TINDER. Onko sinulla siellä profiili? Saatko paljon tykkäyksiä?
Loin ekaa kertaa ikinä profiilin sinne, olen jo päälle nelikymppinen nainen. Käyttäjien aktiivisuus yllätti todella. Oletteko löytäneet etsimäänne seuraa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehillä on vähän hiljaisempaa, ei mitään 6000+ tykkäyksiä.
Mätsejä on parikymmentä, uusia ehdokkaita ei enää tule vaan haku näyttää koko ajan tyhjää.
Näinhän se on. Miehiä on Tinderissä varmasti se sama kolminkertainen määrä naisiin nähden, kuten muissakin deittipalveluissa. Kun jantterit vielä tykkää kaikista naisista kerrallaan, niin peruskerttukin saa helposti vähintään satoja tykkäyksiä.
Sinulla on ihan hyvä määrä noita osumia, itsellä muutama vähemmän. Olen hiukan alle nelikymppinen, liikunnallinen ja lapseton mies. Useita kuvia, ei selfieitä ja profiilitekstikin on viilattu viimeisen päälle. Mutta ei näillä ole mitään väliä, kun se naama ei vaan riitä. :)
Olen ollut nyt muutaman päivän. Pidän itse niin harvasta, mutta tällä hetkellä mätsejä 21. Jos hankkisin goldin, niin onko sen irtisanominen helppoa?
Mulla tuli heti tuo 99+ tykkääjää, eikä se ole muuttunut tuosta viikon aikana. Onko teillä siis muuttuva luku tuossa?
Miehenä ja kun yritän estellä "turhat" tykkäykset. Kuukauden aika olen saanut vain 12 tykkäystä. Ja 0 match. Itse tykännyt ehkä 20 naisesta. (eikä minulla ole goldia joten en osaa sanoa olisiko noi naisten tykkäykset todellisia tai matchin arvoisia)
Mutta tämän ketjun perusteella voin sanoa että tinder on aika turha väline etsiä pitkäaikaista parisuhdetta. Onneksi on myös parempi palvelu käytössä (OkCupid), jossa tulee n. 20 tykkäystä kuukaudessa (ja ehkä 1match/kk).
-M38
MIesten ja naisten viestien ja kontaktien suhde on tutkitusti noin 1 : 100
Elämä on
Noiden soveusten kultaaika oli ja meni jo
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut nyt muutaman päivän. Pidän itse niin harvasta, mutta tällä hetkellä mätsejä 21. Jos hankkisin goldin, niin onko sen irtisanominen helppoa?
On helppoa. Tinderin gold-asetuksista löytyy kohta Lopeta tilaus. Pari klikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä yhtään miehen kokemusta tässä ketjussa, erikoista 🤔
Meillä miehillä on vähän hiljaisempaa, ei mitään 6000+ tykkäyksiä.
Minulle tuli melko nopeasti 99+ tykkäystä, mutta taitavat olla suurelta osin Tinderin mainoskikka, feikkejä ja sähkömainoksia. Tuosta tykkäyksien määrä ei ole kasvanut, vaikka olen kesälomalla matkustellut jonkin verran, eli niitä on kerätty laajalta alueelta suurista suomalaisista kaupungeistä ja vähän ulkomailtakin. Edes Pietarin miljoonakaupungista ja Tukholmasta ei tullut kuin pari mätsiä
Mätsejä on parikymmentä, uusia ehdokkaita ei enää tule vaan haku näyttää koko ajan tyhjää.
Montako matchia sitten oikein tarvitset?
No jos nainen ei löydä 5000-6000 tykkääjästä yhtään pidemmän päälle kiinnostavaa, miksi miehelle pitäisi riittää yksi match?
551 matchia näyttäis tällä hetkellä olevan, ja swiippaan oikealle ehkä paria miestä sadasta. Asun suurkaupungissa ulkomailla, eli täällä miehiä kyllä riittää, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan seksin perässä ja alotukset pitkälti niillä 'Wanna fuck?' tyylin ja siihen se sitten yleensä jää, koska olen etsimässä jotain vakavampaa. Jos menee treffeille asti, niin silloinkin miehet pyrkii vaan sänkyyn. Tän vuoksi oonkin nyt melkein kokonaan lopettanut Tinderin käytön.
Näin nelikymppisenä miehenä tinder vaikutti aika turhalta sovellukselta. Olen akateeminen, kohtuullisen hyvä keskustelemaan ja livenä tapaamani naiset viihtyvät mun seurassa, mutta pystäreistä ja baareista ei tahdo löytyä itselle sopivan oloisia naisia, jotka olisivat kiinnostuneita esimerkiksi vaelluksista tai pitkistä purjehdusretkistä. Niinpä ajattelin että tinderistä löytyisi suosittuna sovelluksena ne naiset joilla olisi samanlaisia kiinnostuksenkohteita kun minulla, mutta ei sieltä löytynyt mitään. Syynä on luultavasti se, että koska naisilla harvemmin oli mitään tekstiä profiileissaan, niin ainoaksi arviointikriteeriksi jäi kuvat ja ulkonäkö ja kun pidin tykkäysrajana suurinpiirtein naisia jotka ovat kiinnostuneet minusta livenä, niin matchien määrän pystyi laskemaan yhdellä kädellä. Aloitin jokaisen kanssa keskustelun, mutta saldoksi jäi yksi vastaus ja sen jälkeinen ghostaus. Kokeilin myös tinder goldia, jotta näkisin ne 99+ tykkäystä, joiden kanssa ei tullut matchia, mutta ei sieltä löytynyt yhtään kiinnostavaa tapausta, vaan suurin osa oli juuri näitä botteja ja feikkiprofiileja. Uskon että tinderin ongelma on juurikin se, että se on mahdollisimman huono sovellus kaltaisilleni miehille, ja tämän vuoksi he eivät viihdy sovelluksessa jos eivät satu olemaan epätoivoisia. Tämän vuoksi tinderiin luultavasti kertyy miehiä, joilla on riittävä ulkonäkö ja tavoitteena ei ole sitoutuminen, kun taas riittävän ulkonäön omaavat miehet jotka haluavat sitoutua häviävät sieltä nopeasti. Ja lisäksi siellä on luultavasti paljon epätoivoisia miehiä, jotka ovat valmiita luistamaan kaikista kriteereistä kunhan vaan löytävät jonkun, mutta koska naisille ei kelpaa epätoivoinen mies, niin näidenkään määrä ei juuri vähene.
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä miehenä tinder vaikutti aika turhalta sovellukselta. Olen akateeminen, kohtuullisen hyvä keskustelemaan ja livenä tapaamani naiset viihtyvät mun seurassa, mutta pystäreistä ja baareista ei tahdo löytyä itselle sopivan oloisia naisia, jotka olisivat kiinnostuneita esimerkiksi vaelluksista tai pitkistä purjehdusretkistä. Niinpä ajattelin että tinderistä löytyisi suosittuna sovelluksena ne naiset joilla olisi samanlaisia kiinnostuksenkohteita kun minulla, mutta ei sieltä löytynyt mitään. Syynä on luultavasti se, että koska naisilla harvemmin oli mitään tekstiä profiileissaan, niin ainoaksi arviointikriteeriksi jäi kuvat ja ulkonäkö ja kun pidin tykkäysrajana suurinpiirtein naisia jotka ovat kiinnostuneet minusta livenä, niin matchien määrän pystyi laskemaan yhdellä kädellä. Aloitin jokaisen kanssa keskustelun, mutta saldoksi jäi yksi vastaus ja sen jälkeinen ghostaus. Kokeilin myös tinder goldia, jotta näkisin ne 99+ tykkäystä, joiden kanssa ei tullut matchia, mutta ei sieltä löytynyt yhtään kiinnostavaa tapausta, vaan suurin osa oli juuri näitä botteja ja feikkiprofiileja. Uskon että tinderin ongelma on juurikin se, että se on mahdollisimman huono sovellus kaltaisilleni miehille, ja tämän vuoksi he eivät viihdy sovelluksessa jos eivät satu olemaan epätoivoisia. Tämän vuoksi tinderiin luultavasti kertyy miehiä, joilla on riittävä ulkonäkö ja tavoitteena ei ole sitoutuminen, kun taas riittävän ulkonäön omaavat miehet jotka haluavat sitoutua häviävät sieltä nopeasti. Ja lisäksi siellä on luultavasti paljon epätoivoisia miehiä, jotka ovat valmiita luistamaan kaikista kriteereistä kunhan vaan löytävät jonkun, mutta koska naisille ei kelpaa epätoivoinen mies, niin näidenkään määrä ei juuri vähene.
Tämä vahvistaa taas sen, että itse tutustun kiinnostaviin miehiin paremmin, jos juttelen pitkään jonkun kanssa netissä. Paljastuu paremmin asenteet ja kiinnostukset. Ulkonäkö ei ole merkityksetön asia, mutta yleensä kun olen jonkun kanssa jutellut pitkään, kivoilta ja kiinnostavilta vaikuttavat (on tekemistä elämässä) myös ovat ulkonäöltään ok.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vahvistaa taas sen, että itse tutustun kiinnostaviin miehiin paremmin, jos juttelen pitkään jonkun kanssa netissä. Paljastuu paremmin asenteet ja kiinnostukset. Ulkonäkö ei ole merkityksetön asia, mutta yleensä kun olen jonkun kanssa jutellut pitkään, kivoilta ja kiinnostavilta vaikuttavat (on tekemistä elämässä) myös ovat ulkonäöltään ok.
N40
Kuka autisti luuseri oikeasti tarvitsee nettiä tutustuakseen? Narkomaanitkin ovat parempia kuin nettideittaajat, jotka lankeavat tyhmään huijaukseen. Suurin osa siellä on feikkejä ja loput tekoälyn tekemiä sääliprofiileja.
Jos ei livenä osaa seuraa saada niin kannattaa vetää johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Kuka autisti luuseri oikeasti tarvitsee nettiä tutustuakseen? Narkomaanitkin ovat parempia kuin nettideittaajat, jotka lankeavat tyhmään huijaukseen. Suurin osa siellä on feikkejä ja loput tekoälyn tekemiä sääliprofiileja.
Jos ei livenä osaa seuraa saada niin kannattaa vetää johtopäätökset.
Provoilijakin löysi ketjun.
Vierailija kirjoitti:
551 matchia näyttäis tällä hetkellä olevan, ja swiippaan oikealle ehkä paria miestä sadasta. Asun suurkaupungissa ulkomailla, eli täällä miehiä kyllä riittää, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan seksin perässä ja alotukset pitkälti niillä 'Wanna fuck?' tyylin ja siihen se sitten yleensä jää, koska olen etsimässä jotain vakavampaa. Jos menee treffeille asti, niin silloinkin miehet pyrkii vaan sänkyyn. Tän vuoksi oonkin nyt melkein kokonaan lopettanut Tinderin käytön.
Miksi valitsette vain panomiehiä?
Mitä on botit ja feikkiprofiilit? En tiedä sanaa botti, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsette vain panomiehiä?
No sehän se, kun koitan niitä juuri välttää. Jos miehen profiili on täynnä peiliselfieitä tai salikuvia niin saa kyllä heti vasenviiskaisun multa, mutta kun valitettavisti usein profiilin kannalta kivantuntuinen kaveri silti on vaan sen yhden perässä...
Vierailija kirjoitti:
Nigerialaishuijauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigerialaishuijauksia.
Botti = robotti/automaatio
Jonka taustalla yleensä on kyllä juuri noi nigerialaishuijaukset
En ole. Sinkkuna 5vuotta, sama aika ilman seksiä. Parempi olla ja elää näin. mies27
Tykkäyksiä ei ole tullut meikäläiselle kuin jotain parikymmentä. Tämä siis noin viiden kuukauden aikana. Naiset tuntuvat odottavan että miehet lähettävät viestin ensin ja näin olen toiminut. Kaksi naista on matcheista vastannut jotain. Eipä tuo tunnu olevan oikein hyvä tapa löytää ketään. Itse etsin suurinpiirtein ikäistäni naista. Ei mitään hetken huumaa vaan olisin valmis seurustelemaan jos oikea kumppani löytyy. En ole heti vailla seksiä ja haluaisin tutustua ja viettää aikaa. No, pitänee keksiä jotain muuta.
M39
Näet ne tykkäykset Tinder Goldissa. Itsellä oli 1900 tykkäystä. Sieltä sitten valkkasin muutaman mätsin.