Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos täällä kukaan hurahtanu hulavanteeseen?

Vierailija
01.08.2019 |

Ajattelin ostaa sellasen 1,2kg hulavanteen. Jos sen avulla sais treenattua kroppaa. Kai siitä luulisi jotain hyötyä olevan, vai mitä olette mieltä? Vai onko ihan turha ostos?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta varaudu siihen että tekniikassa on ensin alkuun vähän opettelemista, jos et ole koskaan sellaista ennen vielä pyörittänyt .

Vierailija
2/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ollut jokin ysärin loppuvuosien villitys? Olet siis n. 20 vuotta aikaa jäljessä?

Vierailija
4/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ollut jokin ysärin loppuvuosien villitys? Olet siis n. 20 vuotta aikaa jäljessä?

Hulavanteen comeback... nimenomaan sellaisen painohulavanteen

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/370e9859-7383-4385-b88a-0b584…

Vierailija
5/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu ihan sikana ja en osaa vielkää pyörittää

Vierailija
6/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, ja huomaa kyllä että on todella hyväksi tällaisen toimistotyöläisen keskivartalolle. Huono puoli on se, että jättää kipeät ruhjeet vyötärölle, eli harjoittelutahti on pakostakin aika harva.

Vierailija
7/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee tuollasesa vanteesa on ku se jättää mustelmat ja käy kipiää. Hullun hommaa

Vierailija
9/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut tuloksia? Minä vielä omaani postista odottelen.

Vierailija
10/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä 'perinteisempiä' , eli keveämpiä enää  sitten muka saa mistään ?

Vierailija
11/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena hulavanne ja olin muistaakseni ihan hyvä sitä pyörittämään joskus 10v. Nyt ikää 45v ja huomasin salilla tavallisen hulavanteen, siis sellaisen kevyen. Oon nyt kaksi kertaa sitä yrittänyt salaa itsekseni peilin edessä siellä pyörittää, mut ei, putoo heti. Jatkan harjoituksia...

Vierailija
12/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyörittelin alkukesästä useamman viikon ajan hulavannetta lähes päivittäin 15–40 minuutin ajan. Se on sellainen painovanne, jonka pyörittäminen sattui aluksi aivan sikana. Iho kuitenkin tottui siihen pian, ja muutaman kerran jälkeen kipu oli kokonaan poissa.

Nyt mun motivaatio on kuitenkin vähän hukassa, koska vyötäröni ei pienentynyt hulaamisella YHTÄÄN eikä siinä tullut edes tippaakaan hiki. En tiedä, missä vika on... Mulla tuo hulavanne pysyy todella helposti ylhäällä, että en sitten tiedä, pitäsikö kokeilla kevyempää vannetta – sen kanssa pitäisi varmaan tehdä paljon enemmän töitä, jottei se putoaisi.

Vierailija
13/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Kuukauden verran käytin 1,2kiloista, sit ostin 2,2 kiloisen.

Vierailija
14/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun siinä paino vanteessa on siellä sisällä ne pulpurat mitkä sattuu. Onko ne se mikä siinä tehoaa(ja sattuu) vai olisiko ihan sama teho silessää saman painoisessa vanteessa?

Vierailija
15/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä 1.2 kilonen, aika hapuilua vielä eli putoaa herkästi maahan. Sitten kun saan pyörimään vanteen pitkään oikein, menee pasmat sekaisin siitä ja pudotan sen taas :D Muutama eka päivä teki kipeää, suorahan tuo ei ole sieltä sisältä vaan muhkurainen, mutta tosiaan sitten ei enää tehnyt kipeää tyyliin neljäntenä päivänä.

Vierailija
16/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hulaillut tässä kesällä useamman kerran viikossa 1,5 kg vanteella. Opin aika nopeasti tekniikan, joka ei satu ja todella tuntee keskivartalon työskentelevän. Edestakaisen liikkeen sijaan täytyy tehdä "sensuellimpaa" keinutusta lantiolla. Samalla jännitän lantionpohjan lihaksia, niin saavat nekin treeniä samalla :D Toimivuudesta sen verran että keskivartalo tosiaan tuntuu napakammalta, ihan kun auttaisi turvotukseen. Rasvan määrän vähenemisestä en osaa sanoa.

Vierailija
17/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöritellä nyt niin.1kk 1, 5kg (oranssi-harm.)vannetta melkein joka päivä 15-30min. Ostin vanteen jokunen vuosi sitten, mutta muutaman kokeilun jälkeen jäi käyttämättä kivun vuoksi. Nyt uudestaan aloitettua kipua tuntui alussa mutta sitten siihen turtui. NyTai kipua ei tunnu. En tiedä johtuuko lihasten vahvistumisesta vai mistä. Mulla näkyviä tuloksia tullut jonkin verran, toki olen tehnyt elämäntaparemonttia muutenkin, jättänyt herkuttelua vähemmälle ja harrastanut paljon muutakin liikuntaa. Sykkeet olleet pyöriteltäessä 80-110. Mullakin siis lihasta keskivartalon ollenkaan ollut aiemmin, en usko että vanteilusta haittaakaan on ollut.

Vierailija
18/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tämän hulaketjun. Hankin itselleni 1,2 kg vanteen ja olen hulaillut nyt pari viikkoa ja minusta se on tehokasta. Osaan nyt jo pyöritellä molempiin suuntiin. Teen tuon 15 minuuttia päivässä useammassa jaksossa ja kyljet ovat jo tottuneet pyöritykseen.

Vierailija
20/26 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tällaisen lahjaksi juuri. Kannattaa pitää jotain vaatetta päällä niin ei tule mitään mustelmua tms kun pyörittää. Esim tiukka tpaita. Hyvin pyörii. Saattaa auttaa keskivartaloon jos ruokavalio kondiksessa. Muuten turha kuvitella että tulis tuloksia.