Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä älykkäitä, taiteellisia introvertti-miehiä löytää?

Vierailija
31.07.2019 |

Mistä teitä löytyy? Tykkään introvertti-nörttimiehistä, jotka ovat kuitenkin persoonallisia. Kykenevät syvälliseen keskusteluun, ovat uteliaita elämän ja maailman suhteen, ovat jollakin taiteen saralla lahjakkaita, tykkäisi koneella istumisen lisäksi myös liikkua etenkin luonnossa? Olisi seksuaalisesti aktiivinen, mutta ei harrasta yhden illan juttuja. Ottaa kumppanin huomioon sängyssä, olisi huumorintajuinen...

Perus Jonnet ei sytytä. Eikä egoilijat. Tykkään nöyristä ja pohdiskelevista ihmisistä, lesoilu ja muu leijuminen tappaa oman kiinnostukseni täysin. Ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen, normaali riittää. Ei ylipainoa.

Olen itse hoikka, urheilullinen ja hyvännäköiseksi kehuttu nainen. Omaan kieron huumorintajun ja nautin syvällisistä keskusteluista. Innostun ja kiinnostun helposti eri asioista, olen utelias ja rakastan musiikkia. En välttämättä halua koskaan lapsia enkä haalia omaisuutta. Haluan elää onnellisena ja nauttia elämästä. Ikää on reilu 30 vuotta.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, jos mies käy taidenäyttelyn avajaisissa, niin veikkaanpa, että verikokeissa tulisi testotulokset redflägättynä.

M46

Vierailija
42/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt viedä tätä keskustelua taas siihen, millainen leuka on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että kuvailemasi kaltainen mies kiinnostuisi sinusta? Varsinkin jos et tuo ulkoisesti mitenkään esiin sitä, millainen olet tai ajattelet olevasi. Jos ulkoinen habituksesi on "Basic bitch" tai joku fitnesspimu, niin tuskin introvertti taiteilija sinusta kiinnostuu.

Minä löysin kuvailemasi kaltaisia miehiä sekä kavereiden kautta että Tinderistä. Musiikki oli yhdistävä tekijä. En ole itse musikaalinen, mutta kuuntelen mieluusti ja näytän sen myös. Olen lisäksi toisella taiteen alalla itse kohtalaisen lahjakas ja muutenkin kiinnostunut taiteista ja kulttuurista. Nykyisin olen kihloissa. Mieheni on sosiaalinen introvertti kylläkin eikä mikään syrjään vetäytyvä hiiri, hyvä sosiaalisesti mutta palautuu omissa oloissaan.

No en kyllä tietääkseni sanonut, että näytän fitness-pimulta tai pissikseltä. Jos laittaudun, niin lisään ulkoiseen habitukseeni jotain persoonallista ja omaa silmääni visuaalisesti miellyttävää (korut yms.). Urheilullinen ja hoikka voi olla ilmankin, että näyttää ns. tyhjäpäältä.

Mistäkö luulen, että sellaiset miehet minusta voisivat olla kiinnostuneita? Eksäni on tuollainen, samaten eräs henkilö jota tapailin hetken aikaa. Juttujen tasolla olen aina tullut parhaiten ko. tyyppien kanssa toimeen ja ko. tyypit ovat perinteisesti viihtyneet kanssani.

Ap

Vaikutat omahyväiseltä ja laskelmoivalta, ehkä sen vuoksi et ole saanut pysyvää rakkautta.

Vierailija
44/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: Ei AP:ta kiinnosta pohdiskeleva taiteellinen mies ellei se ole myös komeakasvoinen ja pitkä.

Muussa tapauksessa AP sanoisi että "olet ihan kiva tyyppi, mutta meillä ei ole sitä kipinää".

Eli AP ei ole mitään erityistä. Tusinanainen.

Vierailija
45/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, jos mies käy taidenäyttelyn avajaisissa, niin veikkaanpa, että verikokeissa tulisi testotulokset redflägättynä.

M46

Ja tässä syy miksi sulle antaa vain kouvolaemännät.

Vierailija
46/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt viedä tätä keskustelua taas siihen, millainen leuka on hyvä.

Miksipä ei vietäisi. Itse vastailin ihan asiallisesti kysymyksiin, mutta alapeukkua satelee. Ei pahemmin inspiroi ylläpitämään hedelmällistä keskustelua. Taidankin tästä mennä kokkailemaan, heippa ja onnea unelmien prinssin metsästykseen.

Vierailija
47/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi älykäs ja pohdiskeleva mies haluaisi naisen, jolle paino on noin iso tekijä?

Vierailija
48/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilta hömppäkursseilta, joissa on 29 keski-ikäistä naista ja sitten se yksi mies siellä joukossa.

Vierailija
49/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Ja tässä syy miksi sulle antaa vain kouvolaemännät.

Jännä muuten, että historian maskuliinisimmat ja voimakkaimmat miehet (Aleksanteri Suuri, Rooman keisarit ja konsulit jne.) panostivat taiteeseen ja taiteilijoiden tukemiseen valtavia omaisuuksia. Näiden jäljiltä on vielä tänäkin päivänä upeaa arkkitehtuuria, taideteoksia, marmoripatsaita jne.

Päinvastoin tosimies arvostaa myös estetiikkaa, vain epävarma reppana kuvittelee että "kaikki mikä on hienoa on perseestä".

50/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä löytyy? Tykkään introvertti-nörttimiehistä, jotka ovat kuitenkin persoonallisia. Kykenevät syvälliseen keskusteluun, ovat uteliaita elämän ja maailman suhteen, ovat jollakin taiteen saralla lahjakkaita, tykkäisi koneella istumisen lisäksi myös liikkua etenkin luonnossa? Olisi seksuaalisesti aktiivinen, mutta ei harrasta yhden illan juttuja. Ottaa kumppanin huomioon sängyssä, olisi huumorintajuinen...

Perus Jonnet ei sytytä. Eikä egoilijat. Tykkään nöyristä ja pohdiskelevista ihmisistä, lesoilu ja muu leijuminen tappaa oman kiinnostukseni täysin. Ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen, normaali riittää. Ei ylipainoa.

Olen itse hoikka, urheilullinen ja hyvännäköiseksi kehuttu nainen. Omaan kieron huumorintajun ja nautin syvällisistä keskusteluista. Innostun ja kiinnostun helposti eri asioista, olen utelias ja rakastan musiikkia. En välttämättä halua koskaan lapsia enkä haalia omaisuutta. Haluan elää onnellisena ja nauttia elämästä. Ikää on reilu 30 vuotta.

Mikäs valtiatar domina siellä kirjoittaakaan? :D  Vähä särähtää korvaan tuo kun tykkäät nöyristä miehistä :) 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
51/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvailee itseään uteliaaksi, kuulostaa muutenkin jotenkin luotaantyöntävältä päällepäsmäriltä. Ei ole itse lainkaan nöyrä vaan pitää itseään kuumana kissana, josta kaikki taiteilijamiehet haaveilevat? Juupajuu.

Vierailija
52/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osuipas tämä avaus niin hyvin että vaikken yleensä täällä kirjoittele niin utelen heti missä päin tällainen introvertti-nörtti-taiteilija on hakusessa? Itselläkin tuntuu olevan kumppanin etsintä nykypäivänä enemmän kuin vähän hankalaa kun ei noita someja käytä eikä kiinnosta aloittaa. Ja kun ei oikein se itsensä esille pukkaaminen ja sosiaalinen kanssakäyminen ole niitä helpoimpia asioita. Jos olet Kuopiota lähelläkään niin tässähän pitää ihan oikeasti alkaa miettiä miten yhteystietoja sais vaihdettua ja pääsis kenties juttelemaan lisää :)

Vierailija
53/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies sopii kuvaukseen 100%, ja löytyi tinderistä, olin todella yllättynyt. Kerkesin selata puol päivää ja kauhistuin sovelluksesta niin paljon että pistin profiilin näkymättömäksi, onneks kerkes tuo mätsi tulemaan. :) ois varmaan voinu törmätä hyvällä tuurilla myös jossain musiikkitapahtumassa, istuskelubaarissa tai muuten netin kautta. Toki mun rakkaassa on myös juttuja jotka vois jollekin olla ihan nounou- tinderkuvat rehellisiä niin että kaljuuntuminen näkyy, ei ollut varsinaisesti seurustellut aiemmin- mutta mulle ei onneks ollu ongelma koska on kaikkee mitä oikeesti halusin. <3

Vierailija
54/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on taiteellisesti lahjakas - julkaissut mm. runoja. Hyvä muusikko, kitaransoittaja. Älykäs kaveri, maisterin paperit hyvin arvosanoin ja työskennellyt yliopistossa. Ahkera liikkuja, harrastaa juoksemista ja pyöräilyä. Erittäin hyvä keskustelija ja mielenkiintoinen persoona, jolla on monta tarinaa kerrottavanaan. Tästä huolimatta melkoisen introvertti.

Ikävä kyllä hän ei ole varmaankaan kiinnostunut naisseuran etsimisestä.

Vierailija
55/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 30? Miksi odotit noin kauan?

Nuo miehet viedään aika nopeasti jos he ovat täyspäisiä.

- 22 vuotiaana kihloihin 23 naimisiin

Vierailija
56/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä.

Mistä täältä? Av:lla suurin osa ”miehistä” on näitä kirjainyhdistelmä-”miehiä” ja semmosta en myöskään halaja...

Ap

Mitä mies sinulta saisi? Sinulla tuntuu olevan sen verran kettumainen luonne, että suurin osa ihanista miehistä ei sellaista halua.

Millä tavalla kettumainen luonne? Yleisesti ottaen ihmiset viihtyvät seurassani, koska tykkään hauskuuttaa, otan muut huomioon, olen avulias ja mukava. Olen aika empaattinen ihminen, mutta empatiasta huolimatta en pidä naisten vihaajista. Vaikka heilläkin on varmasti omat syynsä taustalla.

Mies saisi minusta hauskaa ja mielenkiintoista seuraa. Huomioivan kumppanin, joka tykkää kokeilla kaikki uusia juttuja. Ihmisen jonka kanssa jakaa ajatuksia, elämää ja jonka kanssa jutella vaikka monta tuntia putkeen. Tai sitten voidaan olla ihan vain hiljaa sylikkäin esimerkiksi tähtitaivaan alla. Olen sekä hellä että himokas ihminen :D. Tällaisia juttuja minusta saa, esimerkiksi. En myöskään tykkää huutamisesta enkä riitelystä, haluan keskustella mahdolliset ristiriidat läpi.

Ap

Vierailija
57/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä vaan hakemaan. Tinder ei ole varmaan hyvä, mutta on muitakin paikkoja. Jos olet kaunis, niin en itsekään todennäköisesti vastaisi. Ilmoitustekstin tarvitsisi olla hyvä. Ei mikään kriteerilista. Kerro vain itsestäsi, niin saat ainakin muutaman vastauksen samanhenkiseltä tyypiltä. Tee kuvaton ilmoitus. Mun ei ainakaan tarvitse nähdä kuvaa, ilmoitusteksti ratkaisee, kuvaton rohkaisee vastaamaan, koska ajattelen (vähän laskelmoidusti), ettet saa niin paljon vastauksia. Mä en nettidettaillessa ole koskaan lähetellyt kuvia itsestäni, mutta siitä on aikaa, kun viimeksi harrastin, ehkä se ei enää toimi. (Mulla tosin toimi paremmin niin, että tein itse ilmoituksen ja odottelin naisten vastauksia.)

Vierailija
58/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osuipas tämä avaus niin hyvin että vaikken yleensä täällä kirjoittele niin utelen heti missä päin tällainen introvertti-nörtti-taiteilija on hakusessa? Itselläkin tuntuu olevan kumppanin etsintä nykypäivänä enemmän kuin vähän hankalaa kun ei noita someja käytä eikä kiinnosta aloittaa. Ja kun ei oikein se itsensä esille pukkaaminen ja sosiaalinen kanssakäyminen ole niitä helpoimpia asioita. Jos olet Kuopiota lähelläkään niin tässähän pitää ihan oikeasti alkaa miettiä miten yhteystietoja sais vaihdettua ja pääsis kenties juttelemaan lisää :)

Apua, en ihan älyttömän kaukana ole Kuopiosta :D.

Ap

Vierailija
59/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikää 30? Miksi odotit noin kauan?

Nuo miehet viedään aika nopeasti jos he ovat täyspäisiä.

- 22 vuotiaana kihloihin 23 naimisiin

Mikä sai sinut olettamaan, että olen odottanut? Olen kyllä seurustellut, vakavastikin. Naimisiin meno ei itseäni kiinnosta.

Ap

Vierailija
60/161 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvailee itseään uteliaaksi, kuulostaa muutenkin jotenkin luotaantyöntävältä päällepäsmäriltä. Ei ole itse lainkaan nöyrä vaan pitää itseään kuumana kissana, josta kaikki taiteilijamiehet haaveilevat? Juupajuu.

Olen pahoillani siitä, että sinulla on noin hankala olla. Ja aidosti tarkoitan tätä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi