Mistä älykkäitä, taiteellisia introvertti-miehiä löytää?
Mistä teitä löytyy? Tykkään introvertti-nörttimiehistä, jotka ovat kuitenkin persoonallisia. Kykenevät syvälliseen keskusteluun, ovat uteliaita elämän ja maailman suhteen, ovat jollakin taiteen saralla lahjakkaita, tykkäisi koneella istumisen lisäksi myös liikkua etenkin luonnossa? Olisi seksuaalisesti aktiivinen, mutta ei harrasta yhden illan juttuja. Ottaa kumppanin huomioon sängyssä, olisi huumorintajuinen...
Perus Jonnet ei sytytä. Eikä egoilijat. Tykkään nöyristä ja pohdiskelevista ihmisistä, lesoilu ja muu leijuminen tappaa oman kiinnostukseni täysin. Ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen, normaali riittää. Ei ylipainoa.
Olen itse hoikka, urheilullinen ja hyvännäköiseksi kehuttu nainen. Omaan kieron huumorintajun ja nautin syvällisistä keskusteluista. Innostun ja kiinnostun helposti eri asioista, olen utelias ja rakastan musiikkia. En välttämättä halua koskaan lapsia enkä haalia omaisuutta. Haluan elää onnellisena ja nauttia elämästä. Ikää on reilu 30 vuotta.
Yliopiston kirjaston lukusalista. Viikonloppuisin. Voi valita livenä mieleisensä, ja tehdä nainen aloitteen. Osaavat keskustella. Tsemppiä.