Miksi ihminen piipittää toisten elämästä?
Miksi ihminen piipittää toisten elämästä, toisten elämäntyylistä? Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu miten joku elää ja on. Elää miten elää, hankkii mitä hankkii. Kaikilla on oikeus elää, tehdä mitä haluaa, harrastaa mitä haluaa, käyttää rahansa miten halua tai vaikka rakastella, niin paljon kuin tekee mieli sitä puolisoa. Hitto, on alkanut ärsyttämään ihmisten valitus, että ne tekevät niin ja näin. ELÄKÄÄ OMAA ELÄMÄÄNNE TÄYSILLÄ, NAUTTIKAA JA RAKASTAKAA LÄHIMÄISIÄNNE.
Kommentit (15)
Ainakin siinä vaiheessa kun toisen elämä on häiriöksi tai toinen tuo omaa näkemystä esille ainoana oikeana mitä monesti näkee "haluan jakaa tarinani"-henkilöt ovat yleensä tässä pahimpia, se mistä itse on saanut avun on asia mitä mainostetaan muille, eikä mitään vaihtoehtoa hoitaa asioita muuten ole....
Teidän pitäisi pussata ap:n varpaita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin siinä vaiheessa kun toisen elämä on häiriöksi tai toinen tuo omaa näkemystä esille ainoana oikeana mitä monesti näkee "haluan jakaa tarinani"-henkilöt ovat yleensä tässä pahimpia, se mistä itse on saanut avun on asia mitä mainostetaan muille, eikä mitään vaihtoehtoa hoitaa asioita muuten ole....
Puhu suomea.
Samaa mieltä. Elän omaa elämääni ja muut eläkööt omaansa. Jos joku ei halua kuulua mun elämääni, ei ole mikään pakko. Senkus vaan lähtee menemään eikä pidetä enää koskaan mitään yhteyttä. Helppoa kuin heinänteko. Paitsi toki niille, jotka edelleen haluaisivat puutua mun elämääni, mutta se onheidän ongelmansa eikä mun.
"Miksi ihminen piipittää toisten elämästä?"
Koska omaa elämää ei ole.
Pitääkö sinua tulla leipasemaan??
Kuka on nyt piipittänyt? Mielipiteitä ihmisillä on aina. Mutta pitäisi jättää toisten elämä rauhaan, totta.
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitäisi pussata ap:n varpaita.
Miksi varpaita eikä HUULIA :)?
Mitä ap piipittää?
Tasoautistit piipittelevät aika uutterasti.
Koska maapallo ja luonnonvarat ovat yhteiset, eivät vain sinun.
Miksi joku tarttuu Aira samulinin, Dannyn, Kikan, tai Frederikin elämään ja tukun muitten? Hyvä kysymys miksi piipittellöö?
So...?