40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Kommentit (519)
Olen 43-vuotias nainen, ja kattelen vähän yli 60-vuotiaita miehiä. Joten en aivan ymmärrä aloitusta.
50 v mies on parhaimmillaan. Paitsi jos " ä m m ä", siihen ei auta edes ikä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-vuotias nainen, ja kattelen vähän yli 60-vuotiaita miehiä. Joten en aivan ymmärrä aloitusta.
Siis miksi ihmeessä. Ei silti ettet saisi katsella mutta kummastuttaa silti miksi ehdoin tahdoin itsensä tuohon tilanteeseen saattaa noin nuorena.
Olen 53 ja pidän eniten 30-40 -vuotiaista miehistä, vanhoista ukoista en niinkään. Itse olen pyrkinyt pitämään itseni kunnossa ja vetreänä, if you know what I mean. Valitettavan usein mies alkaa ukkoutua tuosta 45 ylöspäin.
Ovatko miehet tosiaan sokeita ukkoutumiselleen? Naisten vanheneminen kyllä nähdään, omaa ei? Kyllähän speedo-Sukaristakin näkee ettei se mikään nuori ole. Eleet on vanhemman miehen, haastattelussa ajatus ei leikkaa niin nopeasti kuin nuoremmalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on kuitenkin se, että hyvin harvoille viisikymppisille miehille löytyy nuorempia naisia. Samaa pätee myös toisinpäin. On itsepetosta väittää, että 25-30-vuotias mies jaksaisi olla tosissaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa. Ketään sen ikäistä tuntemaani naista ei enää seksi kiinnosta pätkän vertaa. Joten mummot ja vaarit, tyytykäämme toisiimme.
Vaihdevuosi-iässä naista päinvastoin kiinnostaa seksi yhtä paljon kuin miehiä nuorina. Eli naisista tulee lähes seksihulluja.
T. Sellsinen viisikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on kuitenkin se, että hyvin harvoille viisikymppisille miehille löytyy nuorempia naisia. Samaa pätee myös toisinpäin. On itsepetosta väittää, että 25-30-vuotias mies jaksaisi olla tosissaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa. Ketään sen ikäistä tuntemaani naista ei enää seksi kiinnosta pätkän vertaa. Joten mummot ja vaarit, tyytykäämme toisiimme.
Vaihdevuosi-iässä naista päinvastoin kiinnostaa seksi yhtä paljon kuin miehiä nuorina. Eli naisista tulee lähes seksihulluja.
Tästä olen samaa mieltä
Mies51v
Ketju kahlattu, ja ensimmäinen ajatus on, että taitaa sittenkin olla viisainta heittää pariutumiset muille, ja opiskella hieman lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt sisko, naisvaltaisella alalla, monia viisikymppisiä naisia samassa työpaikassa kanssani. Ketään ei seksi kiinnosta, näin se vaan menee. Itekkin 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sellsinen viisikymppinen nainenSori nyt sisko, naisvaltaisella alalla, monia viisikymppisiä naisia samassa työpaikassa kanssani. Ketään ei seksi kiinnosta, näin se vaan menee. Itekkin 50+
Mistä sinä niitten seksin kiinnostamiset tiedät :D.
Sori nyt sisko, naisvaltaisella alalla, monia viisikymppisiä naisia samassa työpaikassa kanssani. Ketään ei seksi kiinnosta, näin se vaan menee. Itekkin 50+[/quote]
Teillä on poikkeava työyhteisö. Minua haluttaa enemmän kuin koskaan ja samoin kavereitani. Myös tutkimusten mukaan naisilla kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä.
Veikkaanpa, että työpaikallanne on todellisuudessa monta himokasta viisikymppistä naista, jotka eivät vain kehtaa sanoa sitä ääneen, vaan kohteliaasti myötäilevät teitä haluttomia, jos aiheesta puhutaan. Varsinkin jos kommentoitte noita seksikielteisiä heittoja hyvin jämäkkään ja tuomitsevaan sävyyn.
Minä olen sitä mieltä että siitä puhe mistä puute. Se kovimpaan ääneen seksistä meuhkaava voi olla eniten puutteessa. Tämä näkyi aikanaan niin hyvin BB-talossa kun Sebastian Tynkkynen oli siellä. Kaveri oli silloin kaapissa ja selosti jotain vapaaehtoista selibaattia uskonnollisista syistä tms. Jauhoi seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvää koko ajan. Paheksui pareja joilla oli talossa sutinaa ja peitto heilui. Nää sekstailevat parit oli niitä jotka pystyi ajattelemaan päivän aikana jotain muutakin kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sellsinen viisikymppinen nainenSori nyt sisko, naisvaltaisella alalla, monia viisikymppisiä naisia samassa työpaikassa kanssani. Ketään ei seksi kiinnosta, näin se vaan menee. Itekkin 50+
Jutellaan, puhutaan asiat halki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutellaan, puhutaan asiat halki..
Olen itsekin ollut viiskymppisten naisten kanssa samassa työpaikassa ja ei siellä kyllä ihmisten seksielämiä läpikäyty, vaikka vietettiin satunnaisesti aikaa yhdessä työn ulkopuolellakin. Ihan absurdi ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 53 ja pidän eniten 30-40 -vuotiaista miehistä, vanhoista ukoista en niinkään. Itse olen pyrkinyt pitämään itseni kunnossa ja vetreänä, if you know what I mean. Valitettavan usein mies alkaa ukkoutua tuosta 45 ylöspäin.
Olen itse hyvinsäilynyt tyttömäinen 48-v. nainen, ja pidän tuollaista rehvastelua mauttomana sekä miehiltä että naisilta. Kaikki kun luulevat olevansa se ainoa kunnossaoleva ja vetreä. Ihan outo keskustelu. Kaikki haukkuvat omanikäisiään rahjuksiksi:).
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt sisko, naisvaltaisella alalla, monia viisikymppisiä naisia samassa työpaikassa kanssani. Ketään ei seksi kiinnosta, näin se vaan menee. Itekkin 50+
Teillä on poikkeava työyhteisö. Minua haluttaa enemmän kuin koskaan ja samoin kavereitani. Myös tutkimusten mukaan naisilla kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä.
Veikkaanpa, että työpaikallanne on todellisuudessa monta himokasta viisikymppistä naista, jotka eivät vain kehtaa sanoa sitä ääneen, vaan kohteliaasti myötäilevät teitä haluttomia, jos aiheesta puhutaan. Varsinkin jos kommentoitte noita seksikielteisiä heittoja hyvin jämäkkään ja tuomitsevaan sävyyn.
Juuri tästä samaisesta syystä olen monet kerrat ollut työyhteisössä hiljaa. Liuta naisia suuriäänisesti toteaa asian x, joten sehän tarkoittaa että se on totta kaikkien naisten kohdalla. Parempi pysyä pois parrasvaloista. eri
Joo. Onko muka tällainen keskustelu mahdollinen
Nainen 1) Mua ei näin viisikymppisenä haluta yhtään vali vali vali kuivat limakalvot valivali!
Nainen 2 joka haluaa edelleen pysyä kaverina) No meillä kyllä pannaan joka päivä.
Tapasin ihanan miehen.
Kaikki oli täydellistä.
Sitten kuulin että hän on 5,3 vuotta liian vanha.
Järkytyin. Elämäni romahti.
Hirveä sika. Erosimme heti.