Olen lyhyt, pieni nainen enkä ymmärrä miksi monet miehet pitävät tästä vartalotyypistä naisella
Itse en ole vieläkään sinut itseni kanssa. Ärsyttää näyttää vähän niin kuin lapselta, jolla on muuhun vartaloon nähden liian iso pää, ja raajat ovat lyhyet töpöt.
Olen katsellut Brittien Love Islandia pari kautta, ja kummallakin kaudella siinä on ollut 1-2 tällaista isopäistä nukkenaista, ja miehet käyvät kuumana näiden perään! En käsitä. Voisiko joku mies, tai miesten ajattelua ymmärtävä selittää? Jos saisin vaihtaa kehoni sellaiseen pitkään, hoikkaan mallivartaloon, niin eipä tarvitsisi kauan miettiä.
Kommentit (121)
Minua vähän ihmetyttää miksi max 155 cm naiset haluavat ne sitten kaikkein pisimmät miehet.
Mulla on kaks tämmöstä lyhyttä ystävätärtä ja heidän miehet ovat yli 195 cm molemmat.
Ehkäpä joku vois kertoa joka elää tämmösessä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän ihmetyttää miksi max 155 cm naiset haluavat ne sitten kaikkein pisimmät miehet.
Mulla on kaks tämmöstä lyhyttä ystävätärtä ja heidän miehet ovat yli 195 cm molemmat.
Ehkäpä joku vois kertoa joka elää tämmösessä parisuhteessa.
Tai sitten ne pitkät miehet ovat halunneet itselleen pienen ja mielestään söpön naisellisen naisen.
Tai sitten pituudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa vaan pariskunnat ovat löytäneet itselleen sopivan kumppanin jolla on vaikkapa yhteen sopivat huumorintaju, arvot ja tavoitteet elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sirous on kaunista, mutta lyhyistä töppöraajoista ei kyllä kukaan tykkää. Sopusuhtainen pitää olla.
Väärin meni, tykkään töppöjaloista. En pidä naisista joilla ovat jalat, kuin kirahvilla. Jokainen toki saa tykätä mistä haluaa, mutta tuskin kannattaa olla niin ämpäri päässä, että mainostaa omaansa universaalina totuutena.
Miksi pitää väitellä makuasioista? Jokaisella naistyypillä on suosijansa.
Vierailija kirjoitti:
eölbpt kirjoitti:
Miehellä on itsetunto kohdillaan, jos on itseään pidemmän naisen kanssa.
Suomalaisten miesten itsetunto-ongelmat vaan ovat syviä ja vakavia.
Ulkomailla naisen pituus ei niin iso juttu edes lyhyemmille miehille.
Näin omasta kokemuksesta.
Älä viitsi valehdella, kun asia on juuri toisinpäin, naisen itsetunto ei kestä lyhyempää miestä. Minä miehenä nimenomaan haluaisin pidemmän naisen, mutta se on mahdotonta. T. 44-v valkoinen heteromies (176cm)
Sinä olet poikkeus, joka vahvistaa säännön.Suomalaisen miehen itsetunto ei kestä sitä, että nainen on myöskään parempituloinen tai korkeammin koulutettu.Tämä on niin nähty ja koettu mpnern kertaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää väitellä makuasioista? Jokaisella naistyypillä on suosijansa.
Makuasioista ei tosiaan ole rakentavaa väitellä, ne ovat siitä huolimatta preferoijalleen sitä mitä ovat. Toisilla nais- ja miestyypeillä tosin suosijoita on huomattavasti enemmän kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttömäisiä ja söpöjä. Naiset jostain syystä usein ihannoi sellaisia androgyynejä, enemmän komeita kuin söpöjä naisia, mutta moni mies tykkää söpöläisistä enemmän.
Lyhyys ei tee kenestäkään automaattisestk söpöä. Lyhyt voi olla minkälainen pallinaama vaan.
Niinpä. Kaikki pitkät toki ovat upeasäärisiä huippumalleja.
Huh huh miten racistinen ketju ja kommentit taas, taattua mammapalstaa
Lyhyeen naiseen tulee ihan eri tavalla 'paksuutta' eli naisellisia muotoja, esim. persiiseen ja jalkoihin.
Mmmm....
Pitkällä naisella on v*ttu yhtä korkealla kuin hevosella.
miksi monet miehet pitävät tästä vartalotyypistä naisella
Evoluutiopsykologia selittää. Miehet ohjelmoitu kiinnostumaan naisista, jotka erottuvat miehistä. Pituus tulkitaan miehekkääksi ominaisuudeksi.
Pienen ja pippurisen naisen alistaminen on äärimmäisen kiihottavaa ja tyydyttävää.
Eihän siitä ole pitkä aika, kun miehet niin hehkuttivat virolaisten ja venäläisten naisten naisellisuutta. Nehän taitavat olla meitä suomettaria pidempiä eli juuri niitä piilohomojen unelmanaisia. Ai niin, jos tykkääkin miehenä pienistä rinnoista ja siihen päälle vielä naisen lyhyys, niin pakosti miehestä tulee mieleen piilohomo tai pedofiili.
No ei ole ollut koskaan flaksi. Persejalaksi ovat haukkuneet. Otin sitten ulkkarin ja ei koskaan arvostellut kroppaa tai ulkonäköä ja ihan länsimaalainen oli, ei mikään saviruukku.
Ns. retkimalli, helppo ottaa matkalle mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eölbpt kirjoitti:
Miehellä on itsetunto kohdillaan, jos on itseään pidemmän naisen kanssa.
Suomalaisten miesten itsetunto-ongelmat vaan ovat syviä ja vakavia.
Ulkomailla naisen pituus ei niin iso juttu edes lyhyemmille miehille.
Näin omasta kokemuksesta.
Älä viitsi valehdella, kun asia on juuri toisinpäin, naisen itsetunto ei kestä lyhyempää miestä. Minä miehenä nimenomaan haluaisin pidemmän naisen, mutta se on mahdotonta. T. 44-v valkoinen heteromies (176cm)
Sinä olet poikkeus, joka vahvistaa säännön.Suomalaisen miehen itsetunto ei kestä sitä, että nainen on myöskään parempituloinen tai korkeammin koulutettu.Tämä on niin nähty ja koettu mpnern kertaan
Minä ottaisin mielelläni miehenä jonkun itseäni rikkaamman naisen, kun se helpottaisi tulevan perheemme elintasoa.
Maskuliininen mies ja pieni nätti nainen... ai että siinä vasta pari! Pieni nainen saa olla ihan rauhassa kaikilta 'taviksilta'... kun odottaa tarpeeksi kauan niin niitä maskuliineja vaan jostain ilmestyy... T. Seinäkukkanen
Jotta tuntisin olevan oikea mies. Naisen tulee olla mahdollisimman pieni, muuten pelottaa.
Jenkeissä arvostetaan fyysistä vahvuutta sen henkisen kovuuden, menestymisen ja kauneuden ohella. Suomessa ei vielä tarvitse olla yhtä kova kaikessa. Monikulttuurisuus ja hyvinvointivaltion alasajo kyllä tulevat muuttamaan tämän kaiken täälläkin.