Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä miehet puhuu toisilleen pariskunnan seksielämästä?

Vierailija
01.08.2019 |

naisena tämä kiinnostaa

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
2/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mitään. Se on visusti yksityinen ja pariskunnan välinen asia. Ethän nyt vain vihjaa, että naiset lavertelisivat toisilleen näistä asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yleensä kovinkaan paljon noita miesseurassa jutella. Eikä myöskään kehuskella lapsellisesti tai puhuta naisista alatyylisesti. Sitten jos on vaikka ongelmia tai pohdittavaa, niin hyvän kaverin kanssa voi jutella aika avoimesti kaikki jutut. Ihan niinkuin ihmisten kanssa yleensäkin. Murheellista on, että on varmaan monia miehiä, jotka eivät voi avautua kenellekään asioistaan. Ei ole sellaisia kavereita joille kehtaisi puhua tai sitten se menee äkkiä kuitenkin herjanheitoksi.

Vierailija
4/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ainakin sanoo ettei puhu ja uskon että näin on, ei ole kovin avoin näissä asioissa. Voi olla että kertoo suunnilleen kuinka usein meillä on seksiä. Itsekkään en kerro kavereille mitään yksityiskohtia, vaikka osa kavereista kertoo kyllä todella tarkkaan kaiken, liiankin.

Vierailija
5/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Miehillä ei ole tapana riepotella kotiasioita kaveriporukassa. Erot yms. asiat kuullaan vasta joskus jälkeen päin. Jopa perheenlisäykset paljastuu vasta perhevapaiden myöt jne.

Vierailija
6/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ihmetellään sitä iänikuista pihtaamista.

Vierailija
7/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään myöskään minun kaveripiirissäni.    

Aina harvoin kun meillä on "poikien ilta" niin ei puhuttu perheiden kuulumisia.  Vaimot kotona kyselivät aina että mitä sille ja sille kuuluu ja kun ei tiedetty, niin sitten vaimot kyselivät, että mistä sitten oikein puhuitte.

Sitten sovittiin, että puhutaan ensin viisi minuuttia vaimojen ja perheiden kuulumisista.  Näin ratkaistiin ongelma ja sitten loppuaika puhuttiin muita asioita.  

Vierailija
8/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti miehet juttelevat keskenaan parisuhteistaan hyvin paljon vähemmän kuin naiset, monet miehet ei juttele niistä vakavissaan ollenkaan. Korkeintaan tyyliin "höh akka meinasi laittaa ulkoruokintaan kun oli vähän riitaa höhöhöhöhö *lisää kaljaa ja löylyä*".

Vierailija
9/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ainakin sanoo ettei puhu ja uskon että näin on, ei ole kovin avoin näissä asioissa. Voi olla että kertoo suunnilleen kuinka usein meillä on seksiä. Itsekkään en kerro kavereille mitään yksityiskohtia, vaikka osa kavereista kertoo kyllä todella tarkkaan kaiken, liiankin.

En ikinä kehtaisi kertoa töissä että vaimo ei halua minua ja meillä on seksiä muutaman kerran vuodessa. Vitsinä voi sanoa että saa jouluna ja juhannuksena, mutta toivon samalla että kukaan ei tajua että se on totta.

Vierailija
10/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko miehet sitten muista naisista, esim työpaikan uudesta kesäharjoittelijasta tai "eilen näin kaupungilla kuuman muijan"-tyyppisiä juttuja?

Vierailija
11/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko miehet sitten muista naisista, esim työpaikan uudesta kesäharjoittelijasta tai "eilen näin kaupungilla kuuman muijan"-tyyppisiä juttuja?

Älä nyt järkyty mutta miesporukassa puhutaan naisista aika vähän. Maailmassa on muita kiinnostavampiakin juttuaiheita.

Vierailija
12/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä on kyllä niitäkin miehiä, jotka haluaa jutella parisuhteensa ongelmista. En pidä miehiä ja naisia kovin erilaisena tämän suhteen. Ehkä miehet ovat tarkempia siitä kenen kanssa näistä puhuvat?

4

Vierailija
13/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naiseni ja minun välinen asia.

Vierailija
14/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi, että kaverinsa oli valittanut seuraavaa: vaimo ei suostu antamaan suuseksiä. 

Kyllähän miehetkin näistä puhuvat, joskin varmasti vähemmän kuin naiset. 

Vierailija
15/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kehtaisi kertoa töissä että vaimo ei halua minua ja meillä on seksiä muutaman kerran vuodessa. Vitsinä voi sanoa että saa jouluna ja juhannuksena, mutta toivon samalla että kukaan ei tajua että se on totta.

😔

Vierailija
16/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaahan vaimo sinua kun teillä kerran seksiä on muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
17/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ainakin laverteli kaiken kaikille, tuntemattomillekin intin aikana. Toki hieman väritettyjä versioita mutta kuitenkin. Minulle tämä selvisi vasta kun erosta oli jo aikaa.

En ole antanut anteeksi, vaikka ei hän minun anteeksiantoani varmaankaan kaipaa. Tuosta on jo 8 vuotta.

Vierailija
18/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat aika vähän. Erikoinen piirre on, että jotkut jotka kaipaa niistä asioista juttelua, juttelevat niistä mieluummin kaveriNAISILLE. Itse kun olen miesvaltaisella alalla ja on miespuolisia kavereita, niin minulle useampikin tykkää purkaa sydäntään parisuhdeasioistaan.

Vierailija
19/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet puhuvat!! Tyrmistyneenä kuuntelin kerran erään ravintolan ulkopuolella (2 miestä oli tupakalla), kun toinen tilitti: "Ei se Millan p....u ole kyllä kummoinen" ja kuvailua siitä, kuinka huono naintikokemus oli.!!!!

Vierailija
20/119 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miesvaltaisissa työpaikoissa aiemmin, eikä ne pojat puhuneet päivän politiikasta. Kyllä siellä naiset ja parisuhteet olivat hampaissa aika usein. Varsinkin nuoremmilta miehiltä sitä "tyttöystävä sitätätä"-kitinää riitti, keski-ikäiset äijät usein kuunteli vieressä hymynkare suupielissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi