40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on kuitenkin se, että hyvin harvoille viisikymppisille miehille löytyy nuorempia naisia. Samaa pätee myös toisinpäin. On itsepetosta väittää, että 25-30-vuotias mies jaksaisi olla tosissaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa. Ketään sen ikäistä tuntemaani naista ei enää seksi kiinnosta pätkän vertaa. Joten mummot ja vaarit, tyytykäämme toisiimme.
Vaihdevuosi-iässä naista päinvastoin kiinnostaa seksi yhtä paljon kuin miehiä nuorina. Eli naisista tulee lähes seksihulluja.
T. Sellsinen viisikymppinen nainen
Juuri näin! Itse ole 49v sinkkuleidi, jolla ollut paljon alle 3-kymppisiä kolleja ;)
Miksi ihmeessä tapailisin? Seksi on minulle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on kuitenkin se, että hyvin harvoille viisikymppisille miehille löytyy nuorempia naisia. Samaa pätee myös toisinpäin. On itsepetosta väittää, että 25-30-vuotias mies jaksaisi olla tosissaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa. Ketään sen ikäistä tuntemaani naista ei enää seksi kiinnosta pätkän vertaa. Joten mummot ja vaarit, tyytykäämme toisiimme.
Vaihdevuosi-iässä naista päinvastoin kiinnostaa seksi yhtä paljon kuin miehiä nuorina. Eli naisista tulee lähes seksihulluja.
T. Sellsinen viisikymppinen nainen
Mulla on ongelmana se, ettei seksi ilman tunteita kiinnosta. Jos tällainen ikäerojen lisääntyminen on/olisi totta, tuo on selkeä ongelma. Toisaalta salaa toivon, että tuo piirre vähenisi vanhetessa. Oletteko vanhemmat, seksisuhteita pitävät (n.50v) naiset aina olleet kiinnostuneita seksistä ilman tunteitakin? Voiko tästä "vaivasta" kasvaa yli/järkiintyä?
Yyyyh en,enkä kokeile. Nuorempiakin on tarjolla
N44
+10 vuotta, siinä menee kipurajani, joskin ei ehdoton jos mies olisi todella kiinnostava ja varakas. 55+ on kyllä turhan vanhoja minulle vielä, katsotaan muutaman vuoden kuluttua.
Mulla on 34v mies enkä haluasi olla 60v miehen kanssa, aivan liian vanha mun makuun.
N42
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas ja 55-60-vuotias kumoaa toisensa. Ja miksi ihmeessä tuon ikäisellä miehellä edes pitäisi olla miltei 20 vuotta nuorempi nainen kun omassa ikäluokassakin on vapaita ja nuorekkaita naisia tarjolla. Ainakin siis yhtä nuorekkaita kuin mieskin.
Mitä luulet sanan "nuorekas" tarkoittavan? :D Ei se tarkoita nuorta vaan vanhempaa henkilöä, joka vaikuttaa hieman nuoremmalta kuin iästään syntyvissä mielikuvissa.
Kummaksuttaa ajatus, että jollain on tarkka ikäraja kumppanille. Vähän niin kuin, joo, olisit elämäni mies, mutta vitsi kun täytit just eilen vuosia. Tosin nämä ketjut ovat yhden ja saman ihmisen kirjoittamia, joilla yritetään poistaa mielikuvaa siitä, että suurin osa naisista tosiasiassa ottaa yleensä itseään vanhemman miehen.
Ihanko tosissasi kysyt ap? Samalta tuntuisi kuin sinusta, jos seurustelisit itseäsi noin paljon vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kummaksuttaa ajatus, että jollain on tarkka ikäraja kumppanille. Vähän niin kuin, joo, olisit elämäni mies, mutta vitsi kun täytit just eilen vuosia. Tosin nämä ketjut ovat yhden ja saman ihmisen kirjoittamia, joilla yritetään poistaa mielikuvaa siitä, että suurin osa naisista tosiasiassa ottaa yleensä itseään vanhemman miehen.
ja toisinpäin. Harva nainen saa paljon nuoremman laadukkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta vanhemman. Ei 15-20 vuotta vanhemman. Naurettava ajatuskin että 40 v nainen rupeaisi seurustelemaan 60 v miehen kanssa. Täytyy olla joku ylimaalinen sielunkumppani silloin joka otetaan iästä huolimatta. Tietysti jos missään tapauksessa ei halua enää seksiä ja rakastaa sairaiden hoitamista ja sohvalla istumista ja raamatunaikaista asennetta maailmaan niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi kysyt ap? Samalta tuntuisi kuin sinusta, jos seurustelisit itseäsi noin paljon vanhemman kanssa.
Tällä palstalla jankataan lähes päivittäin sitä, että naisten kuuluisi hankkiutua parisuhteeseen huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Joko suoraan (kuten tässä), tai epäsuoremmin/kommenteissa.
Ai ikäeroketju. Niitä onkin ollut tosi vähän.
Ehkä vain 25 päivässä.
Juu, kyllä mulle on aina ollut se +/- 5- v. rajana eroottiselle kiinnostukselle. Ei tietenkään ehdoton mutta jotenkin sitä suurempi ikäero saa ihmisen tuntumaan jo eri sukupolveen kuuluvaksi eikä potentiaaliseksi kumppaniksi. Kaverina tietty ok
Jännä ilmiö - nuorena 15-30-vuotiaana naiset preferoivat hiukan vanhempaa miestä, mutta keski-ikään tullessa haku kääntyy samalla lailla kuin miehillä eli nuorempaa katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi nykyinen on 25v ja intoa riittää sängyssä.
N40
Jos mies kirjoittaisi näin niin kura lentäisi.
Jokainen saa haluta ketä haluaa. Se ei kuulu kenellekään.
Sana "nuorekas" kuvastaa sitä, että on vanha, mutta lukee melkein kaikkien 50+v pappojen profiilissa.
Olen 40+v, mutta kipuraja menee 45v,enkä vois olla sitä vanhenpien miesten kanssa. Monet vanhoillisia käytökseltään, katkeruus ex-vaimoa kohtaan ja pappamainen pukeutuminen... enkä mitään vakisuhdetta haekkaan vaan seksiä ja, sitä saan 30v komeilta kolleilta.
Ehkäpä jotain on muuttunut viime vuosien aikana. Täytyy meidän loppujen keksiä jotain muuta elämälle, jos parisuhdekenttä alkaa olla kovin ikäeroinen.