Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
341/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin hämmästynyt siitä, että nuoret miehet haluavat vanhempia naisia.

AS:ssa tulee viestiä hyvinkin nuorilta koko ajan. Kävi mielessä jopa ottaa SS viestisivusta ja laittaa vaikka Aijaahan, sielläpä saisitte provonhuutelijat ihmetellä.

Itse pääsisin valitsemaan ikäluokasta 19 - 23 v päivänä minä hyvänsä, mutta pidän heitä liian nuorina, melkein lapsina.

Jossain kolmessakympissä kulkee minulla raja.

Olen ymmärtänyt, että osa haluaa kokeneen, estottoman naisen, joka opettaa suht kokematonta nuorta miestä. Osa sanoo, että on aina tykännyt vanhemmista. Osalla on varmaan ihan joku fetissi.

Enpä ollut tätäkään tiennyt.

Itselläni halut on yhtä kovat kuin parikymppisenä, ehkä kovemmatkin. Odotan mielenkiinnolla, laantuvatko ne iän myötä.

Jos ei, niin seksiä on kuitenkin luvassa nuoremmilta miehiltä vaikka kuinka vanhaksi.

En siis huoli mitään lapsukaista, eikä ikäero kiihota minua. En silti näe myöskään syytä ottaa omanikäistäni tai etenkään vanhempaa miestä, jonka kiinnostus ja kyvyt seksiin alkavat hiipua. N50+

Eli onko tää ees mikään uus juttu tai fetissi, tekniikan kehityksen ansiosta on vaan huomattavasti paremmat mahdollisuudet toteuttaa itseään, pienellä vaivannäöllä.

Vierailija
342/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja vastauksia, kukaan ei oikeastaan kommentoinut sitä kysymystå että onko sosiaalinen paine se joka estää vanhempien miesten tapailun vaikka muuten tuntuu kiinnostavan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satoja vastauksia, kukaan ei oikeastaan kommentoinut sitä kysymystå että onko sosiaalinen paine se joka estää vanhempien miesten tapailun vaikka muuten tuntuu kiinnostavan

Tapailu on aika kevyttä. Jos tapailun tavoitteena ei ole parisuhde, niin vaikea mieltää siitä kovin voimakasta sosiaalista painetta tulevan, eihän sellainen välttämättä tarkoita julkisia paikoilla näkemistä lainkaan. Jos tavoitteena on se parisuhde, silloin sosiaalisen paineen merkitystä itselle miettii varmasti jo tarkemmin.

Vierailija
344/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh, kyllä pysyttelen tässä 29-vuotiaassani, hän hyvinkin sopiva. Ei ukkeleita mulle:) n43

Millainen 29v mahtaa haluta seksisuhdetta melkein 15 vanhemman naisen kanssa. Itse en tuossa iässä ikäneitoja jallittanut eikä kaveritkaan vaan niitä kaksvitosia :)

Ai millainen mieheni on mielestäni? Kaikin puolin pätevä, meillä on yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet myös, sekä alamme ovat lähellä toisiaan, näin kahden vuoden kokemuksella sanottuna. Että sellainen mies, minulle juuri sopiva. Naurettavaa sotkea itsesi tähän, tuskinpa meillä olisi ollut mitään yhdistäviä tekijöitä muutenkaan, vaikka minkä ikäinen olisit :D

Vierailija
345/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Tuon ikäisissä miehissä on paljon kiusallisia tapauksia, jotka luulevat olevansa maailman hauskin tyyppi. Sitten vitsit ovat luokkaa "hampurilainen munalla ja ranskalaiset rahalla, öhö öhö". Kaikki vähemmistöt ovat vitsi, varsinkin sateenkaariporukka. Rasismi kukoistaa. Syödään mahdollisimman paljon lihaa, että ärsyttäisi vegaaneja. Mitään ei haluta oppia, tiedetään kaikki kun ollaan sentään keski-ikäisiä miehiä, jotka tietävät jo kaiken.

Poikkeuksiakin varmaan löytyy, mutta mieluumin odotan että nykyiset 35-40-vuotiaat miehet pääsevät tuohon ikään, heillä sentään on jotain sivistystäkin.

Vierailija
346/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti riippuu mitä tarkoittaa "nuorekas". Jos on samanlaiset arvot kuin nuoremmilla ja ollaan avoimia maailman muuttumiselle, niin sitten kyllä. Jos nuorekkuus on sitä että ostetaan keski-iän kriisissä moottoripyörä ja aletaan käydä salilla, niin se ei riitä.

Vierailija
347/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sosiaalinen paine vaan tulevaisuudennäkymät omaishoitajana. Sehän juuri on plussaa 40+ ikäisenä ettei piittaa pätkääkään jostain sosiaalisesta paineesta. Itse olen lähempänä 50 ja sanotaan että alle 30v ikäisen miehen kanssa alkais sosiaalista painetta kyllä ilmetä mutta ei muiden takia vaan siksi etten itsekään halua ryövätä joltain nuorelta mieheltä vuosia tämän elämästä. Se olisi yksinkertaisesti väärin. Ja alle 25 ikäisten kanssa en lähtisi edes satunnaiseen seksiin. Ovat tosiaan vielä ihan kakaroita. Tuntisin itseni vanhaksi pervoksi.

Vierailija
348/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vähemmistöt ovat vitsi, varsinkin sateenkaariporukka. Rasismi kukoistaa. Syödään mahdollisimman paljon lihaa, että ärsyttäisi vegaaneja. Mitään ei haluta oppia, tiedetään kaikki kun ollaan sentään keski-ikäisiä miehiä, jotka tietävät jo kaiken.

Poikkeuksiakin varmaan löytyy, mutta mieluumin odotan että nykyiset 35-40-vuotiaat miehet pääsevät tuohon ikään, heillä sentään on jotain sivistystäkin.

Ei tuo tietenkään pelkästään iästä riipu, mutta tosiaan tuollaiset asenteet tuntuvat olevan yleisimpiä juuri vanhemmilla miehillä. Tässä tulee taas se sukupolvien välinen kuilu. Omista ennakkoluuloista pidetään kiinni, vaikka maailma muuttuu ympärillä. Autoilu on pyhä lehmä, pojat on poikia ja me too on naurettavaa vauhkoamista jne. 

Sosiaalinen paine ei vaikuta, sillä en enää aikuisena ole juurikaan välittänyt vanhempieni tai ystävieni mielipiteistä. Eläkeikää lähestyvät miehet eivät vain eivät herätä mitään romanttisia ajatuksia minussa, eikä sen ikäisen kanssa yhteisiä vuosia muutenkaan ehtisi paljon olla.

Vierailija
349/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yes nyt nuoria naisia iskemään papat!

Vierailija
350/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko miehet tosiaan sokeita ukkoutumiselleen? Naisten vanheneminen kyllä nähdään, omaa ei? Kyllähän speedo-Sukaristakin näkee ettei se mikään nuori ole. Eleet on vanhemman miehen, haastattelussa ajatus ei leikkaa niin nopeasti kuin nuoremmalla jne.

Mulle tuli Enbusken uikkarihaastattelusta sellainen fiilis, että sekä haastattelija että tuore vaimo puhuu vähän niin kuin vanhemmalle miehelle puhutaan. Nuoremman kanssa se juttelu ois lennokkaampaa ja nopeatempoisempaa. Vähän samaan tapaan monet muuttavat puhetyyliään vanhuksille jutellessaan, rytmitys ja puhenopeus muuttuu.

Vierailija
351/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sosiaalinen paine, hah. Kaikkea joku keksiikin. Mitään painetta ei tietenkään ole. On vain toteamus, että olet seuraavaa sukupolvea ja mua ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
352/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloittajan kysymykseen: en ole kokeillut, ei hajuakaan tuntuisivatko sopivimmilta.

Vierailija
353/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yes nyt nuoria naisia iskemään papat!

Sitähän ne poloiset on yrittäneet baareissa ja muualla jo vuosikymmenet, mutta naiset vaan nauravat kuppanoille :D

Vierailija
354/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja 55-60v nuorekkaat miehet taidetaan liikkua kovin eri paikoissa. Ei kohtaamisia, ei riskiä tapailusta.

Vierailija
355/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus tuonikäisten tapailusta tökkää omalla kohdallani siihen mitä kognitiivisia muutoksia olen havainnut isässäni 55v iästä lähtien. Ei ole muistisairas, mutta ajatuksenjuoksu, palautuminen, reaktiokyky jne, kaikissa näkee heikkenemistä. Yksittäistapaus, tiedän, mutta aina sen muistaa näitä ikäerojuttuja miettiessä.

Vierailija
356/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja 55-60v nuorekkaat miehet taidetaan liikkua kovin eri paikoissa. Ei kohtaamisia, ei riskiä tapailusta.

Tuon ikäiset miehet eivät tosiaan usein käy mummotunnelissa

Vierailija
357/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset miehet eivät tosiaan usein käy mummotunnelissa

Heh. En käy muuten minäkään.

Seuraava provo.

Vierailija
358/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, kyllä maksimi on oma ikäiseni eli 44, nykyään kun se on yhä enemmän sallittua ja nuorempia kun on tarjolla, miksi ihmeessä ottaisin vanhemman. Tykkään nuorista.

Vierailija
359/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, haluaisin omanikäistä seuraa. Humppatanssit ei kiinnosta.

Vierailija
360/519 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä nyt kovasti tuodaan +40 naisten parasta ennen -päiväyksen täyttymistä esille, niin oman vanhenemisen ja siitä aiheutuvien hetkellisten riittämättömyyden tunteiden jne seurauksena ei välttämättä ole huomattavasti vanhempiin miehiin siirtyminen. Parempi tunnistaa ja käydä ne negatiivisen fiilikset läpi, ja tehdä sen pohjalta harkitumpia valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan