Nyt mullakin on alkanut tulla päänsärkyä hajuvesistä julkisissa!
Hajuvesien lotraajat, pliiiis jättäkää käyttämättä!!
Kommentit (103)
Kyllähän se pää alkaa särkeä mistä vain kun koko ajan keskittyy omaan oloonsa ja oireihinsa. Jollakin voi alkaa pää kivistää niistä, jotka kokoajan valittavat omista oireistaan ja sairauksistaan. Vink, vink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan jätä. Itseasiassa nykyään en unohda ikinä laittaa hajuvettä lähtiessäni ulos, ja se on palstan tuoksumussuttajien ansiota. Ennen käytin vain silloin kun muistin.
Rakastan tuoksuja, omiani ja muiden.
Älä sitten valita minun yskimisestä. Rakastan teatteria ja konsertteja, käyn edelleen niissä vaikka hajusteet saavat aikaan pahoja yskänkohtauksia. Joskus minulle on tarjottu mynthoneita yskään, käsittämätöntä.
Sairastan astmaa, mutta en todellakaan jätä hajuvettä laittamatta. Rakastan hyviä tuoksuja, puhtaita liinavaatteita, siivottua kotia, raikasta ilmaa sisätiloissa. En sitä tunkkaisuutta ja pesemättömyyden hajua, joka joskus ympäröi hajusteyliherkkiä.
Yskiminen ei ole noloa. Sen nyt varmaan tajusitkin.
En kuitenkaan voisi olla miettimättä että miksi tulla häiritsemään muuta yleisöä ja esiintyjiä, jos joku yskisi koko esityksen ajan raivokkaasti. Enhän minäkään mene esim. flunssassa elokuviin niiskuttamaan muiden kiusaksi.
Siinä tosin ehkä on mun ja tuoksuhysteerikon ero. Minä osaan huomioida muutakin kuin oman napani.
/4