Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos täällä kukaan hurahtanu hulavanteeseen?

Vierailija
01.08.2019 |

Ajattelin ostaa sellasen 1,2kg hulavanteen. Jos sen avulla sais treenattua kroppaa. Kai siitä luulisi jotain hyötyä olevan, vai mitä olette mieltä? Vai onko ihan turha ostos?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en opi :( Sattuu ihan sikana ja koko ajan putoaa maahan. Jatkan nyt silti yrittämistä koska oon hullu.

Vierailija
22/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä 1,5kg vanne mitä pyöritellään päivittäin. Tällähetkellä pyöritän 100 molempiin suuntiin ja kasvatan lukemaa parilla kymmenellä per viikko

Mulla on aika hyvät vatsalihakset joten kipeytymistä ei ole tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä oppinut pyörittämään sitä kevyttä hulavannetta, mitä lapsille ostetaan, mutta 1,2 kg:n vanne pyörii helposti, 15-30 min saattaa pyöriä kerrallaan. En tiedä paljonko tuosta vanteesta on hyötyä, mutta aina välillä yritän muistaa sitä pyöritellä. Joululahjaksi saatiin tuollainen.

Vierailija
24/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo oppia, mutta täysin hyödytön kapine. Vyötäröni ei ole kaventunut tippaakaan .n .kuukaiden olen nyt hulannut 15 min pv. Aloittaessa mittasin vyötäröni nähdäksesi tapahtuuko mitään.

Hulaaminen onniin kevyttä liikettä ettei se hyödytä mitään. Saman tekee pyöritellä kannettavan ilman vannetta. Kauppiaiden keksintöä.

Vierailija
25/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tällaisen lahjaksi juuri. Kannattaa pitää jotain vaatetta päällä niin ei tule mitään mustelmua tms kun pyörittää. Esim tiukka tpaita. Hyvin pyörii. Saattaa auttaa keskivartaloon jos ruokavalio kondiksessa. Muuten turha kuvitella että tulis tuloksia.

Näin juuri, ruokavalio on tärkeä. Itse olen syönyt liikaa leipää, nyt rajoitan sen syömistä. Mutta ihan hyvä keksintö tuo painovanne on.

Prisma-ohjelmassa myös neuvottiin uusi tapa tarkkailla vyötärön ympärysmittaa. Ts naru päälaelta jalan alle ja tuo pituus taitetaan kahtia. Tuo kahtia taitetun narun pituus vyötärölle ja päiden pitäisi osua toisiinsa.

Vierailija
26/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo oppia, mutta täysin hyödytön kapine. Vyötäröni ei ole kaventunut tippaakaan .n .kuukaiden olen nyt hulannut 15 min pv. Aloittaessa mittasin vyötäröni nähdäksesi tapahtuuko mitään.

Hulaaminen onniin kevyttä liikettä ettei se hyödytä mitään. Saman tekee pyöritellä kannettavan ilman vannetta. Kauppiaiden keksintöä.

Teitkö ruokailussa mitään muutosta?