Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER. Onko sinulla siellä profiili? Saatko paljon tykkäyksiä?

Vierailija
04.08.2019 |

Loin ekaa kertaa ikinä profiilin sinne, olen jo päälle nelikymppinen nainen. Käyttäjien aktiivisuus yllätti todella. Oletteko löytäneet etsimäänne seuraa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin v itun kipeetä on, että aikuiset ihmiset mittailee somessa ja rintereissä omaa hyväksyntäänsä?

Ihan niinku itsetunnoltaan kehittymättömät teinit.

Vi ttu mitä pask aa.

Vierailija
62/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on botit ja feikkiprofiilit? En tiedä sanaa botti, sori.

Mulle esimerkiksi Tinder tarjoaa yhtä Tarjaa noin kerran viikossa. Kaksi ekaa kertaa swaippasin vasemmalle koska profiilissa oli vain Tarja ja sama kuva kahdesti, värillisenä ja mustavalkoisena. Kolmannella kerralla ajattelin, että ok, katsotaan sitten mitä Tarja vastaa ja tykkäsin kuvasta. Mitään ei tapahtunut, ei mätsiä, mutta edelleen kuva tupsahtaa tarjolle säännöllisen epäsäännöllisesti. Tuo jos mikä on Tinderin generoima feikki.

Vierailija
64/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin miettineeksi tuota keskiarvomiehen 1:115 tykkäyssuhdetta mitä tossa linkatussa artikkelissa väitettiin. Olen kuullut siitä ennenkin ja naisiltahan tulee siihen aina vastapalloon että "kuinka monta naista tarvit, eikö yksi riitä?". Aloin miettimään miltä tämä tykkäyssuhde näyttäisi jossain kohtuullisen kokoisessa 500 asiakkaan yökerhossa:

Oletetaan että siellä olevat ihmiset ovat kaikki pariutumistarkoituksessa ja "sopivan ikäisiä", mikä ei oikeasti pidä paikkaansa, mutta helpottaa laskemista. Näistä puolet on miehiä ja puolet naisia, joten molempia on 250, josta 2 naista voisi olla sinusta kiinnostunut. Kuulostaa tähän asti ihan hyvältä diililtä. Täytyy löytää vain näiden 250 naisen joukosta jompi kumpi näistä kiinnostuneista ja katsoa jos kemiat kohtaisi. Koska nyt simuloidaan tinderiä baarissa, niin ulkonäöllä lienee suuri merkitys ja voinen suoraan unohtaa ne baarin kauneimmat naiset ja etsiä niitä paikan vähemmän viehättävimpiä tapauksia. Valitettavasti en ole tässä etsinnässä yksin, vaan reilu 100 muutakin miestä tappelisi näistä seinäruusuista, koska keskiarvomiehenä baarissa olisi suurin piirtein 125 minua vähemmän viehättävää miestä joilla olisi vielä itseäni huonommat mahdollisuudet noihin kahteen naiseen. Tietenkin tässä voi olla vaihtelua ja ne minusta kiinnostuneet 2 naista eivät ole kiinnostuneet kaikista näistä mun kilpakumppaneista, mutta jos oletetaan että he ovat kumpikin kiinnostuneet minun lisäksi kymmenestä muusta miehestä, niin on siinä siltikin jo ihan kovasti kilpailua. Tässä vaiheessa ei ole vielä mietitty ollenkaan että onko minulla toiveita parisuhteelta ja kumppanilta ja kelpaako kumpikaan näistä naisista minulle. Onko minulla rima liian korkealla jos kumpikaan näistä naisista ei kelpaa? 

Vierailija
65/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä muutaman kuukauden. Olen saanut sinä aikana ehkä viisi matchiä, joista mitkään ei ole johtaneet keskusteluun. Ei kun yksi on, mutta ei siitä tullut juttelua enempää. Olen taviksen näköinen nainen ja voi olla, että ilmoitukseni on tylsähkö.

Yleensä olen itse laittaanut matcheille tervehdyksen, johon en ole saanut mitään vastausta.

N40

Jos sulla ei ole goldia, et tiedä tykkääjistä mitään. Kiinnostukset ei vaan kohtaa, veikkaisin. Oletko harkinnut esim. kuukauden gold-kokeilua? Näkisit ne profiilit, jotka tykkää susta, ja voisit halutessasi tykätä takaisin -> varma match. Ei se keskustelua tai edes sitä kiinnostusta takaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

En uskalla tilata goldia, koska kyseessä ulkomaalainen palvelu ja voi olla tilausansa jota ei saa ikinä poikki. Kortilta / apple-tililtähän veloitetaan automaattisesti joka kuukausi. Olen myös kuullut täällä AV.llä huonoja kokemuksia tuosta goldista, eli vaikka ilmaisversion näyttäää 99+ salattua tykkäystä niin goldissa niitä ei ole yhtään.

Vierailija
66/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on botit ja feikkiprofiilit? En tiedä sanaa botti, sori.

Mulle esimerkiksi Tinder tarjoaa yhtä Tarjaa noin kerran viikossa. Kaksi ekaa kertaa swaippasin vasemmalle koska profiilissa oli vain Tarja ja sama kuva kahdesti, värillisenä ja mustavalkoisena. Kolmannella kerralla ajattelin, että ok, katsotaan sitten mitä Tarja vastaa ja tykkäsin kuvasta. Mitään ei tapahtunut, ei mätsiä, mutta edelleen kuva tupsahtaa tarjolle säännöllisen epäsäännöllisesti. Tuo jos mikä on Tinderin generoima feikki.

Mulla kun on se tinder gold, niin näen kaikki tykkääjät. Niiden joukossa on muutamia sellaisia miehiä, jotka ilmestyvät sinne aina uudelleen säännöllisin väliajoin. Mä olen ajatellut, että nämä poistaa profiilinsa aina muutaman päivän välein ja luo sen uudestaan, mutta en sitten tiedä. Ehkä ne onkin jotain botteja nekin.

Vierailija
67/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä yhtään miehen kokemusta tässä ketjussa, erikoista 🤔

Meillä miehillä on vähän hiljaisempaa, ei mitään 6000+ tykkäyksiä.

Minulle tuli melko nopeasti 99+ tykkäystä, mutta taitavat olla suurelta osin Tinderin mainoskikka, feikkejä ja sähkömainoksia. Tuosta tykkäyksien määrä ei ole kasvanut, vaikka olen kesälomalla matkustellut jonkin verran, eli niitä on kerätty laajalta alueelta suurista suomalaisista kaupungeistä ja vähän ulkomailtakin. Edes Pietarin miljoonakaupungista ja Tukholmasta ei tullut kuin pari mätsiä

Mätsejä on parikymmentä, uusia ehdokkaita ei enää tule vaan haku näyttää koko ajan tyhjää.

Näet ne tykkäykset Tinder Goldissa. Itsellä oli 1900 tykkäystä. Sieltä sitten valkkasin muutaman mätsin. 

Hah hah. On se kiva olla nainen nykyaikana.

Tai joku noista top 1000 miehistä.

Vierailija
68/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä yhtään miehen kokemusta tässä ketjussa, erikoista 🤔

Meillä miehillä on vähän hiljaisempaa, ei mitään 6000+ tykkäyksiä.

Minulle tuli melko nopeasti 99+ tykkäystä, mutta taitavat olla suurelta osin Tinderin mainoskikka, feikkejä ja sähkömainoksia. Tuosta tykkäyksien määrä ei ole kasvanut, vaikka olen kesälomalla matkustellut jonkin verran, eli niitä on kerätty laajalta alueelta suurista suomalaisista kaupungeistä ja vähän ulkomailtakin. Edes Pietarin miljoonakaupungista ja Tukholmasta ei tullut kuin pari mätsiä

Mätsejä on parikymmentä, uusia ehdokkaita ei enää tule vaan haku näyttää koko ajan tyhjää.

Montako matchia sitten oikein tarvitset?

No jos nainen ei löydä 5000-6000 tykkääjästä yhtään pidemmän päälle kiinnostavaa, miksi miehelle pitäisi riittää yksi match?

Sehän nyt on ihan eri juttu. Vähän sama kuin ero ihmisen ja koiran välillä. Koira saa jotain pieniä murusia mitkä putoo sillävälin kun isäntä syö.

69/70 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai paljonko saan tykkäyksiä? No nolla :D  Asiaan liittynee kyllä varmaankin se seikka että laitoin Tinderin pois näkyvistä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
70/70 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle 30v kun liityin tinderiin. Sain parissa vuodessa tykkäyksiä 9999+. Muutamilla treffeillä kävin jotka jäi kertaan.

Poistin sen ja palasin takaisin tauon jälkeen. 12h tykkäyksiä lähes 500. Mutta määrät ei kerro totuutta. Mulle riittäisi 1 hyvä. Vaan en silti "kelpaa" kenellekkään. T. N30