Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TINDER. Onko sinulla siellä profiili? Saatko paljon tykkäyksiä?

Vierailija
04.08.2019 |

Loin ekaa kertaa ikinä profiilin sinne, olen jo päälle nelikymppinen nainen. Käyttäjien aktiivisuus yllätti todella. Oletteko löytäneet etsimäänne seuraa?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

551 matchia näyttäis tällä hetkellä olevan, ja swiippaan oikealle ehkä paria miestä sadasta. Asun suurkaupungissa ulkomailla, eli täällä miehiä kyllä riittää, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan seksin perässä ja alotukset pitkälti niillä 'Wanna fuck?' tyylin ja siihen se sitten yleensä jää, koska olen etsimässä jotain vakavampaa. Jos menee treffeille asti, niin silloinkin miehet pyrkii vaan sänkyyn. Tän vuoksi oonkin nyt melkein kokonaan lopettanut Tinderin käytön.

Miksi valitsette vain panomiehiä?

No sehän se, kun koitan niitä juuri välttää. Jos miehen profiili on täynnä peiliselfieitä tai salikuvia niin saa kyllä heti vasenviiskaisun multa, mutta kun valitettavisti usein profiilin kannalta kivantuntuinen kaveri silti on vaan sen yhden perässä...

Koitas kiusallas käydä treffeillä jonkun vähemmän komean ja täten oman tasoisesi kanssa, niin voi tapahtua kummia!!

Vierailija
42/70 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten ok kirjoittaa Tinderin bioon et 'tositarkoituksella' tai jotain vastaavaa?

Haluais edes vähän karsia kevyttä seuraa hakevia pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten ok kirjoittaa Tinderin bioon et 'tositarkoituksella' tai jotain vastaavaa?

Suosittelen, en kyllä tiedä karsiiko mutta ainakin itse skippaan miehenä jos ei ole kerrottu miksi on.

Hmm, saattaa kyllä olla pahimmassa tapauksessa että tykkäyksiä tulee lisää. 🤔

Oletan että olit nainen. 😉 Naiset on palvelussa liian pinnallisesti joten voisi olettaa että suuri osa miehistä tykkää kaikista joilla ei ole tietoja profiilissa. Taas ne jotka etsivät tasa-arvoista pitkäaikaista kumppania skippaa naiset jotka yrittävät vain kuvalla/kuvilla saada seuraa.

Mutta voin olla väärässä enkä halua yleistää tuon enempää. (itse ainakin toimin tuolla tavalla).

-M38

Ps. Mutta luulisi että naisillekin olisi mukavempia palveluita. Kuten OkCupid (josta myös löytyy kännykkä äppi) tai treffit.suomi24.fi. Väittäisin että niistä löytyy paremmin todellisia kumppani ehdokkaita kuin tinderistä. Ja ette huku turhanpäiväisiin tykkäys massoihin.

Vierailija
44/70 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, en kyllä tiedä karsiiko mutta ainakin itse skippaan miehenä jos ei ole kerrottu miksi on.

Oletan että olit nainen. 😉 Naiset on palvelussa liian pinnallisesti joten voisi olettaa että suuri osa miehistä tykkää kaikista joilla ei ole tietoja profiilissa. Taas ne jotka etsivät tasa-arvoista pitkäaikaista kumppania skippaa naiset jotka yrittävät vain kuvalla/kuvilla saada seuraa.

Mutta voin olla väärässä enkä halua yleistää tuon enempää. (itse ainakin toimin tuolla tavalla).

-M38

Ps. Mutta luulisi että naisillekin olisi mukavempia palveluita. Kuten OkCupid (josta myös löytyy kännykkä äppi) tai treffit.suomi24.fi. Väittäisin että niistä löytyy paremmin todellisia kumppani ehdokkaita kuin tinderistä. Ja ette huku turhanpäiväisiin tykkäys massoihin.

Kaikissa muissa palveluissa vaan tuntuu olevan tosi vähän porukkaa. OkCupid olisi muuten loistava, mutta sieltä on vaihtoehdot aika nopeasti selattu. HappyPancakessa taas ryöpsähti sellainen määrä viestejä heti rekisteröitymisen jälkeen, ettei niihin ehtinyt edes vastata. Siellä siis ainoa vaihtoehto on naisena estää viestien lähettäminen ja olla itse aktiivinen. Tinderissä tulee vain tykkäyksiä, mutta nehän nyt eivät hirveästi häiritse.

Vierailija
45/70 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindernero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

551 matchia näyttäis tällä hetkellä olevan, ja swiippaan oikealle ehkä paria miestä sadasta. Asun suurkaupungissa ulkomailla, eli täällä miehiä kyllä riittää, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan seksin perässä ja alotukset pitkälti niillä 'Wanna fuck?' tyylin ja siihen se sitten yleensä jää, koska olen etsimässä jotain vakavampaa. Jos menee treffeille asti, niin silloinkin miehet pyrkii vaan sänkyyn. Tän vuoksi oonkin nyt melkein kokonaan lopettanut Tinderin käytön.

No sehän se, kun koitan niitä juuri välttää. Jos miehen profiili on täynnä peiliselfieitä tai salikuvia niin saa kyllä heti vasenviiskaisun multa, mutta kun valitettavisti usein profiilin kannalta kivantuntuinen kaveri silti on vaan sen yhden perässä...

Koitas kiusallas käydä treffeillä jonkun vähemmän komean ja täten oman tasoisesi kanssa, niin voi tapahtua kummia!!

Tämä. Naiset aina väittävät mätsäävänsä tavismiehiä, mutta kaikki esimerkit ovat kertoneet toista ja menneet sinne top 20 % osastolle.

Vierailija
46/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M38

Kaikissa muissa palveluissa vaan tuntuu olevan tosi vähän porukkaa. OkCupid olisi muuten loistava, mutta sieltä on vaihtoehdot aika nopeasti selattu. HappyPancakessa taas ryöpsähti sellainen määrä viestejä heti rekisteröitymisen jälkeen, ettei niihin ehtinyt edes vastata. Siellä siis ainoa vaihtoehto on naisena estää viestien lähettäminen ja olla itse aktiivinen. Tinderissä tulee vain tykkäyksiä, mutta nehän nyt eivät hirveästi häiritse.

Totta että tinderissä on suuri osa porukasta. Mutta jos se pitkäaikainen kumppani on mielessä niin ei sillä suurella määrällä ole merkitystä tai no on mutta negatiiviseen suuntaan.

Ja kyllähän noihin muihin palveluihin tulee kokoajan lisää porukkaa. Ei kyllä samassa määrin kuin tinderiin.

Vierailija
47/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon palvelun kautta kukaan ole löytänyt itselleen sielunkumppania. Sieluttomat ihmiset siellä parveilee, jos olet yksi heistä niin sitten...

Vierailija
48/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemus;

Suomesta sain kaksi tykkästä 2 kk aikana josta yksi oli takuulla feikki. En mätchännut kumpaakaan.

Sitten vaihdoin tinder pässportilla ulkomaille. Nyt on 1kk aikana tullut n. 300 mätchiä, suurin osa 20+/- 2v hotteja misuja.

Eli ihan naurettavaa miten vähän tykkäyksiä sain verrattuna siihen miten huonoa laatua suomalaiset naiset ovat. Suomessa vetäisin ehkä n. 10% oikealle ja muissa paikoissa voi mennä jopa puolet.

Todelliset naisten markkinat taitaa olla tässä maassa kun on varaa olla noin kranttu.

Vierailija
49/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törmäsin mun tulevaan vaimoon ihan kasuaalisti, joillain treffeillä juteltii tindereistä ja muista, molemmat miltei oksenti pöytään että miten jotkut voi.

Vierailija
50/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindernero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naiset aina väittävät mätsäävänsä tavismiehiä, mutta kaikki esimerkit ovat kertoneet toista ja menneet sinne top 20 % osastolle.

Ei sun matikka täsmää kun täällä kertovat että tykkäyksiä on 3000 tai 5000 ja siitä mätchäilevät n 20 parhainta.

Ei v-ttu että nyt on kulta aikaa naisille. Tinderissä naiset voivat valkata kaikessa rauhassa jonkun al fa jän niksen seksi- tai parisuhdekumppaniksi kun ennen joutuivat menemään baareihin missä tavismiehetkin saivat olla riesana häiritsemässä.

#m eetoolla on luotu pelon ilmapiiri tavismiehille jotta ne eivät nykyisin uskaltaisi lähestyä naisia edes koulussa, työpaikalla, kaupassa ym.

Vierailija
51/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Tinder-tili puolen vuoden ajan käytössä. Sinä aikana matchejä tuli reilu kymmenen, tykkäyksiä näkyi olleen +25. Usein vastaukset olivat yhden sanan mittaisia tai vaihtoehtoisesti ei kuulunut mitään. Jokaiselle naiselle kirjoitin yksilöidyn aloituksen.

Viimeisen kahden kuukauden aikana en saanut yhtään matchiä ja lopulta poistin tilini.

M27

Vierailija
52/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa kun vertailee miesten ja naisten tykkäyksiä. Mutta saadaan miehet katsoa vain peiliin ja kiroilla muille miehille.

Vierailija
53/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindernero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä noin luet? Minusta tässä useampi on kertonut mätsäävänsä sopivien tyyppien kanssa. Mä ainakin jätän ne ilmiselvät alfat (...) mätsäämättä, samoin kaikki lentäjiksi ilmoittautuvat tai tuloillaan pröystäilevät, autoilla tai muulla omaisuudella leveilevät, Alpeilla laskettelevat, syvänmerensukeltajat, surffimiehet jne. En koe meillä olevan mitään yhteistä, enkä näe itseäni osana sitä elämäntyyliä. Se, että mätsään n. 1 prosentin kanssa omien tykkääjieni joukosta, ei tarkoita sitä, että se tyyppi on top 1% muuten kuin mun silmissä.

Vierailija
54/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä törmäsin mun tulevaan vaimoon ihan kasuaalisti, joillain treffeillä juteltii tindereistä ja muista, molemmat miltei oksenti pöytään että miten jotkut voi.

Hienoa, että löysitte toisenne. Meillä vähän aikuisemmilla on monesti toisin. Mahdollisuudet törmätä ihan kasuaalisti sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa on suht samassa elämäntilanteessa, jonka kanssa haluaa suht samoja asioita, jonka kanssa nyt yleensä ottaen tulee juttuun, puhumattakaan ajan rajallisuudesta kun kaikilla on työ ja mahdollisesti lapsiakin...no, ne mahdollisuudet ovat minimaaliset. Meille tinderit ja muut on tarpeen. Emmekä ole oksentaneet pöytiin enää muutamaan kymmeneen vuoteen, jos silloinkaan.

Vierailija
55/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuudet törmätä ihan kasuaalisti sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa on suht samassa elämäntilanteessa, jonka kanssa haluaa suht samoja asioita, jonka kanssa nyt yleensä ottaen tulee juttuun, puhumattakaan ajan rajallisuudesta kun kaikilla on työ ja mahdollisesti lapsiakin...no, ne mahdollisuudet ovat minimaaliset. Meille tinderit ja muut on tarpeen.

Asia on juurikin näin, erittäin hyvä kommentti! Itsekään en enää hirveästi viihdy sellaisissa paikoissa, joissa voisi mahdollisesti tavata vastakkaista sukupuolta, joten kaikki muut tavat seuran löytämiseen kiinnostavat tietenkin.

Itse jatkan toiveikkaana deittisovellusten käyttöä, se oikea osuu kohdalle ennemmin tai myöhemmin..tai on osumatta. Mutta kotoa ei kukaan tule hakemaan, se on ainakin varmaa. :D

M_40

Vierailija
56/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kissanpäivät Tinderissä sekä muissa treffialustoilla. Tästä on ihan tehty tutkimustakin: 

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

Kannattaa käyttää hyödyksi :) Tosin jonkinlainen osa noista tykkäyksistä on kundeilta, jotka haluaa tasan yhtä asiaa. Eli mikäli haluat itsekin sitä, niin antakaa palaa. Nauttikaa :)

Vierailija
57/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut profiili siellä vajaan kuukauden ajan, otin sen Tinder goldin kuukaudeksi ja se loppuu kohta. Tykkäyksiä on n. 5200, en minä tiedä onko se paljon vai vähän, mutta mitäpä sillä väliäkään. Olen mätsännyt sellaisten äkkiseltään ajateltuna mun kanssa yhteensopivien kanssa, mätsejä on ollut koko aikana satakunta. Keskusteluja käynnissä harvakseltaan enää, en ole kyllä itsekään jaksanut olla aktiivinen. Alussa oli vilkkaampaa. Nyt en ole enää ottanut uusia mätsejäkään enää pariin viikkoon, kun jotenkin into hävisi. Seuraa olen saanut halutessani. Olen käynyt kahvilla ja syömässä ympäri Suomea reissatessani. Mitään pidemmän päälle kiinnostavampaa ei ole tullut vastaan. Kun tinder gold loppuu, poistan sovelluksen ja unohdan miehet :) Etsimällä ei kuulemma mitään löydäkään :D

N42

Ei hyvää päivää 5200..antaa "vähän" väärää kuvaa todellisuudesta.

Selittää paljon miten "oikeat" eivät kohtaa palvelussa.

Ei mahda muuta kuin pyöritellä päätä.

-M38

Kyseessä täytyy olla ihan poikkeuksellinen kaunotar, ei normaali nainen. Olen tuota nuorempi nainen ja matcheja ei Suomessa tule juuri lainkaan. En tiennyt olevani niin ruma, mutta kai on pakko uskoa, jos vanhempi nainen saa noin paljon matcheja. En oikein usko tuohon lukuun. Lopetin käytön kun en enää kuukauteen saanut lainkaan matcheja.

Vierailija
58/70 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut profiili siellä vajaan kuukauden ajan, otin sen Tinder goldin kuukaudeksi ja se loppuu kohta. Tykkäyksiä on n. 5200, en minä tiedä onko se paljon vai vähän, mutta mitäpä sillä väliäkään. Olen mätsännyt sellaisten äkkiseltään ajateltuna mun kanssa yhteensopivien kanssa, mätsejä on ollut koko aikana satakunta. Keskusteluja käynnissä harvakseltaan enää, en ole kyllä itsekään jaksanut olla aktiivinen. Alussa oli vilkkaampaa. Nyt en ole enää ottanut uusia mätsejäkään enää pariin viikkoon, kun jotenkin into hävisi. Seuraa olen saanut halutessani. Olen käynyt kahvilla ja syömässä ympäri Suomea reissatessani. Mitään pidemmän päälle kiinnostavampaa ei ole tullut vastaan. Kun tinder gold loppuu, poistan sovelluksen ja unohdan miehet :) Etsimällä ei kuulemma mitään löydäkään :D

N42

Ei hyvää päivää 5200..antaa "vähän" väärää kuvaa todellisuudesta.

Selittää paljon miten "oikeat" eivät kohtaa palvelussa.

Ei mahda muuta kuin pyöritellä päätä.

-M38

Kyseessä täytyy olla ihan poikkeuksellinen kaunotar, ei normaali nainen. Olen tuota nuorempi nainen ja matcheja ei Suomessa tule juuri lainkaan. En tiennyt olevani niin ruma, mutta kai on pakko uskoa, jos vanhempi nainen saa noin paljon matcheja. En oikein usko tuohon lukuun. Lopetin käytön kun en enää kuukauteen saanut lainkaan matcheja.

Siis kyseessä on tykkäykset, ei matchit. Nyt niitä on n. 5400, muutama päivä tinder goldia vielä jäljellä. Matcheja mulla on muutamia kymmeniä, mutta hiljaista on viestirintamalla. Enkä itsekään jaksa lähetellä mitään. Ja mitä nyt ulkonäköön tulee, niin en ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis, ihan nätti, mutta mulla on kyllä poikkeuksellisen hyvä kroppa. Varmaan se vähän vaikuttaa. Tuo N42.

Vierailija
59/70 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tinder kokemus miehenä 29-33v ikävuosina.

Noin 60 treffit.

1x 3kk tapailu

1x seksiä 4.treffien päätteeksi

Paljon 2., 3. ja 4.treffejä jotka päättyivät kaveripakkeihin naisten puolelta.

Jos mietin miten paljon sovellus on vienyt aikaa ja tuottanut pettymyksiä niin vaikea sanoa, että onko ollut vaivan arvoista. Kyllähän treffeillä on kiva käydä, mutta ei tee henkiselle hyvinvoinnille hyvää se, että niin monen naisen kohdalla alkaa jo ajattelemaan että "no tulisikohan tästä nyt vihdoin jotain" ja myöhemmin tulee aina se viesti "oli kiva tutustua mutta.." "ei kipinää" "tunnut enemmän kaverilta"

Vierailija
60/70 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up