Olen lyhyt, pieni nainen enkä ymmärrä miksi monet miehet pitävät tästä vartalotyypistä naisella
Itse en ole vieläkään sinut itseni kanssa. Ärsyttää näyttää vähän niin kuin lapselta, jolla on muuhun vartaloon nähden liian iso pää, ja raajat ovat lyhyet töpöt.
Olen katsellut Brittien Love Islandia pari kautta, ja kummallakin kaudella siinä on ollut 1-2 tällaista isopäistä nukkenaista, ja miehet käyvät kuumana näiden perään! En käsitä. Voisiko joku mies, tai miesten ajattelua ymmärtävä selittää? Jos saisin vaihtaa kehoni sellaiseen pitkään, hoikkaan mallivartaloon, niin eipä tarvitsisi kauan miettiä.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas nyt miehet. Naisen koolla (pituudella) ei ole mitään yhteyttä alapään kokoon. Kuten ei teistä miehistäkään voi tietää minkä kokoinen kenelläkin on. Yrittäkääpä ymmärtää tämä.
Kalahti🤭
Nukkemainen, tyttömäinen. Helposti hallittavissa, ei uhkaava, ei omaa tahtoa, ei kovin välkky, ei turhia ajattele, tekee mitä käsketään, on hiljaa kun sanotaan on aina niin nättinä. Siinä se suurinpiirtein tulikin sanottua. Se mielikuva. Muhamettilaisen miehen maailmassa se on totta, ev.lut. äijän päässä vain märkä päiväuni.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä naisilla on sievät vitut
Totta!
Erikoista. Itse en ole kyllä samanlaisena pienenä naisena lokenut mitään erityistä mielenkiintoa miesten taholta, oletko ihan varma ettet vaan haaveile ja kuvittele? Tosi tv taas ei tosimaailmaa edusta millään tasolla.
Oikea pituus naisella on mun kainaloon asti.
T: Mies 192 cm
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainen, jolla iso torso ja lyhyet jalat ja kädet... Anteeksi, mutta tuo on kehitysvammaisen vartalotyyppi. Nukke, joka näyttää tuolta, esittää vauvaikäistä.
Äitis oli torso, kun sinua teki🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopusuhtasuus ei oo mikää juttu.. Ite esim oisin mieluummin jopa ylitseampuvan muodokas ku joku pitkäraajanen ja hoikka tikkumainen😂jonku mielestä esim Kim kardashian on epäsopuinen mut mun mielestä sopusuhtainen..
Kardashian on tuote.
Muokattu sieltä että täältä. Epäsuhtaisuus näkyy niissä keinotekoisesti muotoilluissa kohdissa. Tuotetyöhön kuuluu treenata muutama tunti päivässä, että pysyy siinä formussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas nyt miehet. Naisen koolla (pituudella) ei ole mitään yhteyttä alapään kokoon. Kuten ei teistä miehistäkään voi tietää minkä kokoinen kenelläkin on. Yrittäkääpä ymmärtää tämä.
Kalahti🤭
Eräs mies, jonka kanssa olen harrastanut seksiä, ihmetteli ääneen, miten 170 cm pitkällä naisella voi olla pienempi kuin 150 cm ja risat pitkällä naisella. Lisäksi monilla noin itseni pituisella miehellä on ollut isompi kuin muutamalla n. 180 cm pitkällä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahti🤭
Eräs mies, jonka kanssa olen harrastanut seksiä, ihmetteli ääneen, miten 170 cm pitkällä naisella voi olla pienempi kuin 150 cm ja risat pitkällä naisella. Lisäksi monilla noin itseni pituisella miehellä on ollut isompi kuin muutamalla n. 180 cm pitkällä miehellä.
Ei p*rkele minkälaisille junteille ihmettelijöille sinäkin jaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahti🤭
Ei p*rkele minkälaisille junteille ihmettelijöille sinäkin jaat.
Yhtä junttia on väittää, että pienellä naisella on alakerta aina pienempi. Ja tuo kommentti on yksityisestä keskustelusta, mutta otin sen esimerkiksi. Mielestäni tuo ei ollut negatiivinen kommentti, jos se oli tarkoitettu vain minun korvilleni. Ja tuosta kommentin sanoneesta miehestä tuli aviomieheni. Mutta täällä on ihmisiä, jotka kiihkoilevat jonkun asian puolesta ihan oudolla raivolla. Kaikki miehet eivät pidä samanlaisista naisista ja sen on hyvä, riittää isommalle osalle kumppani.
Olisiko jotain sen kanssa tekemidtä, että arkihavaintojen mukaan yhtä lailla naisten oletetaan herkemmin kiontybän pidempiin miehiin. Jos olet lyhyt nainen niin lyhyempikin mies voi olla sinun mittaisedi ellei mahd. myös sinua (lyhyempää naista) lyhyempi.
Milloin viimeksi näitre mahd parin, jossa nainen oli huomattavasti miestä pidempi?
Monesti tässä kohtaa oss naista parahtaa, että ei heillä olisi mitään sitä vastaan, etyä mies on heitä lyhyempi. Mutta lähes yhtä monta heistä kuitenkin jatkaa, että eivät voisi itseään lyhyemmän miehen kanssa olla suhteessa, koska uslovat ja ovat vskuuttuneita, että kaikilla heitä lyhyemmillä muehillä on ni-in huono itsetunto, ettei tästö suhteesta tulisi mitään.
- Tai kuinka miehet vaikuttaisivat heidän kenkävalintoihinsa; ikäänkuin nainen ei saisi käyttää ja kulkea vapaasti korkeakorkoisilla kengillä miehensä rinnalla ja olla näin häntä enemmän tai vähemmän pidempi; ellei mies ole multimiljonääri ja nainen supermalli.
Heh, nämä on taas näitä aloituksia, joissa ap kerjää huomiota ja kehuja yhdelle ominaisuudelleen, jota pitää positiivisena. Nämä on aina naamioitu tyyliin: ihmettelen, en ymmärrä, eihän tämä ominaisuus ole mitenkään kiva juttu. Toiveena saada viestejä, että onpas.
Varmasti ap:kin ymmärtää, että yhdet tykkää yhdenlaisista, toiset toisenlaisista ja ihmisen viehättävyyden ratkaisee aika moni muukin juttu kuin vaikka pituus.
T: keskikokoinen nainen
Tämä on näitä aloituksia joissa muka ihmetellään ja ärsyynnytään kun kaikki miehet niin ihailee ja haluaa "vaikka en oo edes mitenkään kaunis" yms, ja halutaan kehuvia kommentteja ja vakuutteluja.. Samanlainen kuin "Mua luullaan aina parikymppiseksi vaikka oon jo 45v. Ai kun mua niin ärsyttää"..
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Itse en ole kyllä samanlaisena pienenä naisena lokenut mitään erityistä mielenkiintoa miesten taholta, oletko ihan varma ettet vaan haaveile ja kuvittele? Tosi tv taas ei tosimaailmaa edusta millään tasolla.
Sama. Kukaan edellisistä miehistä ei ole mitenkään nooteerannut tai korostanut sitä, että voi kun sä olet vaan 153cm, ihan parasta! Nyt olen ollut sinkkuna yli 10 vuotta ja kiinnostuneita miehiä on ollut kaksi.
Mieluiten kokisin kyllä olevani naisellinen ja seksikäs, enkä tyttömäinen söpölapsi vielä keski-ikäisenä tätinä. Töissäkin tästä on vain haittaa.
Useat miehet tykkää runsasmuotoisista ladyistä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo käännellä ja väännellä sängyssä. Pienemmillä on myös pienempi alapää.
Kuules poika. Kukaan nainen ei halua kenenkään käänneltäväksi ja väänneltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kai samasta syystä kuin itse tykkään pitkistä ja harteikkaista miehistä. Kokoero korostaa sukupuolieroa, joka on monen mielestä kiihottavaa. Mä oon oppinut vaan iloitsemaan huomiosta. T toinen hukkapätkä
joo tämä se syy varmaan on. Miehen on helpompi kokea itsensä maskuliiniseksi. Minä olen 180 cm nainen ja nuorena olin nätti ja kurvikas. Miehet kiinnittävät minuun paljon huomioita ja sain ihailua, mutta ei sellaisella hullaantuvalla tavalla. Minusta tuntui että olin tai minut nähtiin vähän sellaisena palkintopokaalina. Pienet naiset näyttivät herättävän erilaista tunnetta, ja miehet ovat itsevarmempia pienten naisten kanssa.
Mies saa tuntea itsensä isoksi ja maskuliiniseksi. Sirous on kaunista ja viehättävää. Tuskin lihava lyhyt nainen on kovin haluttu miesten mielestä.
Syynä lienee todennäköisesti miehen maskuliinisuuden tunne. Olen mitoiltani 150-153 cm/53 kg B-kupin rinnoilla varustettuna, ja olen tavannut kaikennäköisiä miehiä. Erityisesti maasta taivaisiin ovat kehuneet minua rotevammat, pituudeltaan 180-185 cm miehet. Olen kuullut olevani pieni, pikkuinen, naisen mitoissa ja jopa tyttökin. No, olenhan vielä 28-vuotias nainen, jota vielä tytöksi luullaan varsinkin, kun on todella valkoinen iho, päärynävartalo ja pukee päälleen A-linjaisia mekkoja ja takkeja, suosii pitsiä pukeutumisessA sekä vanhoilla sarjakuva-/piirroshahmoilla painettuja printtipaitoja, niin taatusti kutsuvat tytöksi ja lasillista vartenkin otettava heti henkilöllisyystodistus esiin.
Itselleni miehen iso koko ja oma pienikokoisuus on ihanan täydentävää, näen siinä niin romanttistakin. Tämä ei todellakaan ole mikään herjaus pitkille naisille. Upeita naisia heissäkin on näin heteronaisen näkökulmasta. Välillä kadehdin minua pidempiä naispuolisia kavereita, sillä jos heille tulee vähänkin ylipainoa, niin se ei helposti näy, kun taas itselläni näkyy. Voisi sitä tietysti alkaa ruskettamaan itseään auringon alla, niin voisi rusketus hieman hoikentaa.
Makuja on tietysti monenlaisia, ja pitkänä naisena oleminen on taatusti vielä helpompaa verrattuna lyhyenä miehenä olemiseen. Pitkät naiset kuulevat olevansa joko malleja, koripalloilijoita yms. positiivista tai negatiivisessa mielessä amatsoneja tai kirahveja. Olehan sitten lyhyt mies, niin suurimmilta osin kuulet negatiivista, ellei sitten löydy mammonaa niin naiset ovat taatusti ihan hulluna sinuun.
Kyllä se on kokonaisuus ja todella monesta osatekijästä kiinni, mikä ketäkin miellyttää. Kaikenkokoiset voivat olla kauniita, viehättäviä ja puoleensavetäviä jonkun silmissä. Jokaisella on varmaan jonkunlaiset raamit, minkä tyyppinen yleensä viehättää, mutta ihan liikaa nykyään korostetaan ja pitää olla tarkkaan my type. Mistä nämä mieltymykset kenenkin kohdalla syntyvät, olisikin sitten mielenkiintoinen tutkimuskohde.
Yksi tykkää pienistä ja tummista, toinen pitkistä ja vaaleista ja useat siltä väliltä. Hyvä näin.