuraa.

Vierailija
6/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole kaveri. Voit sanoa hänelle vastaukseksi ettet sinäkään pidä hänen hiuksistaan.

Vierailija
7/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa hänelle vastaukseksi ettet sinäkään pidä hänen hiuksistaan.

Vierailija
8/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa hiukset kaljuksi ja sano kaverille, että tässä sen aikaa kun hiukset kasvaa niin voidaan miettiä yhdessä sitä uutta mallia joka käy myös hänelle.

Vierailija
9/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne hiuksesi oli paskan näköiset. Minkä sille voi.

Vierailija
10/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta tuollainen komentelu, millaiset hiukset toisen ihmisen pitäisi leikata, kuulostaa kyllä todella oudolta. Varsinkin jos olet saanut hyvää palautetta muilta. Seuraavan kerran kun jotain kommentoi, niin sano ihan suoraan että kylläpä sua nyt meikäläisen kampaustyyli kiinnostaa, mutta että kuitenkin nyt päätät itse, millaisen kampauksen laitat. 

Vierailija
11/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta on se että ei kyl kehtaa sanoa jos kaverilla on aivan kauheat hiukset.

Jos se siis itse tykkää, niin ei saa sanoa.

Vai pitääkö sanoa?

Ota nyt sit selvää mitkä nämä säännöt enää tänään on?

En tiedä, toisaalta pitäisi olla rehellinen mutta ei saa loukata, mut mitä jossei molemmat aina onnistu? Jos tukka on aivan kauhea, niin ei saa siitä sit sanoa?

Vierailija
12/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä se tyyli jossa itse viihdyt

Vierailija
13/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yhdellä kaverilla on aina ollut aivan hirveä hiustyyli mutta turpani olen kiinni pitänyt.

Muutenkin ihme tätimäisiä mummovaatteita.. noh, ei ole kovin läheinen.

Vierailija
14/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisi suorasta palautteesta. Kaveri varmaan uskaltaa sanoa suoraan, että sopiiko vai ei. Mies ja muut tutut eivät varmasti uskalla sanoa mitään negatiivista vaikka olisi kuinka hirveät hiukset. 

No ikävää, jos hieman väärällä äänenpainolla sanoi asian. 

Toisaalta pääasia, että sinä itse tykkään niistä hiuksista. 

Vierailija
15/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hengaat tuollaisen törpön kanssa syystä että..?

Vierailija
16/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisi suorasta palautteesta. Kaveri varmaan uskaltaa sanoa suoraan, että sopiiko vai ei. Mies ja muut tutut eivät varmasti uskalla sanoa mitään negatiivista vaikka olisi kuinka hirveät hiukset. 

Ja kenelle ne useat ventovieraat on vastuussa sanoistaan jos eivät pelkää kehua?

Vierailija
17/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kateellinen "kaveri", joka haluaisi toisen leikkauttavan epäedullisen kampauksen, jotta näyttäisi itse rinnalla paremmalta. Paljon kertoo jo se, että olet saanut hiuksistasi kehuja muilta ihmisiltä tuntemattomia myöten.

Vierailija
18/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kehuja äläkä ns ystävää.

Vierailija
19/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kaveri. Voit sanoa hänelle vastaukseksi ettet sinäkään pidä hänen hiuksistaan.

Ei sentään taritse alentua "kaverin" tasolle. Itse sanoisin että pidän nykyisestä tyylistäni ja se siitä. Minä en lähde tuollaiseen teinimäiseen väittelyyn.

Vierailija
20/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ne hiukset sitten ovat? Ovatkohan jotenkin erikoiset, jos moni kommentoi niitä? Saattavat kenties ollakin vähän yliampuvat, mutta entäs sitten. Ehkä kaveriasi oikeasti jotenkin ärsyttää uusi hiustyylisi, mutta jos itse pidät niistä, niin ei sun tarvitse välittää, vaikka kaverisi ruikuttaisi mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme