Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyhyt, pieni nainen enkä ymmärrä miksi monet miehet pitävät tästä vartalotyypistä naisella

Vierailija
01.08.2019 |

Itse en ole vieläkään sinut itseni kanssa. Ärsyttää näyttää vähän niin kuin lapselta, jolla on muuhun vartaloon nähden liian iso pää, ja raajat ovat lyhyet töpöt.

Olen katsellut Brittien Love Islandia pari kautta, ja kummallakin kaudella siinä on ollut 1-2 tällaista isopäistä nukkenaista, ja miehet käyvät kuumana näiden perään! En käsitä. Voisiko joku mies, tai miesten ajattelua ymmärtävä selittää? Jos saisin vaihtaa kehoni sellaiseen pitkään, hoikkaan mallivartaloon, niin eipä tarvitsisi kauan miettiä.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ei ole tae söpöydelle. Itseasiassa aika harva lyhyt nainen on söpö. Enemmänkin sellaisia pottunokkaisia puutarhatonttuja. Sukarin naisella taitaa olla ihan muut avut jotka tekevät hänestä " pienen ja söpön". Joillakin naisilla on taito tehdä itsestään sellaisia haavoittuvia nukkeleidejä jotka ihailevat miehen maskuliinisuutta. Näitä löytyy varsinkin varakkaampien, vanhempien miesten vaimoina. Sukarin vaimo on lyhyt mutta vois olla pidempikin eikä Sukaria haittais yhtään kun vaimo vaan ihailevana tapittaisi miestä ja olisi haluaks 24h .

Vierailija
22/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät ole naisia, vaikka tämä on nykynaiselle melkein käsittämätöntä, tai ideologisista syistä täydellisesti kuplan ulkopuolella, ja siksi mahdotonta hyväksyä.

Joissain asioissa miehet ovat jopa naisten vastakohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et se on se naisen pituus joka on ensimmäisellä noilla Love Island pojilla mielessä. 

Vierailija
24/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous on naisellista.

Vierailija
25/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma k*rpä näyttää suhteessa isommalta. Pieni pill* ja helposti dominoitava tyttömäinen vartalo. Tämä on kaunistelematon totuus.

Vierailija
26/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttömäisiä ja söpöjä. Naiset jostain syystä usein ihannoi sellaisia androgyynejä, enemmän komeita kuin söpöjä naisia, mutta moni mies tykkää söpöläisistä enemmän.

Lyhyys ei tee kenestäkään automaattisestk söpöä. Lyhyt voi olla minkälainen pallinaama vaan.

Vierailija
27/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä itsetunto nousee kun nainen on pienikokoinen, pitkäsääriset mallinpituiset naiset taas pelottavat ja iso isku egolle.

Kumma kun ne pitkäsääriset mallipituiset naiset kuitenkin monille rikkaille miehille ja esim. formulakuskeille kelpaavat, vaikka miehet itse eivät olisi kovinkaan pitkiä.

Statusmies haluaa tietenkin itselleen statusvaimon, ”huippu”mallin tai missin titteli tuo naiselle tämän statuksen, vaikka yhtä hyvin joku lyhyempi voi olla yhtä kaunis, tai kauniinpikin kuin huippumallin statuksen omaava hujoppi.

Vierailija
28/121 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä itsetunto nousee kun nainen on pienikokoinen, pitkäsääriset mallinpituiset naiset taas pelottavat ja iso isku egolle.

Kumma kun ne pitkäsääriset mallipituiset naiset kuitenkin monille rikkaille miehille ja esim. formulakuskeille kelpaavat, vaikka miehet itse eivät olisi kovinkaan pitkiä.

Statusmies haluaa tietenkin itselleen statusvaimon, ”huippu”mallin tai missin titteli tuo naiselle tämän statuksen, vaikka yhtä hyvin joku lyhyempi voi olla yhtä kaunis, tai kauniinpikin kuin huippumallin statuksen omaava hujoppi.

Huippumallit harvoin ovat mitään tosihujoppeja. Naisten koripallossa ja lentopallossa on ainakin kansainvälisellä tasolla huippumalleja paljon pidempiä naisia. Pisimpien pituus alkaa kakkosella.

Vierailija
29/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt miehet. Naisen koolla (pituudella) ei ole mitään yhteyttä alapään kokoon. Kuten ei teistä miehistäkään voi tietää minkä kokoinen kenelläkin on. Yrittäkääpä ymmärtää tämä.

Mistäs sinä sen tiedät?

Vierailija
30/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumaa, miten kaikki mammuttinaiset täällä jo haukkuvat siroja sisariaan vammaisiksi ja ties miksi ja miehiä pedofiileiksi.

Vierailija
31/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva alistaa kun toinen on pieni ja siro.

Vierailija
32/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on itsetunto kohdillaan, jos on itseään pidemmän naisen kanssa.

Suomalaisten miesten itsetunto-ongelmat vaan ovat syviä ja vakavia.

Ulkomailla naisen pituus ei niin iso juttu edes lyhyemmille miehille.

Näin omasta kokemuksesta.

Vierailija
33/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmeisesti se Anna Abreu-vartalotyyppi? Itse en ole häntä kuin 3 cm pidempi mutta jostain syystä en ole ollenkaan samanmallinen eli ei ole kroppaan nähden iso pää tai lyhyet raajat. Täytyy sanoa että vaikka minustakin tuo vartalotyyppi on tavallaan söpön näköinen, niin mieluummin olen tällainen vähän kuin pidemmän naisen mittasuhteiden kutistettu painos.

Vierailija
34/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen näyttää mediassa paremmalta. Valinta on tehty sen perusteella.

Vierailija
35/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva paukuttaa takaapäin. Siinä se.

Pituusero harvoin seksissä haittaa, mutta tuossa asennossa nimenomaisesti pitäisi olla saman mittaiset jalat kummallakin. Muuten pitää askarrella korokkeita. Mut ehkä olet itse vielä kääpiömpi kuin tuo nainen

Vierailija
36/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt miehet. Naisen koolla (pituudella) ei ole mitään yhteyttä alapään kokoon. Kuten ei teistä miehistäkään voi tietää minkä kokoinen kenelläkin on. Yrittäkääpä ymmärtää tämä.

Mistäs sinä sen tiedät?

Hyvin helppo tehdä tutkimus vertailemalla ääliöiden lähettämiä kikkelikuvia.

Vierailija
37/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että tuollaiset naiset vetoavat lähinnä wt-miehiin. Itse olen mies, ja mielestäni naisen ulkonäössä on tärkeintä pitkät raajat. 

Vierailija
38/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt näyttää monesti nuorelta. Luulen, että tämä on asiassa taustalla. Olen itsekin lyhyt ja siro, tunnun houkuttelevan nimenomaan sellaisia nuoruuden metsästäjiä.

Vierailija
39/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja muuten isokokoiset naiset viehättävät tietynlaisia perverssejä. Normaali mies kiinnostuu eniten siroista, pienistä naisista.

Vierailija
40/121 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava postaus, tarkoitus vain saada puolihaaleaa kiihotusta itselleen. Haisunäädät osuvat välillä tällekin palstalle, sille ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän