Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä älykkäitä, taiteellisia introvertti-miehiä löytää?

Vierailija
31.07.2019 |

Mistä teitä löytyy? Tykkään introvertti-nörttimiehistä, jotka ovat kuitenkin persoonallisia. Kykenevät syvälliseen keskusteluun, ovat uteliaita elämän ja maailman suhteen, ovat jollakin taiteen saralla lahjakkaita, tykkäisi koneella istumisen lisäksi myös liikkua etenkin luonnossa? Olisi seksuaalisesti aktiivinen, mutta ei harrasta yhden illan juttuja. Ottaa kumppanin huomioon sängyssä, olisi huumorintajuinen...

Perus Jonnet ei sytytä. Eikä egoilijat. Tykkään nöyristä ja pohdiskelevista ihmisistä, lesoilu ja muu leijuminen tappaa oman kiinnostukseni täysin. Ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen, normaali riittää. Ei ylipainoa.

Olen itse hoikka, urheilullinen ja hyvännäköiseksi kehuttu nainen. Omaan kieron huumorintajun ja nautin syvällisistä keskusteluista. Innostun ja kiinnostun helposti eri asioista, olen utelias ja rakastan musiikkia. En välttämättä halua koskaan lapsia enkä haalia omaisuutta. Haluan elää onnellisena ja nauttia elämästä. Ikää on reilu 30 vuotta.

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä.

Vierailija
2/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä aika kovat vaatimukset. Harvoin taitaa samaan persoonaan osua introverttiys, nörttiys, taiteellisuus ja luontoihmisyys, esimerkiksi. 

Vierailija
4/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että olen väärää sukupuolta, kuulostat just mun tyyppiseltä ja mä sun :D

N32

Vierailija
5/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä.

Mistä täältä? Av:lla suurin osa ”miehistä” on näitä kirjainyhdistelmä-”miehiä” ja semmosta en myöskään halaja...

Ap

Vierailija
6/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona. Joskus lähden ulos kävelemään. Tai kauppaan. Sitten palaan kotiini pohtimaan syviä ja musisoimaan. Ei ole sosiaallisen median tilejä. Naapurin naista ajattelin pyytää ulos kun vastaan tulee. Vaikuttaa mielenkiintoiselta henkilöltä.

Vierailija
7/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä aika kovat vaatimukset. Harvoin taitaa samaan persoonaan osua introverttiys, nörttiys, taiteellisuus ja luontoihmisyys, esimerkiksi. 

Tiedän, siksi tämä turhauttaakin. Ei tarvitse olla ääripään introvertti eikä ääripään nörtti. Voi olla vain semisti edellä mainittuja.

Vierailija
8/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden vapaan sellaisen.

Vierailija
9/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona. Joskus lähden ulos kävelemään. Tai kauppaan. Sitten palaan kotiini pohtimaan syviä ja musisoimaan. Ei ole sosiaallisen median tilejä. Naapurin naista ajattelin pyytää ulos kun vastaan tulee. Vaikuttaa mielenkiintoiselta henkilöltä.

Pyydä, ei sitä tiedä jos vaikka olisikin elämäsi rakkaus :). Eli mun pitäisi muuttaa sun naapuriin? Hankalaa. Mistä tiedän, missä rakennuksessa asuu teikäläisiä?

Ap

Vierailija
10/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidenäyttelyn avajaisista :)

Vierailija
11/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että olen väärää sukupuolta, kuulostat just mun tyyppiseltä ja mä sun :D

N32

No olen kyllä harkinnut naisiin siirtymistä :D. Olisi kyllä kiva ystävystyäkin saman tyylisen ihmisen kanssa :).

Ap

Vierailija
12/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen lukenut, sivistynyt, keskustelutaitoinen, herkkä, älykäs, taiteellinen mies.

Olen tosin myös homo.

Vierailija
13/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, herkkyys on ehdoton plussa. Olen jostain syystä ihan heikkona herkkiin miehiin.

Ap

Vierailija
14/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kuvailit juuri miestyypin jota himoitsen. Tinderistä olen pari kuvaukseen sopivaa löytänyt! Ovat kyllä niin haluttua harvinaista laatua että todella vaikea saada omaksi.

Vierailija
15/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen lukenut, sivistynyt, keskustelutaitoinen, herkkä, älykäs, taiteellinen mies.

Olen tosin myös homo.

Oletko onnistunut löytämään sellaista miesseuraa, joka itseäsi kiinnostaa?

Ap

Vierailija
16/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 38v mies, joka varmaan menee tuohon lohkoon. Töissä teen graafista yms. suunnittelua it-alalla, käyttöliittymiä. Vapaa-ajalla nukun. No ei vaan, teen vapaa-ajalla muutakin, mm. valokuvaan ja käyn museoissa, ja luen historiaa.

En ole kokenut että tällaisena miehenä olisin mitenkään kovin suosittu naisten keskuudessa, joten luultavasti löydät kaltaisiani paljon sinkkuina.

En käytä Tinderiä. Mieluiten tutustuisin naiseen jossain harrastuksessa, tai sattumalta esim jossain museossa tai workshopissa. Tai opiskeluissa jos opiskelisin jotain. Näyttää kuitenkin aika epäluultavalta näiden toteutuminen, kai sitä pitäisi alkaa netistä etsiä. Tinderiä en kyllä aio käyttää :(

Vierailija
17/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, kuvailit juuri miestyypin jota himoitsen. Tinderistä olen pari kuvaukseen sopivaa löytänyt! Ovat kyllä niin haluttua harvinaista laatua että todella vaikea saada omaksi.

Minä en ole onnistunut löytämään Tinderistä. Tosin en testannut kuin kahden päivän ajan, kun turhauduin siihen nuppineulan etsimiseen heinäsuovasta. Tuntuu tosi väärältä kanavalta itselleni, vähän epäilen, että voisin löytää kuvailuni tyyppistä miestä sieltä. Pitää ilmeisesti muuttaa mahdollisimman usein ja toivoa, että tällainen ihannemies sattuisi naapuriin :D.

Ap

Vierailija
18/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten parista? Tuskin baarista tai Tinderistä.

Sovin kuvaukseen aika täydellisesti, ikää tosin yli 40v.

Vierailija
19/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi 38v mies, joka varmaan menee tuohon lohkoon. Töissä teen graafista yms. suunnittelua it-alalla, käyttöliittymiä. Vapaa-ajalla nukun. No ei vaan, teen vapaa-ajalla muutakin, mm. valokuvaan ja käyn museoissa, ja luen historiaa.

En ole kokenut että tällaisena miehenä olisin mitenkään kovin suosittu naisten keskuudessa, joten luultavasti löydät kaltaisiani paljon sinkkuina.

En käytä Tinderiä. Mieluiten tutustuisin naiseen jossain harrastuksessa, tai sattumalta esim jossain museossa tai workshopissa. Tai opiskeluissa jos opiskelisin jotain. Näyttää kuitenkin aika epäluultavalta näiden toteutuminen, kai sitä pitäisi alkaa netistä etsiä. Tinderiä en kyllä aio käyttää :(

Mistä meinasit netistä etsiä? Millaisilta foorumeilta kaltaisesi miehet etsivät seuraa?

Ap

Vierailija
20/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita on pilvin pimein. Todellisuudessa eivät vain sytytä naisia vaikka kovin niin väittävätkin. Matkaan tarttuu tinderistä tai baarista se 185 senttinen kokoomusta äänestävä sosiaalisesti taitava ja dominoiva alffa mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi