Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä on turn-off jos nainen kertoo olevansa neitsyt?

Vierailija
04.08.2019 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään neitsyttä vaadi, mutta minusta olisi todella hienoa, jos tapaisin naisen, jolla ei ole ollut kauheasti miehiä, ja jolla ei ole myöskään lapsia eikä ole ollut avioliitossa. Rakastaisin tätä naista luultavasti enemmän kuin pystyisin ikinä rakastamaan sellaista hmmm... päinvastaista naista.

Eli ainakin itselleni se olisi plussa, samoin kuin se ettei olisi neitsyt mutta ei kauhean kokenutkaan.

t. Kolmevitonen mies jolla on ollut neljä seurustelua, ei lapsia eikä yhdessäasumista

Eiköhän tuota toivo kaikki miehet

mies51v

Ei, vaan kaikki säälittävän epävarmat luuserit jotka pelkäävät vertailua. Miten noin vanha voi vielä olla noin hukassa?

Hassua, miten paljon miehet valehtelevat kun tätä asiaa kysytään. Onneksi en ole niin i diootti että uskoisin kun nettipalstoilla väitetään että kokemattoman naisen löytänyt mies pyörtyy onnesta. Olisi ollut melkoinen järkytys kun useampi kiinnostava mies otti jalat alleen asian selvittyä. Onhan se kyllä ihan ymmärrettävää. Jos nainen ei ole harrastanut seksiä ja ikää alkaa olla, jokainen täysijärkinen mies miettii onko tuo ihminen yleensäkään kiinnostunut seksistä.

Mitä ihmeen vertailua? Valtaosa miehistä toivoo mahdollisimman vähän kokenutta naista parisuhteeseen ja niin myös pelimiehet. Usko vain tämä..kuullostat hieman mieheltä joka ei osaa pyöritellä naista sängyssä ja sen takia haluaa kokeneen naisen. Oletat tietysti myös, että nainen iskee sinut, koska et saa suutasi auki naisseurassa.

mies51v

Onko tässä joku asenteenmuutos viimeisen n.10v sisällä? Kun naiset ovat alkaneet ottaa mallia pelimiehistä, etsitään jotain muuta? Enemmän törmännyt ihmettelyyn jos ei parisuhteita tai aktiivista seksielämää ole. En tiedä paljonko tähän vaikuttaa ikä, vanhemmasta ikäluokasta voi löytyä ehkä enemmän ymmärrystä erilaisiin elämäntyyleihin. Ehkä. eri

Vierailija
62/66 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään neitsyttä vaadi, mutta minusta olisi todella hienoa, jos tapaisin naisen, jolla ei ole ollut kauheasti miehiä, ja jolla ei ole myöskään lapsia eikä ole ollut avioliitossa. Rakastaisin tätä naista luultavasti enemmän kuin pystyisin ikinä rakastamaan sellaista hmmm... päinvastaista naista.

Eli ainakin itselleni se olisi plussa, samoin kuin se ettei olisi neitsyt mutta ei kauhean kokenutkaan.

t. Kolmevitonen mies jolla on ollut neljä seurustelua, ei lapsia eikä yhdessäasumista

Olen 5v ja täytän nuo speksit (et tosin kertonut mitä tarkoittaa "ei ole ollut kauheasti miehiä" käytännössä). Mutta sitä en ymmärrä miten voi olettaa etukäteen rakastavasi jotain ihmistä enemmän kuin jotakuta muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 5v ja täytän nuo speksit (et tosin kertonut mitä tarkoittaa "ei ole ollut kauheasti miehiä" käytännössä). Mutta sitä en ymmärrä miten voi olettaa etukäteen rakastavasi jotain ihmistä enemmän kuin jotakuta muuta.

Siis 5v vanhempi. :D

Vierailija
64/66 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko keskustelu on uskomattoman pinnallista ja epäolennaisuuksiin keskittyvää. Eihän kenenkään kokeneisuutta tai neitsyyttä tiedä muut kuin henkilö itse. Muu on arvailua. Jos toinen ihminen kiinnostaa sua, et varmaan aloita tutustumista kysymällä tämän seksikokemuksista. Saattaisi kiinnostus lopahtaa siihen. Jos tavoittelet pikaista parittelua, neitsyys tai sen puuttuminen on sulle tärkeää. Veikkaisin kuitenkin kokemattoman etsivän ensisijaisesti ihmissuhdetta eikä seksiä.

Vierailija
65/66 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko keskustelu on uskomattoman pinnallista ja epäolennaisuuksiin keskittyvää. Eihän kenenkään kokeneisuutta tai neitsyyttä tiedä muut kuin henkilö itse. Muu on arvailua. Jos toinen ihminen kiinnostaa sua, et varmaan aloita tutustumista kysymällä tämän seksikokemuksista. Saattaisi kiinnostus lopahtaa siihen. Jos tavoittelet pikaista parittelua, neitsyys tai sen puuttuminen on sulle tärkeää. Veikkaisin kuitenkin kokemattoman etsivän ensisijaisesti ihmissuhdetta eikä seksiä.

Keskustelu täällä ylipäätään on sellaista, että näitä kun lukee niin neitsyys säilyy ja ne vähillä kokemuksilla olevatkin lopettaa uusien hankkimisen.

Vierailija
66/66 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? - Jos mies (tai nainen) ei osaisi tai kykenisi arvostamaan ja kunnioitamaan sitä, etä en ole harrastanu aiemmin seksiä (kumppanin kanssa), niin eiköhän se olsi varma merkki, että elämän arvomme ovat ni-in erilaise, että mahaisinko hänä enää kumppanikseni haluta.

Olen 30 + vuotias ja "edellen" neitsyt. - Ja neitsyenä aion ollakin mieluummin kuin alkaisin hankkiutumaan neitsyydestäni eroon väkisin;  tai maksamalla jollekulle sen viemisestä. PS: En ole tai koe itseäni ns aseksuaaliksi. 

Onko sinulla siis jokin erityinen syy, miksi et ole "hankkiutunut eroon neitsyydestäsi"? Ellei kyseessä ole uskonto tai aseksuaalisuus, kyllähän tuo kuulostaa ulkopuolisen kannalta erikoiselta, ettei sinulla ole koskaan ollut poikaystävää ja seksiä. Ei kai siinä ole mistään arvostamisesta ja kunnioituksesta kyse vaan silkasta hämmennyksestä. 

Mistä teet johtopäätöksen, ettei minulla olisi ollut ikinä poikaystävää?  Erityisen uskonnollinen en koe tai tunne olevani. (kirkkoon kuulun rivijäsenenä, mutta niin kai aika moni muukin).

Hankkiutunut neitsyydestäni eroon?  Missä?

Onko sinulle vierasta, ettei kaikilla meillä ei elämä; vai kohtaloksiko pitäisi kutsua sitä, kun ei 30 + vuotiaana ole tullut tilaisuutta jossa seksi kumppanin kanssa olisi tuntunut luontevalta ja tilanteeseen sopivalta niin, että kumpikin olisi sitä halunnut ja / tai ollut siihen valmis ja halukas.

En minä ole, enkä ole ollut haarojani kenelle tahansa valmis aukomaan, eikä tässä ole minusta mitään outoa.    

Olen eri kirjoittaja. Kyllä minusta ainakin on vähän outoa, jos yli kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä ei ole tullut vastaan ketään, kenen kanssa haluaisi seksiä ja kokisi olevansa siihen valmis, olettaen siis, että ei ole aseksuaali. Tulee mieleen, että ovatkohan odotukset kumppanille ihan realistiset. Voi toki olla, että kyse on sattumasta, mutta todennäköisempänä pidän sitä, että asiaan liittyy joitain psyykkisiä tekijöitä. Siihen, että suhde seksiin ja seksuaalisuuteen ei ole aivan luonteva, viittaa kohta "enkä ole ollut haarojani kenelle tahansa valmis aukomaan". Ei seksi ole mitään haarojen aukomista - ei edes silloin, kun se tapahtuu vähemmän vakavassa suhteessa. Kun on ylittänyt reilusti iän, jossa lähes kaikilla muilla on jo seksikokemuksia, nousee kynnys koko ajan korkeammaksi ja mahdollisuudet löytää samanhenkinen kumppani vähenevät. Jos ei ketään sopivaa ole tuohon ikään mennessä onnistunut tapaamaan, millä todennäköisyydellä sellainen löytyy myöhemmin? Suurin osa yli kolmekymppisistä on joko parisuhteessa tai sitten käynyt jo läpi yhden tai useamman eron.

Olen pyöreästi 40 vuotias neitsytnainen ja kyllä minun kohdalleni on sattunut useita miehiä, joiden kanssa olisin halunnut seksiä - he eivät halunneet minua. Toki minun täytyy myöntää, että odotukset kumppanille eivät välttämättä ole ihan realistiset, haluan mm luotettavan, uskollisen ja turvallisen ihmissuhteen jossa on kemiaa ja samanlaiset arvot. Neitsyys ei tosin ole mitään "samanhenkisyyttä", vaan ihan muut asiat. Minä en myöskään pidä siitä, että neitsyyteni olisi mikään ihailtava palkinto, päinvastoin tuo olisi minun esineellistämistä ja kuvottavaa toimintaa. Samanhenkisyys ei siis siitä katoa yhtään mihinkään, vaikka olenkin seksuaalisesti kokematon näin vanhana, arvostan ihan yhtälailla vakaata parisuhdetta, yhteiskunnallisia asioita ja noin, olin harrastanut seksiä tai en. Irtosuhteet on minulle täysin poissuljettu vaihtoehto ja tottakai pelkään, etten löydä parisuhdetta ikinä, mutta se ei johdu kokemattomuudestani - kokemattomuuteni johtuu siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän