Jos olisit työnantaja, millaista henkilöä et ottaisi töihin?
Jos hän vaikuttaisi aivan pätevältä kyseiseen työhön, olisiko kuitenkin jokin seikka, jonka perusteella et häntä ottaisi työhön?
Kommentit (113)
Ylimielisen oloista ja mahdollista työpaikka kiusaajaa tai ihmistä joka pilkkaa asiakkaita.
En palkkaisi kyylää, besserwisseriä, enkä myöskään vässykkää. Vässykällä tarkoitan laiskaa ”en pääse tänään töihin koska insomnia” -tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisen oloista ja mahdollista työpaikka kiusaajaa tai ihmistä joka pilkkaa asiakkaita.
*työpaikkakiusaajaa
Tatuoidut, lävistetyt, mielisairaat ja rikolliset miehet ja naiset ja uhkaavannäköiset ja naamanorsunvitulla sakkille pitäs sanoa ei.
Alle 10 vuotiaita en ottaisi meille töihin.
Alle vaihdevuosi-ikäistä naista - se raskautuu kuitenkin ihan vaan huvikseen ja lomailee kustannuksellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*työpaikkakiusaajaa
Alapeukuttajalle. Mä korjasin sen itse. Ei ollut kukaan pilkunviilaaja.😄
Vierailija kirjoitti:
Alle vaihdevuosi-ikäistä naista - se raskautuu kuitenkin ihan vaan huvikseen ja lomailee kustannuksellani.
Minä olen 55 v. Olisiko sinulla minulle vakityöpaikka?
Oletteko työnantajat sitten valmiita maksamaan enemmän veroja jotta nuo hyljeksimänne ihmiset voidaan elättää sosiaaliturvalla? Vai mikä teillä on taka-ajatuksena tässä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko työnantajat sitten valmiita maksamaan enemmän veroja jotta nuo hyljeksimänne ihmiset voidaan elättää sosiaaliturvalla? Vai mikä teillä on taka-ajatuksena tässä?
Parastahan tässä on se, että kun nuo näkevät sen ylimielisen lihavan työttömän vetämässä röökiä ja kaljaa kadulla ensimmäinen ajatus mikä heille tulee mieleen on, että Menkää töihin!
En ota tupakoimattomia töihin, enkä raittiita.
Ukko36 kirjoitti:
Toimin rekrytoivana henkilönä melko isossa firmassa.
Mt-ongelmaista ja/tai päihteidenkäyttäjää en ottaisi jos etukäteen tietäisin.
Näitä ollut ihan tarpeeksi.
Ensin ovat mallityöntekijöitä, mutta reilun vuoden se kestää, sit alkaa hulabaloopäivät ja mikään ei ole heidän omaa vikaa.
Nämä ihmisryhmät on niin nähty.
persoonallisuushäiriöiset ja päihdeongelmaiset lähinnä on sitä väkeä jotka toisinaan pistää työpaikalla oman hulabaloonsa pystyyn, eikä kaikki niistäkään. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Toistan saman. Kiusaajat ovat vaaraksi koko työilmapiirille. Pahimmassa tapauksessa pätevät työntekijät vaihtavat työpaikkaa näiden toksisten ihmisten takia.
Kiusaajaa/pomottajaa en ottaisi. Kaikilla työntekijöillä pitää olla oikeus tulla työvuoroon lähtökohtaisesti aina hyvällä mielellä, eikä valmiiksi ahdistuneena.
En ottaisi laiskuria tai kielitaidotonta töihin. Muuten sukupuolella, iällä tai ulkonäöllä ei olisi väliä.
Työtöntä, ei se kumminkaan jaksaisi pitemmänpäälle töitä tehdä.