Olen lyhyt, pieni nainen enkä ymmärrä miksi monet miehet pitävät tästä vartalotyypistä naisella
Itse en ole vieläkään sinut itseni kanssa. Ärsyttää näyttää vähän niin kuin lapselta, jolla on muuhun vartaloon nähden liian iso pää, ja raajat ovat lyhyet töpöt.
Olen katsellut Brittien Love Islandia pari kautta, ja kummallakin kaudella siinä on ollut 1-2 tällaista isopäistä nukkenaista, ja miehet käyvät kuumana näiden perään! En käsitä. Voisiko joku mies, tai miesten ajattelua ymmärtävä selittää? Jos saisin vaihtaa kehoni sellaiseen pitkään, hoikkaan mallivartaloon, niin eipä tarvitsisi kauan miettiä.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raajat lyhyet töpöt ja iso pää? Huonoilla mittasuhteilla lyhyt nainen näyttääkin varmaan vähän oudolta.
Makuja on monia, pienet ja sirot naiset ovat joidenkin mielestä kauniita ja viehättäviä.
Itsekkin tykkään eniten rotevista miehistä. En kuitenkaan hirveän pitkistä, koska olen itse lyhyt.
Oma mies on 178cm pitkä ja on sanonut, ettei viehäty pitkistä naisista. Uskon, että liittyy siihen ettei oma olo ole niin miehekäs.
Ja osa tottakai tykkää pitkäsääristä malleista, en tekisi tästä asiasta sen suurempaa ongelmaa...Tämä on niin totta Suomessa.Johtuu siitä, että Suomalaisilla miehillä yleisesti niin huono itsetunto, että eivät kestä yhtää, jos nainen tai kaveri tai naapuri on jotain enemmän.
Kyllä.Itse seurustelin miehen kanssa, joka oli sananpituinen kuin minä.Ei siitä tullut mitään, kun olisi pitänyt kyyryssä kulkea.Jenkeissä asuessani oli ihan toista.Miehet olivat ylpeitä, jos nainen oli pitkä.Piti laittaa vielä korkokengät, ja mies kulki rinta rottingilla...
Aww saisinpa pikkuisen söpön naisen. Panisin kyllä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raajat lyhyet töpöt ja iso pää? Huonoilla mittasuhteilla lyhyt nainen näyttääkin varmaan vähän oudolta.
Makuja on monia, pienet ja sirot naiset ovat joidenkin mielestä kauniita ja viehättäviä.
Itsekkin tykkään eniten rotevista miehistä. En kuitenkaan hirveän pitkistä, koska olen itse lyhyt.
Oma mies on 178cm pitkä ja on sanonut, ettei viehäty pitkistä naisista. Uskon, että liittyy siihen ettei oma olo ole niin miehekäs.
Ja osa tottakai tykkää pitkäsääristä malleista, en tekisi tästä asiasta sen suurempaa ongelmaa...Tämä on niin totta Suomessa.Johtuu siitä, että Suomalaisilla miehillä yleisesti niin huono itsetunto, että eivät kestä yhtää, jos nainen tai kaveri tai naapuri on jotain enemmän.
Haha ja suomalaisilla naisilla on ilmeisesti niin ikään suuria ongelmia itsetunnon kanssa, kun lyhyet ja hintelät miehet eivät sytytä :D Muista aina miettiä vähän tarkemmin asioita ennen kuin painat lähetä -nappia...
Olen 170cm kaunis nainen, en tiedä olenko pitkä vai lyhyt. Miehiä olisi jonossa asti ja kaikki ovat jääneet kaipaamaan, myös ne saman pituiset.
Kertoo epävarmuudesta jos pitää alkaa mollata jotain sellaista, mitä itse ei ole. Kaikenpituisille naisille löytyy ottajia!
Vierailija kirjoitti:
Pitkät ja muuten isokokoiset naiset viehättävät tietynlaisia perverssejä. Normaali mies kiinnostuu eniten siroista, pienistä naisista.
nauran kuin Saras-Jari tälle kommentille!
Naisena pidän siitä, että mieheni on minua isompi ja vahvempi. En oikeasti halua miehen pitävän minusta kiinni väkisin, mutta idean tasolla kiihottaa.
jännästi se lyhyen naisen naama vetää useammin miehen luuvitosta puoleensa entä pitkän naisen naama
ai niin, ei ne osu.
Lyhyillä naisilla on sievät vitut
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä naisilla on sievät vitut
sievä ku sika pienenä
Mun kokemuksen mukaan nimenomaan ne pitkät missimäiset naiset on kaikista halutuimpia. Aina.
No mä oon 172/56 ja ottajia on aina ollut jonoksi asti :D
Kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat pitäneet alistamisesta enemmän tai vähemmän. Leikkipaini saa lähes kaikki miehet käymään kuumina.
Pienempi ja kevyempi nainen on helpompi kaapata syliin ja kantaa makkariin...
Siro nainen herättää halut, koska pientä ja piukkaa pakkausta on helppo vääntää ja kääntää.
Typerä aloitus. Jokaisella on oma makunsa. Monet tykkäävät pyöreistä naisista, monet isotissisistä, monet gasellimaisista hoikkisnaisista, monet pyöreäpeppuisista, monet urheilullisen vartalon omaavista, monet fitness-tyypeistä, monet anorektisen laihoista, monet lyhyistä, monet pitkistä, monet keskimittaisista jne.
Herättää pakottavan tarpeen suojella ja/tai alistaa.
eölbpt kirjoitti:
Miehellä on itsetunto kohdillaan, jos on itseään pidemmän naisen kanssa.
Suomalaisten miesten itsetunto-ongelmat vaan ovat syviä ja vakavia.
Ulkomailla naisen pituus ei niin iso juttu edes lyhyemmille miehille.
Näin omasta kokemuksesta.
Älä viitsi valehdella, kun asia on juuri toisinpäin, naisen itsetunto ei kestä lyhyempää miestä. Minä miehenä nimenomaan haluaisin pidemmän naisen, mutta se on mahdotonta. T. 44-v valkoinen heteromies (176cm)
Tämä on niin totta Suomessa.Johtuu siitä, että Suomalaisilla miehillä yleisesti niin huono itsetunto, että eivät kestä yhtää, jos nainen tai kaveri tai naapuri on jotain enemmän.