Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
321/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ihanan miehen.

Kaikki oli täydellistä.

Sitten kuulin että hän on 5,3 vuotta liian vanha.

Järkytyin. Elämäni romahti.

Hirveä sika. Erosimme heti.

Jos se ois ollut 15.3v liian vanha niin olisit nähnyt sen heti.

Vierailija
322/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 ja pidän eniten 30-40 -vuotiaista miehistä, vanhoista ukoista en niinkään. Itse olen pyrkinyt pitämään itseni kunnossa ja vetreänä, if you know what I mean. Valitettavan usein mies alkaa ukkoutua tuosta 45 ylöspäin.

Olen itse hyvinsäilynyt tyttömäinen 48-v. nainen, ja pidän tuollaista rehvastelua mauttomana sekä miehiltä että naisilta. Kaikki kun luulevat olevansa se ainoa kunnossaoleva ja vetreä. Ihan outo keskustelu. Kaikki haukkuvat omanikäisiään rahjuksiksi:). 

Ja kuitenkin itsekin mainitsit olevasi hyvinsäilynyt ja tyttömäinen. Minusta ei ole yhtään mautonta sanoa asiat rehellisesti, varsinkin kun ollaan nimettöminä täällä. Vai onko ongelma, ettei sinulla ole flaksi käynyt? Parempaa onnea sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on kuitenkin se, että hyvin harvoille viisikymppisille miehille löytyy nuorempia naisia. Samaa pätee myös toisinpäin. On itsepetosta väittää, että 25-30-vuotias mies jaksaisi olla tosissaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa. Ketään sen ikäistä tuntemaani naista ei enää seksi kiinnosta pätkän vertaa. Joten mummot ja vaarit, tyytykäämme toisiimme.

Vaihdevuosi-iässä naista päinvastoin kiinnostaa seksi yhtä paljon kuin miehiä nuorina. Eli naisista tulee lähes seksihulluja.

T. Sellsinen viisikymppinen nainen

Juuri näin. Luultavasti jotkut naiset käyttävät tekosyynä ehkä vaihdevuosia, jos oma ukko ei enää kiinnosta. Minä myös 53 ja seksiä monta kertaa viikossa.

Vierailija
324/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on kuitenkin se, että hyvin harvoille viisikymppisille miehille löytyy nuorempia naisia. Samaa pätee myös toisinpäin. On itsepetosta väittää, että 25-30-vuotias mies jaksaisi olla tosissaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa. Ketään sen ikäistä tuntemaani naista ei enää seksi kiinnosta pätkän vertaa. Joten mummot ja vaarit, tyytykäämme toisiimme.

Vaihdevuosi-iässä naista päinvastoin kiinnostaa seksi yhtä paljon kuin miehiä nuorina. Eli naisista tulee lähes seksihulluja.

T. Sellsinen viisikymppinen nainen

Juuri näin. Luultavasti jotkut naiset käyttävät tekosyynä ehkä vaihdevuosia, jos oma ukko ei enää kiinnosta. Minä myös 53 ja seksiä monta kertaa viikossa.

Tämä. Luulen, että se, ettei enää tarvitse pelätä raskautta, on yksi syy tässä, mutta toki vain yksi.

Vierailija
325/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, kyllä pysyttelen tässä 29-vuotiaassani, hän hyvinkin sopiva. Ei ukkeleita mulle:) n43

Vierailija
326/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä on himokkaita 50 lähestyviä naisia. Oikeassa elämässä tuntuu olevan selkeänä vähemmistönä, ehkä 10-20% sellaisi mutta saattavat vaan tykätä osallistua tähän keskusteluun enemmän kuin haluttomat.

Vierailija
327/519 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh, kyllä pysyttelen tässä 29-vuotiaassani, hän hyvinkin sopiva. Ei ukkeleita mulle:) n43

Millainen 29v mahtaa haluta seksisuhdetta melkein 15 vanhemman naisen kanssa. Itse en tuossa iässä ikäneitoja jallittanut eikä kaveritkaan vaan niitä kaksvitosia :)

Vierailija
328/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä on himokkaita 50 lähestyviä naisia. Oikeassa elämässä tuntuu olevan selkeänä vähemmistönä, ehkä 10-20% sellaisi mutta saattavat vaan tykätä osallistua tähän keskusteluun enemmän kuin haluttomat.

Ei niitä ole, kunhan vanhuuttaan höpisevät. Järjestään jokaisella viisikymppisellä eukolla tässä ketjussa kolmikymppinen rakastaja. Uskoako? No ei.

Vierailija
329/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen 29v mahtaa haluta seksisuhdetta melkein 15 vanhemman naisen kanssa. Itse en tuossa iässä ikäneitoja jallittanut eikä kaveritkaan vaan niitä kaksvitosia :)

29-vuotias mielikuvitusmies?:D

Vierailija
330/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole, kunhan vanhuuttaan höpisevät. Järjestään jokaisella viisikymppisellä eukolla tässä ketjussa kolmikymppinen rakastaja. Uskoako? No ei.

Todennäköisesti innokkaimmin kommentoivat ne joilla on, ne jotka höystävät totuutta ja puhtaat provot.

Vierailija
331/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt Mummotunnelissa? Suosittelen ;-)

Vierailija
332/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se halu kohdistuu muihin kuin ukkoutuneeseen tai muuten seksuaalisesti väärään omaan mieheen.

Hyvä ystäväni lopetti seksin 46-vuotiaana. Hän ei ollut koskaan halunnut miestään ja sai lopulta tarpeekseen. Selitti miehelle, että on normaalia, ettei sen ikäinen nainen enää halua ja mieheen se meni ihan täydestä. Oikeasti ystäväni kuolaa vieraita miehiä ja aina kun näemme kertoo jostain uudesta miehestä, jota haluaa ihan järjettömästi.

Vierailija
333/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa tätä juttua taas :( Minä olen +55v mies ja saan nuorta naista aina kun haluan. Ja minä haluan ! Esim AS profiilini jossa esittelen varsin kookasta lemmensalkoani poikii poikkeuksetta viikottain yhteydenottopyyntöjä nuorilta naisilta siis 20-30v. Itse nautin tuon ikäisistä ja kuten täällä joku sanoikin niin +40v naisten kommentteihin en edes viitsi vastata. Tuon ikäisillä kun maan vetovoima on alkanut valitettavasti tehdä tehtäviään eli kaikki roikkuu. Ja nyt en tarkoita että kaikilla. On myös hyvinsäilyneitä ja timmejä +40v naisia aivan kuten myös meitä todella viriilejä, hyväkuntoisia ja tämän päivän ajatusmaailmalla varustettuja +50v miehiä. Eli kaikki tyylillään, niin minäkin :)

Vierailija
334/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29-vuotias mielikuvitusmies?:D

Joko puhdasta valetta tai satunnaisista kertaseksimiehistä tulee täällä vakkarimiesystäviä :)

Vierailija
335/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt Mummotunnelissa? Suosittelen ;-)

Ei mummotunnelissa 30 miehet pokaa vanhoja naisia, vaan vanhemmat miehet vanhempia naisia.

Vierailija
336/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun ikäeroa on paljon, taustalla saattaa olla halua taloudelliseen hyväksikäyttöön. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiinkin.

Vierailija
337/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ramiree kirjoitti:

Hohhoijaa tätä juttua taas :( Minä olen +55v mies ja saan nuorta naista aina kun haluan. Ja minä haluan ! Esim AS profiilini jossa esittelen varsin kookasta lemmensalkoani poikii poikkeuksetta viikottain yhteydenottopyyntöjä nuorilta naisilta siis 20-30v. Itse nautin tuon ikäisistä ja kuten täällä joku sanoikin niin +40v naisten kommentteihin en edes viitsi vastata. Tuon ikäisillä kun maan vetovoima on alkanut valitettavasti tehdä tehtäviään eli kaikki roikkuu. Ja nyt en tarkoita että kaikilla. On myös hyvinsäilyneitä ja timmejä +40v naisia aivan kuten myös meitä todella viriilejä, hyväkuntoisia ja tämän päivän ajatusmaailmalla varustettuja +50v miehiä. Eli kaikki tyylillään, niin minäkin :)

Ap puhui tapailusta, joka ei tosiaan tarkoita välttämättä mitään parisuhteeseen pyrkimistä. Nuoremmat naiset ilmeisesti hakee nykyisin kokemusta itselleen vanhemmistakin miehistä. Tällä perustein ei voi kuin ihmetellä alkuperäistä kysymystä: miksi +40v naiset siis pyrkisivät 55-60v seuraan? Osa heistä ei sitä seuraa kaipaa, ja se osa jolle kelpaa ei ilmeisesti pysty muuhun kuin kaveruuteen tai ei saa nuorempia. 

Vierailija
338/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hämmästynyt siitä, että nuoret miehet haluavat vanhempia naisia.

AS:ssa tulee viestiä hyvinkin nuorilta koko ajan. Kävi mielessä jopa ottaa SS viestisivusta ja laittaa vaikka Aijaahan, sielläpä saisitte provonhuutelijat ihmetellä.

Itse pääsisin valitsemaan ikäluokasta 19 - 23 v päivänä minä hyvänsä, mutta pidän heitä liian nuorina, melkein lapsina.

Jossain kolmessakympissä kulkee minulla raja.

Olen ymmärtänyt, että osa haluaa kokeneen, estottoman naisen, joka opettaa suht kokematonta nuorta miestä. Osa sanoo, että on aina tykännyt vanhemmista. Osalla on varmaan ihan joku fetissi.

Enpä ollut tätäkään tiennyt.

Itselläni halut on yhtä kovat kuin parikymppisenä, ehkä kovemmatkin. Odotan mielenkiinnolla, laantuvatko ne iän myötä.

Jos ei, niin seksiä on kuitenkin luvassa nuoremmilta miehiltä vaikka kuinka vanhaksi.

En siis huoli mitään lapsukaista, eikä ikäero kiihota minua. En silti näe myöskään syytä ottaa omanikäistäni tai etenkään vanhempaa miestä, jonka kiinnostus ja kyvyt seksiin alkavat hiipua. N50+

Vierailija
339/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja osa päälle kaksikymppisistä miehistä haluaisi, että alistan heitä, tai äiti-poika-leikkejä. Jälkimmäinen, EIEIEIEI! En tiennyt tuollaista olevankaan eikä vähempää voisi kiinnostaa. N50+

Vierailija
340/519 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 ja pidän eniten 30-40 -vuotiaista miehistä, vanhoista ukoista en niinkään. Itse olen pyrkinyt pitämään itseni kunnossa ja vetreänä, if you know what I mean. Valitettavan usein mies alkaa ukkoutua tuosta 45 ylöspäin.

Olen itse hyvinsäilynyt tyttömäinen 48-v. nainen, ja pidän tuollaista rehvastelua mauttomana sekä miehiltä että naisilta. Kaikki kun luulevat olevansa se ainoa kunnossaoleva ja vetreä. Ihan outo keskustelu. Kaikki haukkuvat omanikäisiään rahjuksiksi:). 

Ja kuitenkin itsekin mainitsit olevasi hyvinsäilynyt ja tyttömäinen. Minusta ei ole yhtään mautonta sanoa asiat rehellisesti, varsinkin kun ollaan nimettöminä täällä. Vai onko ongelma, ettei sinulla ole flaksi käynyt? Parempaa onnea sinne.

Olen hyvinsäilynyt ja tyttömäinen, mutta en hauku täällä 8 vuotta itseäni nuorempia miehiä ukkoutuneiksi kuten tuossa ilmeisesti itse teit (sinä 53, 43 on jo "ukkoutunut" ja harrastat 30-40 vuotiaita, suora lainaus tekstistäsi).

Flaksia on ollut koko ikäni niin että rumimpia on joutunut potkimaan pois, toki hieman hiipuen viimeisen viiden vuoden aikana iästäni johtuen. En tosin tyrkytä vit*uani jokaiselle ja pyydystele nuorukaisia pan*maan netistä vimmalla vakuutellen olevani itse se ainoa hyvin säilynyt. 

Toki saahan noin ajatella, tottakai 30-40-vuotiaat ovat vanhempia paremmin säilyneitä kuin vanhemmat. Kirjoituksessasi vaan oli monen miehen kirjoituksesta tuttu ikävä sävy. Itse ollaan niin "nuorekkaita" niin nuorekkaita.