40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"
Kommentit (519)
Ehkä joku 53 - 55 on paras ikäinen mies 40 plus naiselle
Vierailija kirjoitti:
Satoja vastauksia, kukaan ei oikeastaan kommentoinut sitä kysymystå että onko sosiaalinen paine se joka estää vanhempien miesten tapailun vaikka muuten tuntuu kiinnostavan
Sosiaalinen paine ei ole syynä. 15-20 vuotta vanhempien miesten tapailun estää ihan puhtaasti kiinnostuksen puute. Miksi tapailla, jos ei tunne vetoa vanhempiin miehiin?
En katso enää. Kokeilin paria 55 ja 57 miestä ja itse 46v. en iki kuuna päivänä enää halua vanhempaa miestä. Ihan vain senkin vuoksi, että heillä on itsensä ja saman ikäisten ystäviensä kanssa yhtä kankeat ajatusmaailmat ja ovat asenteeltaan tietoisia, mikä on naisen paikka. Sängyssä ovat itsekkäitä ja oma tarve edellä, eikä heiltä kiinnosta kehittyminen paremmaksi. "Hei mä tiedän miten nää hommat hoidetaan", huoh, se on niin nähty.
Sitten on pinttyneet muotikäsitykset, joihin ei saa puuttua. Minulle sanottiin, että miksi "otin" heidät, jos pitää alkaa muuttamaan vaatetusta. Noh, ensinnäkään minä en alunperin heitä valinnut vaan he itse alkoivat liehittelemään. Toisekseen katson nykyään ensin vaatteita ja sitten vasta miestä. Tämä on ystävien ja miesten mukaan varmaan parempi, kuin alkaa muuttamaan ketään. Joo ja tiedän, että seuraava kommentti koskee nirsouttani. Mikä hitto siinä on, ettei nättinä, hyvinsäilyneenä ja nuorekkaana saa valita, ketä haluan ilman negatiivista kommenttia? Ja miksi ylipäätään mies haluaa nuoren naisen, jos itse haluaa pysyä dinona? Kysympä vaan.
Mutta itse kysymykseen "40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?"
1. Nuorekkaat 55-60v. miehet ovat jo kaikki varattuja.
2. Jos kuitenkin sellainen mies tulee vastaan ja tuntee itsensä nuorekkaaksi, niin se ei varmaankaan näy ulospäin, koska on vielä sinkku.
3. Olen kokeillut ja kokeiluksi jää.
4. Eivät tunnu. Edellä purnasinkin jo paljon syitä miksi.
55+ miehet on vielä sodan traumatisoimia, nähneet ajan kun kaikesta oli vielä pulaa. Sen sijaan 45+ nainen on elänyt vain modernia aikaa eikä tiedä noista mitään.
Ei sosiaalinen paine, mutta keski-ikäisenä sitä alkaa vähitellen murehtia omien vanhempiensa ikääntymistä, siihen kuuluvia vaivoja ja lopulta myös kuolemaa. En todellakaan haluaisi murehtia samoja asioita mieheni suhteen. Päinvastoin, toivoisin kumppanilta tukea ja turvaa, ei yhtä huolenaihetta lisää.
15-20v vanhemmille miehille? No ei tunnu sopivimmalta. Liian lähellä oman isän ikää.
Miksei joo, mutta pitäisi oikeasti olla hyvä kuntoinen ja kiinnostunut vielä muistakin asioista kuin siitä mitä on iltaruoaksi ja kymppiuutisista. Joku urheileva vanhempikin mies menisi, ja golf ei riitä. Tärkeintä kuitenkin että on samalla aaltopituudella. Mutta olen nyt kuitenkin naimisissa oman ikäisen kanssa, eikä vaihto ole suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
55+ miehet on vielä sodan traumatisoimia, nähneet ajan kun kaikesta oli vielä pulaa. Sen sijaan 45+ nainen on elänyt vain modernia aikaa eikä tiedä noista mitään.
Ai vietnamin sodan?
Eikö tuo 40+ ole jo liian vanha nuorekkaille +50 miehille. Omat kaverit ainakin hakee alle 30v naisia ja näyttää niitä saavankin. Ei ollut minun nuoruudessa tämmöistä
- Naimissa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vietnamin sodan?
Talvi-ja jatkosodasta ei hetkessä selvitty. Oma isäni (60 v.) on selvästi rintamalla traumatisoituneen isoisäni terrorisoima ja varmaan jotain käytöshäiriöitä on siirtynyt vielä omaankin sukupolveeni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo 40+ ole jo liian vanha nuorekkaille +50 miehille. Omat kaverit ainakin hakee alle 30v naisia ja näyttää niitä saavankin. Ei ollut minun nuoruudessa tämmöistä
- Naimissa oleva mies
Toivottavasti niitä 30v naisia riittää noille +60 miehillekin, etteivät jää yksin.
Olen. Tykkään vanhemmista miehistä, olen aina tykännyt. Juurikin on kuuskymppinen ja menee hienosti. Aktiivinen, hilpeä, tuntee itsensä muttei ole jääräpappa, sellainen iätön tyyppi. Huippu sängyssä kaiken lisäksi, vaikka kukaan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Naimissa oleva mies
Toivottavasti niitä 30v naisia riittää noille +60 miehillekin, etteivät jää yksin.
Minulle ihan sama, mutta kumma kuinka kiinnostuvat noista vanhemmista miehistä. Ei ennen ollut tällaista.
- Naimissa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Naimissa oleva mies
Minulle on riittänyt, muu ei kiinnosta
Olen 44v. ja kokeilen tässä parhaillaan 58v. miestä. On nuorekas, komea ja urheilullinen, mutta ei se nyt vaan riitä. Kaipaan vähän intohimoisempaa seksiä, miehellä ei ensinnäkään ”toimi” kuin ehkä joka kolmas kerta ja sekin on työn ja tuskan takana, ja itse akti on sitten aina samassa asennossa puolilöysällä venkutusta. Eikä mies suostu puhumaan tästä ongelmasta saati hakemaan siihen apua. Että eiköhän tämä kokeilu ala pikkuhiljaa olla tässä.
Nuo papparaiset ajattelevat tässäKIN asiassa vain itseään. Haluavat reilusti nuoremman kumppanin, joka sitten kohta onkin heidän omaishoitaja - ja jää itse leskeksi kuuskymppisenä. Mitä sänssejä luulette, papat, 60 v naisella enää olevan oman vanhuutensa ilonsi ja turvaksi? Meinaatteko, että nappaa tuosta vaan semmoisen 40+ vetreän uroksen?? Ääliöt!!
En ole kiinnostunut vanhusten hoitamisesta. Nainen 40+
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v. ja kokeilen tässä parhaillaan 58v. miestä. On nuorekas, komea ja urheilullinen, mutta ei se nyt vaan riitä. Kaipaan vähän intohimoisempaa seksiä, miehellä ei ensinnäkään ”toimi” kuin ehkä joka kolmas kerta ja sekin on työn ja tuskan takana, ja itse akti on sitten aina samassa asennossa puolilöysällä venkutusta. Eikä mies suostu puhumaan tästä ongelmasta saati hakemaan siihen apua. Että eiköhän tämä kokeilu ala pikkuhiljaa olla tässä.
Kuulostaa että ongelma on miehessä, ei hänen iässään
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas 55-60 v. mies = kuvittelee olevansa.
Muna lurputtaa kun pitäisi olla nuorekas.
Olen kokeillet tavata vanhakkaita 16v miehiä. Pidän paljon parempina.