Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyhyt, pieni nainen enkä ymmärrä miksi monet miehet pitävät tästä vartalotyypistä naisella

Vierailija
01.08.2019 |

Itse en ole vieläkään sinut itseni kanssa. Ärsyttää näyttää vähän niin kuin lapselta, jolla on muuhun vartaloon nähden liian iso pää, ja raajat ovat lyhyet töpöt.

Olen katsellut Brittien Love Islandia pari kautta, ja kummallakin kaudella siinä on ollut 1-2 tällaista isopäistä nukkenaista, ja miehet käyvät kuumana näiden perään! En käsitä. Voisiko joku mies, tai miesten ajattelua ymmärtävä selittää? Jos saisin vaihtaa kehoni sellaiseen pitkään, hoikkaan mallivartaloon, niin eipä tarvitsisi kauan miettiä.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätimpi naama mitä sirompi.

Vierailija
2/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten tehtailla lisää lyhyiden haukkumis -ketjuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä niin miehestä. Uskoisin, että epävarmat pullistelijat haluavat pienen (alistuvalta vaikuttavan) naisen. Mulla itselläni on pitkä mies ja itse olen pitkä nainen :)

Vierailija
4/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä, miehet tulevat niin hulluiksi että hirvittää.

Vierailija
5/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisiä ja söpöjä. Naiset jostain syystä usein ihannoi sellaisia androgyynejä, enemmän komeita kuin söpöjä naisia, mutta moni mies tykkää söpöläisistä enemmän.

Vierailija
6/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttömäisiä ja söpöjä. Naiset jostain syystä usein ihannoi sellaisia androgyynejä, enemmän komeita kuin söpöjä naisia, mutta moni mies tykkää söpöläisistä enemmän.

Mulla taitaa sitten olla "miesmäinen" maku naisten suhteen (siis olen itsekin nainen) olen enemmän miesten perään mutta ne naiset joita tykkään katsella on nimenomaan söpöläisiä/naisellisia, pituudella ei niin väliä mutta ehkä mieluummin sellainen keskiverto.

Vierailija
7/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous on kaunista, mutta lyhyistä töppöraajoista ei kyllä kukaan tykkää. Sopusuhtainen pitää olla.

Vierailija
8/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo käännellä ja väännellä sängyssä. Pienemmillä on myös pienempi alapää.

Vierailija
9/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo Sukarikin oli niin onnellinen kun löysi nimenomaan pienen naisen vaikkei Nadja mikään pehmeä pullukka olekaan. Olisiko jotain tekemistä suojelu yms tarpeiden kanssa. Tai pieni = avuton, tottelevainen, helppo hallita.

Vierailija
10/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai samasta syystä kuin itse tykkään pitkistä ja harteikkaista miehistä. Kokoero korostaa sukupuolieroa, joka on monen mielestä kiihottavaa. Mä oon oppinut vaan iloitsemaan huomiosta. T toinen hukkapätkä

Vierailija
11/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haaveilevat pikkutytöistä. Siitä se johtuu.

Vierailija
12/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä itsetunto nousee kun nainen on pienikokoinen, pitkäsääriset mallinpituiset naiset taas pelottavat ja iso isku egolle.

Vierailija
13/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt miehet. Naisen koolla (pituudella) ei ole mitään yhteyttä alapään kokoon. Kuten ei teistä miehistäkään voi tietää minkä kokoinen kenelläkin on. Yrittäkääpä ymmärtää tämä.

Vierailija
14/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raajat lyhyet töpöt ja iso pää? Huonoilla mittasuhteilla lyhyt nainen näyttääkin varmaan vähän oudolta.

Makuja on monia, pienet ja sirot naiset ovat joidenkin mielestä kauniita ja viehättäviä.

Itsekkin tykkään eniten rotevista miehistä. En kuitenkaan hirveän pitkistä, koska olen itse lyhyt.

Oma mies on 178cm pitkä ja on sanonut, ettei viehäty pitkistä naisista. Uskon, että liittyy siihen ettei oma olo ole niin miehekäs.

Ja osa tottakai tykkää pitkäsääristä malleista, en tekisi tästä asiasta sen suurempaa ongelmaa...

Vierailija
15/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen, jolla iso torso ja lyhyet jalat ja kädet... Anteeksi, mutta tuo on kehitysvammaisen vartalotyyppi. Nukke, joka näyttää tuolta, esittää vauvaikäistä.

Vierailija
16/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen, jolla iso torso ja lyhyet jalat ja kädet... Anteeksi, mutta tuo on kehitysvammaisen vartalotyyppi. Nukke, joka näyttää tuolta, esittää vauvaikäistä.

Tuliko nyt hyvä mieli kun sait haukkua esim. minua kehitysvammaiseksi?

Vierailija
17/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä itsetunto nousee kun nainen on pienikokoinen, pitkäsääriset mallinpituiset naiset taas pelottavat ja iso isku egolle.

Kumma kun ne pitkäsääriset mallipituiset naiset kuitenkin monille rikkaille miehille ja esim. formulakuskeille kelpaavat, vaikka miehet itse eivät olisi kovinkaan pitkiä.

Vierailija
18/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy söpöyteen ja pienen koon tuomaan tyttömäiseen olemukseen (ja jätetään nyt ne pedofiili-kommentit pois, on myös aivan luonnollista että nainen on kooltaan pienempi kun mies). Pitkän naisen on vaikea olla suloisella tavalla viehättävä, vaikka kaunis tietysti voi olla.

Vierailija
19/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopusuhtasuus ei oo mikää juttu.. Ite esim oisin mieluummin jopa ylitseampuvan muodokas ku joku pitkäraajanen ja hoikka tikkumainen😂jonku mielestä esim Kim kardashian on epäsopuinen mut mun mielestä sopusuhtainen..

Vierailija
20/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaa siit äet iso kokoset on näyttäviä. Esitteleehän vaatteitakin pitkät naiset. 😁Siks ne formulakuskit ottaa sellasen, nainen joka näkyy kauas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme