Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mullakin on alkanut tulla päänsärkyä hajuvesistä julkisissa!

Vierailija
04.08.2019 |

Hajuvesien lotraajat, pliiiis jättäkää käyttämättä!!

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan jätä. Itseasiassa nykyään en unohda ikinä laittaa hajuvettä lähtiessäni ulos, ja se on palstan tuoksumussuttajien ansiota. Ennen käytin vain silloin kun muistin.

Rakastan tuoksuja, omiani ja muiden.

Älä sitten valita minun yskimisestä. Rakastan teatteria ja konsertteja, käyn edelleen niissä vaikka hajusteet saavat aikaan pahoja yskänkohtauksia. Joskus minulle on tarjottu mynthoneita yskään, käsittämätöntä.

En välitä. Saat minun puolestani yskiä vaikka keuhkosi pihalle.

/4

No hyvä. Monesti vaan saan mulkaisuja, pitkiä katseita, hyssyttelyä ja kurkkupastillien tarjoamista. Pystyn kuitenkin nauttimaan esityksistä ainakin osittain. Haen sitten saikkua, jos ottaa pahasti henkeen.

Joo, tee se. On kyllä sulta vähän ikävä temppu mennä esityksiin pilaamaan muiden maksavien asiakkaiden nautinto, mutta ei monilta ihmisiltä oikein muuta voi odottaakaan.

/4

Siis hä? Sultahan se on veemäinen temppu, menet pilaamaan monen nautinnon haisemisellasi.

Niin, siis sen yhden keski-ikäisen naisen nautinnon. Sen, joka tunkee yleisöön vaikka tietää että ihmisillä on siellä hajusteita ja hän niistä kärsii. Mutta muiden on mukauduttava hänen tahtoonsa, ja silti ne muut ovat itsekkäitä. :)

/4

Kyllä on voitava lähteä esim. teatteriin ilman hajusteita. Se hajusteyliherkkä ei voi jäädä neljän seinän sisään teidän takia ja kyse on monesta muustakin paikasta kuin vain teatterista. Kun hajuste haisee vahvasti monen metrin päähän, on sitä liikaa, vähempikin riittää. Hajusteyliherkkä ei voi oireilleen mitään, se hajuvesien käyttö taas on vapaaehtoista. Minä minä minä..

Saa lähteä, mutta turha valittaa ja vonkua kun kaikki ei maailmassa toimikaan juuri niin kuin Pirkko-Ritvan mielestä pitäisi.

Itse törmään aika harvoin ihmisiin joilla on selkeästi liikaa hajusteita. Jotkut vanhat rouvat ja toisaalta nuoret miehet ehkä yleisimmin kylpevät tuoksussa, ja se ei tietenkään miellytä ketään. Hyväkään tuoksu ei tuoksu hyvältä jos sitä on liikaa.

Mutta tuoksuhysteerikolle on aivan sama kuinka paljon tuoksua on, tai onko sitä ollenkaan. Heille on tärkeintä uhriutuminen, valittaminen ja muiden ihmisten kontrollointi (tai siis sen yritys).

/4

Sitten muita teatterissa kävijöitä ei haittaa, kun Pirkko-Ritva yskii ja kakoo limaa kurkustaan. Etkös itsekin sanonut, että pitää vain sietää?

Kyllä siitä selvitään, sehän on noloa vain Pirkko-Ritvalle itselleen. Kyllä minä ainakin voin siitä huolimatta nauttia esityksestä. :)

/4

Miksi yskiminen on sinusta noloa? Entä jos sinulla alkaa vuotaa verta nenästä tai kompastut portaissa, menetkö ihan noloksi? Eikö tuo ole tyypillistä teineille eikä aikuisille?

Yskiminen ei ole noloa. Sen nyt varmaan tajusitkin.

En kuitenkaan voisi olla miettimättä että miksi tulla häiritsemään muuta yleisöä ja esiintyjiä, jos joku yskisi koko esityksen ajan raivokkaasti. Enhän minäkään mene esim. flunssassa elokuviin niiskuttamaan muiden kiusaksi.

Siinä tosin ehkä on mun ja tuoksuhysteerikon ero. Minä osaan huomioida muutakin kuin oman napani.

/4

Vierailija
102/103 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pää alkaa särkeä mistä vain kun koko ajan keskittyy omaan oloonsa ja oireihinsa. Jollakin voi alkaa pää kivistää niistä, jotka kokoajan valittavat omista oireistaan ja sairauksistaan. Vink, vink.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan jätä. Itseasiassa nykyään en unohda ikinä laittaa hajuvettä lähtiessäni ulos, ja se on palstan tuoksumussuttajien ansiota. Ennen käytin vain silloin kun muistin.

Rakastan tuoksuja, omiani ja muiden.

Älä sitten valita minun yskimisestä. Rakastan teatteria ja konsertteja, käyn edelleen niissä vaikka hajusteet saavat aikaan pahoja yskänkohtauksia. Joskus minulle on tarjottu mynthoneita yskään, käsittämätöntä.

Sairastan astmaa, mutta en todellakaan jätä hajuvettä laittamatta. Rakastan hyviä tuoksuja, puhtaita liinavaatteita, siivottua kotia, raikasta ilmaa sisätiloissa. En sitä tunkkaisuutta ja pesemättömyyden hajua, joka joskus ympäröi hajusteyliherkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän